banner79

Erdoğan'dan İnce'nin 'beyaz Türk' eleştirisine yanıt

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin Rize'de düzenlediği mitinge katıldı. Erdoğan burada Muharrem İnce'nin 'beyaz Türk' eleştirisine yanıt verdi.

Erdoğan'dan İnce'nin 'beyaz Türk' eleştirisine yanıt

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, partisinin Rize'de düzenlediği mitinge katıldı. Erdoğan burada Muharrem İnce'nin 'beyaz Türk' eleştirisine yanıt verdi.

13 Haziran 2018 Çarşamba 19:08
Erdoğan'dan İnce'nin 'beyaz Türk' eleştirisine yanıt

Erdoğan memleketi Rize’de partilileriyle buluştu. Buradan CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin ‘beyaz Türk’ açıklamasına yanıt veren Erdoğan sözlerini şöyle sürdürdü;

“Türkiye neler yapıyor, onlar neyle uğraşıyor. Bay Muharrem Edirne'deki terörist destekçisini yargıdan kurtarmanın hesabını yaparken, Bay Muharrem Amerika'dan gelecek telefonu beklerken, biz dün Türkiye bölgesinin enerji merkezine dönüştüren TANAP projesini hayata geçirdik. Bunlar neyin hayır, neyin şer olduğunun bile farkında değil.”

“BEYAZ TÜRK OLMAKLA ÖVÜNMEDİM”

“Bay Kemal senin karşında Erdoğan var. Daha dün 20 uçakla 14 noktayı yok ettik. Nerede? Kandil'de. Gerekirse Sincar'da. Bunlar bize ne demişlerdi? ‘Afrin'e girmeyin’ dediler mi? Cerablus'a girmeyin dediler mi? Biz Afrin'e de Cerablus'a da girdik mi?

Çıkmış diyor ki, ‘Ben zenci Türklerdenim Erdoğan beyaz Türk' Yahu ne dersen de bunlar tutmaz. Ben bu ülkenin has evladıyım. Hiçbir zaman ‘Beyaz Türk’ olmakla övünmedim. Bu milletin hizmetkarı olarak övündüm.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 19:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin 2018-06-13 19:29:23

Övünmemismis , kendisinin cok mütevazi bir yasantisi var; 2 milyar dolarlik sarayda oturur sayisi belli olmayan polis korumasi ile gezer 8-9 tane ucagi vardir. Her aksam cok pahali olan özel cay icer.

Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:12:57 @Fikrettin

Sürü Psikolojisi İle Ülkeler ve Cemaatler Nasıl Yönetilir
https://www.youtube.com/watch?v=O5gpjjSG158

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR 2018-06-14 11:10:18 @Fikrettin

https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HAK VE GERÇEKLER.. 2018-06-14 11:06:44 @Fikrettin

500 tane OVİT mi herne ise TÜNEL açsa akp..yinede akp.ye verecek oyumuz yoktur.
göz göre göre gerek Meral hanımın ve gerekse Muharrem beyin üzerine iftiralar atılıyor..! millet aptal mı? akp. kazanırsa Saltanat kazanmış olacaktır.Akp.kaybederse mazlum ve fakir ve dam altı fukarası kazanmış demektir.
O saraylarda oturup keyf etmek iftarlarda 40 çeşit yemek yemek ,altlarında zırhlı mercedesler ile gezmek 5 milyarlık uçaklara binip 20 defa DÜNYAYI dolaşmak ve özel arabasınıda kargo ile o devlete götürmek 'venezuala" ya kadar, milletin zoruna gidiyor..Allah,tan korkan bir kalp millete bu kadar külfet yüklemez.
suriye,lilere tanınan avandajlar,,hediyeler..yaşam parametreleri TÜRK mililetine tanınmadı..seçim zamanı suriyeliler oy kullanacak.haram olsun yedikleri içtikleri..yani vatandaşa değil, akp.ye hayırları olacaktır..hem milletin parasını ye,,hemde akp.ye oy ver..ey zalim suriyeli..Allaha revamı? bu nedenle millet hakkını helal etmiyor....Örtülü ödeneklerden milyarlarca lira harcama ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-14 11:02:52 @Fikrettin

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet ittifakı kazanırsa Tazim secdesi yaparız. 2018-06-14 10:55:06 @Fikrettin

Cumhur ittifakı....Tarikatlarınız sofileriniz,tv.de bol bol yalan atan hocalarınız ve akşama kadar millete küfür eden (focebook,ta) yandaşlarınız ve bilumum oy verenleriniz mi secdeye kapanıp şükür edecek,,? diğer tarafdan,Millet ittifakı,nın kazanması halinde vebalini aldığnız insanlar şampanya patlatıp keyf dansı mı yapacak.? ey kişi ya senin ve benzerlerinizin içinde aşılmayacak kadar inat,gurur,kibir ve kendisini kaybetmişlik var veya iyi niyetli insanların üzerine iftira atmak ve yalan söylemek gibi sıkıntınız var..
Bizlerde MİLLET İTTİFAKI na oy vereceğiz..Allahın izni ile bu ittifak kazanırsa Cenabı HAK,ka şükür eder,,gerekirse TAZİM SECDESİ yaparız..
Aslında yahudi,,hirstiyan mecusi,,ve benzer uydurmalarınız özellikle akp.de ve mhp.de vardır..Gerekirse papaz elbisesi giyerim diyen kim?
Allah için konuş..Aşor limanına kimin gemileri gidiyor.? Gerçekleri göremeyecek kadar KÖR OLMUŞSUNUZ..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-14 10:26:31 @Fikrettin

sen artık halkın adamı erdoğan gelmiş olmaktan çıktın sen artık burjuva sınıfına geçtin artık halkın adamı değilsin .........dan kazandığınız paralarla sülalecek burjuva oldunuz.bir çanta 150000tl.ye taşınımırmı insan acır beeeeeeeee tosun paşacık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kd.başçavuş 2018-06-14 10:24:05 @Fikrettin

yahu aciz kalmış konuşacak şeyi olmayan insanlar konuşur bu 20 uçak meselesini.1984 ten beri bombalanıyor oralar 1988den beri kuzey ırakta bizim 3 taburumuz vardı bu övünülecek bir şey değil.bunlar zaten rutin yapılıyor .övünü lecek şey ecevit gibi abd den fetöyü getirmek,kandildende karayılanı getirmek bak ozaman halk esas duruşta önünde bekler sigarada içmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
24 HAZİRANDA 2018-06-14 09:32:05 @Fikrettin

24 Haziranda ya ÜMMET SECDEYE KAPANIP ŞÜKÜRLER OLSUN DİYECEK, TÜRKİYE VE TÜRKİYE DOSTLARI ELHAMDÜLİLLAH ÜLKEMİZ KAZANDI DİYECEK........ yada haçlı , yahudi, siyonist ve içimizde bizden görünüp ama bizden olmayan fetönün pkk nın Avrupanın silahşörü , tetikçisi muhalefet içkiler içip sarhoş olup danslar edecek. KARAR SENİN OY namustur. ona göre OY KULLAN .

Beğenmedim! (4)
Avatar
Cahil 2018-06-13 19:29:30

BEYAZ TURK OLMAKLA NIYE OVUNSUN ADAM TURKLUGU AYAKLAR ALRINA ALDI AYAGININ ALTIN ALDIGINI NIYE USTUNE ALSIN

Avatar
cehalet 2018-06-13 20:47:09

Millet savasa karsi anladin mi millet baris istiyor kardeslik istiyor insanlari birbirine düsman etme bu savaslari cikaran da sensin

Avatar
truva 2018-06-13 20:44:59

Sen girdigin yerler de bir sonuc yok milleti kandirma oy almak icin sallama yapma

Avatar
ismail 2018-06-13 21:12:06

badem sütlü beyaz çaylı saraylarda oturan halk çocuğu olamaz

Avatar
kıraathane açmakla uğraşıyor..ülke.. 2018-06-13 20:12:37

TÜRKİYE neyle uğrasıyor..kıraathane açmakla uğraşıyor.
avp.gazeteleri diyorki..kandile girmek o kadar kolay değil..bunlar diyor ...biz girdik.
buyur burdan yak..
biz zaten inanmıyoruzda ...ya diğerleri...yontma taşlar inanır.

Misafir Avatar
@kıraathane açmakla uğraşıyor.**MANNAVİYATSIZ 2018-06-14 09:35:32 @kıraathane açmakla uğraşıyor..ülke..

@kıraathane açmakla uğraşıyor..ülke.. x*************manaviyatın yoksa, namus, şan şeref, ilim yoksa, tarihini bilmiyorsan, hatatı emperyalist ve kominist düzenin baskıcı uyuşturucu bilgi ve kültürü ile beslenirsen sen zaten insanlıktan çıkmışsın demektir. senin işin olsa, paran olsa, makamın olsa ne olur. beş para etmezsin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
beyaz Türk dahi olamazsin. 2018-06-13 22:49:55

Neden Türk Milleti diye miyorsun?
Neden atatürk diye miyorsun?
Diploma nerde?

Avatar
UYUMA MİLLET.artık TAMAM 2018-06-13 22:06:23

Denizlerimiz kurudu Balık yok,Hayvanlarımız yok oldu Kasapta et yok,Zeytin Ağaçlarını kesti Zeytin yok.Tarlalarımız kurudu tahıl yok.işi güçü avantalı Beton işleri.Uyuma millet uyuma