banner87

Erdoğan'dan Kudüs açıklaması: İnfiale yol açar!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kudüs'ün kutsiyetinin ve tarihi statüsünün muhafazası hususunda Ürdün ile aynı hissiyatı paylaşıyoruz. Atılacak yanlış bir adım tüm İslam aleminde infiale yol açacaktır" dedi. " dedi.

Erdoğan'dan Kudüs açıklaması: İnfiale yol açar!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kudüs'ün kutsiyetinin ve tarihi statüsünün muhafazası hususunda Ürdün ile aynı hissiyatı paylaşıyoruz. Atılacak yanlış bir adım tüm İslam aleminde infiale yol açacaktır" dedi. " dedi.

06 Aralık 2017 Çarşamba 17:12
Erdoğan'dan Kudüs açıklaması: İnfiale yol açar!

Ürdün Kralı 2. Abdullah ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ortak basın toplantısında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Bugünkü görüşmelerimizin en önemli başlığını Kudüs'teki gelişmeler oluşturdu. Kudüs'ün tarihi statüsünün muhafazası konusunda Ürdün ile aynı hassasiyeti taşıyoruz. Kudüs'ün statüsü konusunda atılacak yanlış bir adım İslam aleminde infiale yol açacaktır. Kudüs tüm Müslümanların göz bebeğidir. Bu tarihi hakikati göz ardı eden her yaklaşımın sonu hüsrandır. Tüm dünyaya çağrıda bulunuyorum. Kudüs'ün BM kararlarıyla teyit edilmiş hukuki statüsünü değiştirecek her adımdan uzak durulmalıdır. Kişisel hevesler uğruna milyarlarca Müslüman'ın kaderi ile oynamaya kimsenin hakkı yoktur" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.12.2017 17:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
man adasi 2017-12-06 17:26:25

http://chp.org.tr/public/0/folder/man_adasi_belgeleri.pdf

Misafir Avatar
ege 2017-12-06 19:47:14 @man adasi

yine kızdım bak. ulan gerzekler tamam tamam. her ne dediyseniz varsayalımki doğrudur. doğru değil ama doğrudur. ulan manyaklar. bir saldırı altındayız ülke olarak. dünyanın süperleri üstümiüze geliyor. bu durumdada hala sen çaldın, oçaldı bu rüşvet verdi, seni ben döverim, ben seni döverim, ulan bunlarlamı meşgul olalım yoksa saldırılaramı karşı koyalım? gerzekler. ulan dangalklar. evinde eşinle kızınla, karınla diyelimki sorunun var, ve laf atışı yapıyorsunuz bir anda eviniz yanmaya başlasa laf atışmasınamı devam edersiniz yoksa yangınımı birlikte söndürürsünüz* kardeşlerim ÖNCE YANGIN SÖNMELİ. şimdi birlik zamnaı hükümetimize sahip çıkacağız. iftiracılara yalanlara inanmayacağız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dkkat 2017-12-06 19:46:56 @man adasi

Türkiye nin PKK terörü belası var, ABD nin pyd ye verdiği süper silahlar var, , Dünya çapında ülkemize ekonomik açılmış bir savaş var, daha çok varda bu ana başlıklar yeter. bu sorunlarla hükümetimiz uğraşırken. chp , iyi parti ve hdp neden başka gündemler oluşturuyorlar? Neden birlikteyiz , Türkiye mize sahip çıkıyoruz , hükümetimizin yanındayız demiyorlarda hükümeti iyice boş iftira ve yalanlarla meşgul etmeye çalışıyorlar? bir düşünelim lütfen. chp, hdp ve meral hanım bunlar ABD projesidir. kardeşlerim bu gün birlik olamıyorsak ne zaman olacağız? meral hanımada soruyorum. kılıçdaroğlu zaten anlamaz, hdp de zaten ülkemize destek verecek adam yok. Yüce Türk milleti lütfen iyi analiz edelim. kuru iftiralarla hükümeti zayıflatmak meşgul etmekle görevli bu ajanlar abd ve diğer oyuncuların ülkemiz üzerinde oyunlarını rahat oynasınlar diyedir. unutmayalım bunları.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-12-06 18:42:05 @man adasi

Kör gözler, sağır kulaklar Türkiyenin kalkındığını göremiyorsa ancak onlar fakirdir, zevksizdir, nankördürler. varsın o hayırsızlar ülkenin nimetlerinin farkına varmasın. onlar aç olarak ölecekler. malları mülkleri, güzel sosyal hayat içinde olsalarda onlar sefil zevksiz olarak ölecekler.

Beğenmedim! (1)
Avatar
man 2017-12-06 17:33:20

http://odatv.com/man-adasina-kadar-gitmeye-gerek-yok-sabah-atv-nasil-el-degistirdi-0112171200.html

Avatar