Erdoğan'dan İnce'ye: Kral olmaya mı heveslisin?

Erdoğan'la iftar programına katılan ve İnce'ye yönelik eleştirilerini alkışlayan 2. Ordu Komutanı Korgeneral Metin Temel'le ilgili İnce'nin ''Apoletlerini sökeceğim'' açıklaması, Cumhurbaşkanı'nın bu kez Aksaray'da iftar programında yaptığı konuşmanın hedefiydi.

Erdoğan'dan İnce'ye: Kral olmaya mı heveslisin?

Erdoğan'la iftar programına katılan ve İnce'ye yönelik eleştirilerini alkışlayan 2. Ordu Komutanı Korgeneral Metin Temel'le ilgili İnce'nin ''Apoletlerini sökeceğim'' açıklaması, Cumhurbaşkanı'nın bu kez Aksaray'da iftar programında yaptığı konuşmanın hedefiydi.

02 Haziran 2018 Cumartesi 22:00
Erdoğan'dan İnce'ye: Kral olmaya mı heveslisin?

AKPGenel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Aksaray'daki iftar programında yaptığı konuşmanın satırbaşları şöyle:

 Biz terörist olanın apoletini söktük, teröriste karşı mücadele edenin değil. Sen kral olmaya mı heveslisin? Daha adayken işi bu noktaya getirmeye heveslenen adam, Allah muhafaza göreve gelirse neler yapar?

Darbeci generallerin apoletlerini biz değil, yargı söktü. Bunu da bilesin. Cumhurbaşkanının öyle bir yetkisi dün yoktu, bugün yok, yarın da yok.

Herkes demokraside, özgürlüklerde, haklarda en ileri vaatleri dile getiriyor. Hizmetler noktasında ise sırtlarında yumurta küfesi olmadığı, nasıl olsa yapmak zorunda kalmayacakları için üfürüp duruyorlar.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 22:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-06-02 22:29:47

Sn akape genel başkanı,yine e şıkkını seçitiniz , yanı hiç biri..kanun,adalet gibi şeyler soylemissiniz ama,Sn Engin Alan paşa ayağa kalkmadı diye hangi kanuna göre bunun bedelini ödeyeceksiniz deyip düzmece delillerle hapse attiniz? Feto'ye hangi kanunlara uyarak ne istediyse verdiniz? Ayrıca şimdi de kucumsuyormus gibi yapıyorsunuz,o bir hiçtir diyorsunuz,böyle birine nasıl olurda her istediği şeyi verirsiniz,siz kendinizi kıral mi saniyordunuz? Kanunları niye hice sayiyordunuz?23 nisan da koltuğunuza oturttugunuz çocuğa, şimdi ister asar ister kesersin derken kendiniz de bu yetkiyi nereden aliyordunuz? bulunduğunuz makamı ister asip ister kesme makamı olarak görüp,Sn inceyi eleştirirken vicdaniniz i rahat hissediyor musunuz?bu çağda hala yer masasında ilkel bir şekilde yaşayan seçmeni kaldırabilirsiniz ama bizi asla...bu devirde kimse şah değil padişah değil...bu şarkıyı biliyor musunuz?

Avatar
Okur 2018-06-02 22:40:29

Sn Erdoğan kanunlar(;) demiş!!!iyide sn Erdoğan Tsk iç hizmet kanunu 43 maddesi gereği,tsk mensupları siyasi faliyette bulunamazlar....yani yasalara göre bu SUCTUR...anladın mı,Tamam mı?.....kanunlarmis

Avatar
Laz 2018-06-02 22:31:10

TSK YI YENICERI OCAGINA DONDURUP HALKTAN KOPARDIMIZ ARAYA GIRDINIZ BU ULKEDE GUNEY DOGUNA 2008 LERDE O KADAR ASKER SEHIT OLDU O KADAR CATISMA TEK YSPTIGINIZ KOMUTANLARA CAKMAK UTANMAZ ADAMLAR KADAR AHI CAKMA DARBEYLE BICIMLERNDIRDINIZ SININ MI OLDU KOMUTANLAR TOZ KOMDIRMIYORSUNUZ

Misafir Avatar
diploma varmı yokmu? orj..4 yıllık..!!! 2018-06-03 01:23:14 @Laz

diploma var mı yok mu? varsa gösterin..mililet inansın..tamam desin...
yoksa milleti aldatmaya kimsenin hakkı yoktur..mademki cb.olmak için istenilenler ve mal beyanı olması gerekiyorsa yerine getirilmesi şarttır.
milletin %60,ı ve daha fazlası DİPLOMA için şuphelidir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gerisi laf-i güzaf 2018-06-02 23:02:36 @Laz

beyefendi lütfen diplomanizi gösterin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 22:54:10 @Laz

akp elveda

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:10:03

Allah (cc) ile aldatmayan, kendi ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek, kanmayan, kandırılmayan ve kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-06-02 23:22:31 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

universite diplomalarini birde transkript gostersin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 23:20:45 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

https://odatv.com/muharrem-inceye-karsi-konusmalari-alkislayan-2.-ordu-komutani-hakkinda-feto-iddianamesinde-neler-yaziyor-02061852.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 23:10:31 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

https://odatv.com/muharrem-inceye-karsi-konusmalari-alkislayan-2.-ordu-komutani-hakkinda-feto-iddianamesinde-neler-yaziyor-02061852.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
hacı general 2018-06-02 22:05:46

artık hacca gitmeyen ve hacı olmayan genarallere rütbe verilmesin .hacı generaller iman gücüyle her devleti yenebilir savasta .ne kadar çok hacca giderse o kadar çok yıldız tatarız omuzlarına maşAllah

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 22:10:44

SAYIN INCEYE ÇAMUR ATIYOR.AMA ŞUNU UNUTUYOR;ALTIN ÇAMURA DÜŞSEDE YINE ALTINDIR.ERDOĞANDA BUNU UNUTMASIN.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:30:09

Kutsanmış adamın bakanı akepelilere dinle ne demiş : Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eşref Fakıbaba, Şanlıurfa’da AKP’nin milletvekili adaylarına “Beğenmedik” diyen partililerle ilgili, “Desinler çok da benim şeyimde değil” diye yanıt verdi.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:14:38

Allah (cc) ile aldatmayan, kendi ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek, kanmayan, kandırılmayan ve kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz