banner87
Flaş Haber
Kapat

Erdoğan'dan sürpriz görüşme

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa Cumhurbaşkanı Macron ile telefonda görüştü.

Erdoğan'dan sürpriz görüşme

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fransa Cumhurbaşkanı Macron ile telefonda görüştü.

03 Şubat 2018 Cumartesi 23:26
Erdoğan'dan sürpriz görüşme

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, görüşmede, Afrin'deki Zeytin Dalı Harekatı ve Soçi'deki Suriye Ulusal Diyalog Kongresi hakkında görüş teatisinde bulunmanın yanı sıra ikili ilişkilere de değinildi. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin herhangi bir ülkenin toprağında gözü olmadığına dikkati çekerek, Zeytin Dalı Harekatı’nın Afrin'i PYD-YPG, DEAŞ gibi terör unsurlarından arındırmayı hedeflediğini vurguladı.  

İki lider, Suriye'deki siyasi süreç başta olmak üzere bölgesel meseleler ve ikili ilişkilere dair konularda yakın temasta olma hususunda mutabık kaldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.02.2018 00:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kuvayi milliye Türktür 2018-02-04 00:34:53

Türkiyemizin gelmiş gecmiş en başarısız bilgis Cumhurbaşkanı

Misafir Avatar
Zübük 2018-02-04 01:22:35 @Kuvayi milliye Türktür

Cok basarili bir siyasetci. evlilik yüzügü vardi simdi milyarder oldu, ülkeyi batirdi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Saltanatin savasi 2018-02-04 02:47:00

Kefil oldugun cihatçilarin,rus uçaginin dusurmesi,seni macronda kurtaramaz putinin elinden.bugunden sonra suriyeden gelecek cenazelerin sayisinda buyuk artis olacak,mehmetçik yerin kefenlilerini gonder suriyeye

Avatar
Al-Ver ödemlerde aksama olmasın. Tamam 2018-02-04 03:01:57

Arada çevirmenler var. tabiki......."Tamam füzelerin parasını yollayacağız mızıkcılık yapmayacağzı" de tamamı?...."Sayın Mocron para konusunda hiç endişeniz olmasın diyor sayın cumhur.bşknımız"............"Aderim bende zaten bizim parlementoda konuştuklarımı biliyorsunuz onlara mecburen böyle söyleme gerekti söyleyin gözlerinden öpüyorum Erdoğanın"..."Tamam efendim sorun yok gözlerinizden şey yapıyor Macron"...."Macronu seviyorum iyi çocuk" tamam...BİTTİ...............

Avatar
Ataturk 2018-02-04 03:06:23

Yobaz ve dincilerin yönetigi hangi ulke huzur bulmuski bizde bulalim
Bizim yobazlar yetmiyormus gibi,araplarida aldi yanina,ulkeyi çok kotu gunler bekliyor

Avatar
Firat 2018-02-04 07:58:02

Suriye batkligi reisi yutacak,ne makron nede birbaskasi reisi kurtaramaz hiç sansi yok,öyle bir tuzaga dustuki hiç çikis yolu yok.