banner87

Erdoğan'dan yeni operasyon sinyali

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, "Önce Fırat Kalkanı Harekatı'nı yaptık. 'Afrin' dedik ve şimdi diğerleri, İdlib, Münbiç 'ne olur bize de gelin' diyorlar" ifadelerini kullandı.

Erdoğan'dan yeni operasyon sinyali

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, "Önce Fırat Kalkanı Harekatı'nı yaptık. 'Afrin' dedik ve şimdi diğerleri, İdlib, Münbiç 'ne olur bize de gelin' diyorlar" ifadelerini kullandı.

08 Nisan 2018 Pazar 19:03
Erdoğan'dan yeni operasyon sinyali

İşte Erdoğan’ın konuşmasından satır başları:

Geçen yıl turizmde Van adeta patlama yaptı. Ben diyorum ki Van’ın parası olanları gelin Van’da otellerin sayısını artıralım.

İran cumhurbaşkanı Ankara’daydı konuştuk. Dediler ki, “Biz Van’a turist gönderiyoruz.”

15 günde gelen turist sayısı 169 bin. Bu bir şeyi gösteriyor. Demek biz altyapımızı yaparsak evet İran’dan Van’a, Ağrı’ya, Iğdır’a çok gelecek insan var.

“İBRAHİM TATLISES ORADA COŞTU SAĞ OLSUN”

Sınıra gittik Reyhanlı’ya İbrahim Tatlıses orada coştu sağ olsun. Yaylalar askerin türküsüdür. Ama orada yaylada bırakmadı. Ne dedi? “Afrin’i dolaş da gel.” Orada da bırakmadı, “Münbiç’i dolaş da gel” dedi.

Kardeşlerim evelallah biz önce Fırat Kalkanı harekatı ile bir adıma attık mı? Attık. Fırat kalkanından sonra Afrin’le ilgili adımımızı attık mı? Ve ne dedik? Durmak yok.

Afrin’de son rakamları aldım. 4017 teröristi etkisiz hale getirdik. Kuzey Irak’ta 323 terörist etkisiz hale getirdik. Yurt içinde de 154 teröristi etkisiz hale getirdik.

"BİZE DÜŞEN BİR OLMAKTIR"

Çevremizde oynanan oyunları görüyorsunuz. “Şu köken bu köken; şu mezhep bu mezhep” diye geleceklerini nasıl kararttıklarını görüyorsunuz.

Koskoca bir imparatorluktan elimizde kalan bu son vatan toprağının tek bir çakıl taşını bile kimseye vermeyiz.

Doğu Guta’da maalesef çocuklar şehit edildi. Ey batı neredesin. Hani batı sesin çıkmıyor. Ama biz Afrin’de teröristleri öldürünce sesin çıkıyor.

Ey batı ne desende biz doğru bildiğimiz yolda inanarak yürüyoruz ve yürüyeceğiz.

Ey benim Vanlı kardeşim. Ey 81 vilayette yaşayan vatandaşım mazisi karanlık emperyalistlerle eli kanlı teröristler ülkemize karşı birleşmişlerse bize düşen bir olmaktır, iri olmaktır, diri olmaktır, kardeş olmaktır, hep birlikte Türkiye olmaktır.

'DEAŞ GÂVURLARIN İSLAM DÜNYASINA VURAMADIĞI DARBEYİ VURDU'

Ülkemizde halen kimin ne sorunu varsa ileride kimin ne sorunu çıkacaksa mücadele etmek bizim en başta gelen görevidir.

Ülkemizin içinden geçtiği kritik dönemdeki hassasiyetlerimizde demokrasi ve özgürlük yolculuğumuz birbirinin alternatifi değil tam tersine tamamlayıcısıdır.

Türkiye’nin şu anda verdiği mücadele öyle bir mücadele ki, sonuçta ortaya çıkacak kâra da zarara da bütün bölgeler aynı derecede ortaktır. Kazanırsak hep birlikte kazanacağız kaybedersek hep birlikte kaybedeceğiz.

“Mesele vatansa gerisi teferruattır” diyoruz.

PKK yıllarca Kürt kardeşlerimizi istismar ederek kendisine zemin kazanmaya çalıştı.

DEAŞ aziz dinimizin adını kullanarak gâvurların İslam dünyasına asırlardır vuramadığı darbeyi vurdu.

Fırat Kalkanı ile DEAŞ’ın, Zeytin Dalı ile PYD’nin maskesini düşürdük. Terör örgütlerinin maskesi düşünce arkasında kimlerin olduğunu hep birlikte görüyoruz.

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.04.2018 19:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
pardonda 2018-04-08 19:59:51

afrin i menbic i askerlerimiz dolasmiyorki askerlerimiz savasiyor o kadar sehit verdik insan yas tutar cal patlasin vur patlasin eglenmez

Misafir Avatar
ege 2018-04-09 14:04:47 @pardonda

MESELE VATANSA GERİSİ TEFARRUAT. ammmaaa chp ne diyor vatan matan onlar için önemli değil. yeterki Türkiye zarar etsin, yeterki pkk pyd ypg öldürülmesin. aradaki fark burada. Türk halkı bunu iyi görmesi lazım. anlatmak lazım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
patrona halil 2018-04-09 09:04:25 @pardonda

evde kasada parasını saklayan lider hırsız lişderdir,bankaya koysa hesabını verecek.bu konuşmadan sonra bitmiştir artık Allah kendisini böyle konuşturup haksızlıklarını ortaya çıkarıyor tuvaletten sonra kuru kuru maaşa talim etmeyen reis oldu.geçmişine bakın servetine bakın bakalım nerden gelmiş bu kadar servet .tabi hakim önüne çıkınca bunun hesabını verecek.1 mayısta ayaklanması davul zurna ve bayram havasında başlayacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
ibrahim tatlises 2018-04-08 20:00:56

diyarbakirdada siwan perverle megri megri turkusunu soyluyordu

Avatar
HAKAN 2018-04-08 19:14:56

SANKI SINIRIMIZI DÜNYANIN SAPIK TERÖRİSLERINE KENDI AÇMAMIŞ GIBI,SANKI PEŞMERGE ADI ALTINDA PKKAYI TÜRKIYE UZERINDEN AYN EL ARABA KENDILERI YOL VERMEMIŞ GIBI PIŞKIN PIŞKIN KAHRAMANLIK TASLAMAK BU MILLETIN HAFIZASIYLA ALAY ETMEK DEĞILSE NEDIR.SURIYENIN KUZEYI,TÜRKIYENIN GÜNEYINI PKK VE ABD YE KENDILERI TESLIM ETTI.DON KIŞOT MISALI KAHRAMANLIK ANCAK BUNA YAKIŞIR.

Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-08 21:44:26 @HAKAN

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-04-08 21:14:20 @HAKAN

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Avatar
İYİ günlere 2018-04-08 20:36:37

Artık mızrak çuvala sığmıyor Masallar masallar algı operasyonları pembe tablolar Beyler devlet yönetiyorsunuz. Bu hareketler güç zehirlenmesi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne fayda, kredi borcu nedeniyle bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor taşeron işçi çıkardığınız KHK ile işsiz kalacağından endişeli çoluk çocuk geleceklerinden endişeli benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi şimdi de elektrik zamları çıktı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor bir eli yağda bir eli balda olan beyler bayanlar vatandaş sandıkta de el mi yaman bey mi yaman gösterecek. İYİ günlere

Avatar
edep, edep, edep 2018-04-08 20:59:23

yeter artik mide bulandiriyorsun.

Avatar
Mide bulandiriyorsun 2018-04-08 21:11:39

Atatürk'ün sözünün ardina saklanma!
MIDE BULANDIRIYORSUN !

Avatar
BOP ADIM ADIM İŞLİYOR! 2018-04-08 20:01:31

yeni dunya duzeni isteniyor sinirlar degisiyor

Avatar