Erdoğan'dan 'idam'la ilgili bir açıklama daha...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partililerinin hayvan hakları yasası ve idam cezası ile ilgili sorularına yanıt verdi.

Erdoğan'dan 'idam'la ilgili bir açıklama daha...

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partililerinin hayvan hakları yasası ve idam cezası ile ilgili sorularına yanıt verdi.

04 Temmuz 2018 Çarşamba 17:56
Erdoğan'dan 'idam'la ilgili bir açıklama daha...

Erdoğan, Huber Köşkü'nden çıktığı sırada kendisini selamlayan partilileriyle sohbet etti. Bir partilinin hayvan hakları yasası ve idam cezası ile ilgili sorularına yanıt veren Erdoğan, "Yavaş yavaş. Hayvan hakları zaten gündemde de, idam cezası tabii biraz daha zor. Anayasa kararı gerekiyor" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.07.2018 22:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-07-04 18:55:12

Anayasa mahkemesi kararına uyma, Avrupa insan hakları mahkemesi kararına uyma,sonrada kanundan bahset,sen kimi kandiriyorsun, değil %52 % 92 alsan beni yine kandıramazsın,unutmaki" benim halkımın" iradesiyle % 92 ile seçilen cumhurbaşkanınida gördü bu halk bu kadar guvenme hic kendine...neyse buda bir şarkı sozuydu...bu kadar guvenme sen o yüzde oranlarına.benim milletimin iradesiyle sectigi cumhurbaskani ni mahkum ettirdin,oysaki aynı sen..aaaahhh,ahh paşam senin zamanında ben belediye başkanı olsaydım İstanbul'u ucururdum diye övgüler yagdirdiginiz cumhurbaskanini

Avatar
Emine 2018-07-04 18:00:33

InsaAllah bir kursuna dizilirsin.

Avatar
kimse bunu uygulayamaz götü yemez 2018-07-04 20:20:59

amerika buna izin vermez her vatandaşı düdüklemek varken siyasetşiler amerikanın işçisidir.

Avatar
Yörük 2018-07-04 23:29:04

Apo köpeği yaşadığı sürece idamı çıkaramazlar.?!

Avatar
ÖNCE SENİ ASMA ZEVKİNİ TADACAĞIZ .!! 2018-07-05 06:58:19

İdam çıksın önce SENİ ASACAĞIZ .!!

Avatar
SAKİN OLALIM ..!! 2018-07-05 07:16:12

Amann diyeyim haaa ..!! Uğraşmayın padişahla .Kendi hanedanlığı ve yaltakcıları göt öpenleri hariç 81 MMİLYONYONU ASMA YETKİSİ VAR ARTIK Dolayısı ile bu kadar bunalıma katlanamadığı gibi zaten hasta Padişahlığına doyamadan kısa bir süre sonra İMAMIN KAYIĞINA ECELİ İLE BİNECEK .Ve bu vesile ilede zannetmiyorum kimsenin başıda belâya girmeden kurtulmuş olacağız ÖNCE TANRI .Ve ondan sonra TANRI KERİMDİR bir şeycikler yapar yine DEMORATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİMİZ VE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ ULU ÖNDER AZİZ GAZİ EBEDİ CUMHUR BAŞKANIMIZ MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRK TÜRKİYESİNİ DEMOKRATİK LAİK TÜRK CUMHURİYETİNİ GETİRİRİZ .Dolayısı ile bırakın nasıl olsa uzun sürmeyecek İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK SAPLIK SORUNLARININ YANINDA AKLİ DENGE SORUNUDA VAR .

Avatar
ÖNCE SENİ ASMA ZEVKİNİ TADACAĞIZ .!! 2018-07-05 07:17:21

İdam çıksın önce SENİ ASACAĞIZ .!!

Avatar
İdam çözüm olmaz. 2018-07-05 08:39:10

Apo denilen caniyi asmadı bu ülke.Üstelik idam varken.Şimdi idam gelse ne olur gelmese ne olur?İdam gelince cinsel istismar ve tecavüzler azalmayacak kanımca.Önemli olan eğitim.Eğitim.ahlak.erdemlik gibi insan olabilme özelliklerini bireylere vermek.Hasta ve sapık ruhlar elbette var.Ve var olmaya devam edecek.İdam bunların önüne geçemez diye düşünüyorum.