Erdoğan'dan yeni parti iddialarına ilişkin açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NTV ekranlarında yayınlanan 'Cumhurbaşkanı ile Özel' programında Seda Öğretir ve Ahmed Arpat'ın sorularını yanıtladı. Eski yol arkadaşları Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'ün yeni parti kurdukları iddiasına ilişkin "Daha önce parti kuranlar oldu onların akıbetleri belli. Dürüstlük samimiyet sadakat çok önemli" dedi.

Erdoğan'dan yeni parti iddialarına ilişkin açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, NTV ekranlarında yayınlanan 'Cumhurbaşkanı ile Özel' programında Seda Öğretir ve Ahmed Arpat'ın sorularını yanıtladı. Eski yol arkadaşları Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'ün yeni parti kurdukları iddiasına ilişkin "Daha önce parti kuranlar oldu onların akıbetleri belli. Dürüstlük samimiyet sadakat çok önemli" dedi.

26 Şubat 2019 Salı 22:34
Erdoğan'dan yeni parti iddialarına ilişkin açıklama

Cumhurbaşkanı Erdoğan, anketlerle ilgili bir soruya, "anketlere güvenim kalmadı" dedi. Erdoğan, "Bu seçimde çalışmaları farklı bir yöntem uyguluyoruz. Anketlerde tutarsızlık var, meydanlar en büyük anket" ifadelerini kullandı.

Mersin İl Seçim Kurulu’nun Burhanettin Kocamaz hakkında verdiği karara da değinen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan açıklamasında, “Nihai karar, YSK’nındır. YSK, hangi kararı verirse o nihai hükümdür, onunla da iş bitmiş olur” dedi.

Erdoğan anketlerle ilgili bir soruya ise, “Meydanlar benim için en büyük anket şu anda, bu şekilde yola devam ediyorum. En büyük anket 31 Mart. 31 Mart’ta şaşmayacak bir anket var” dedi.

'ANKETLERE GÜVENİM KALMADI'

Anketlere güvenim kalmadı diyen Erdoğan, “Anketlerde ciddi manipülasyon var. Bu seçimde çalışmaları farklı bir yöntem uyguluyoruz. Anketlerde tutarsızlık var, meydanlar en büyük anket” ifadelerini kullandı.

BEKA TARTIŞMASI

“Beka sorunu sadece genelde ele alınamaz” diyen Erdoğan, “Güneydoğu şehirlerindeki çukurlar nasıl unutulur. Kayyumlarla Diyarbakır çukurlardan kurtuldu. YPG/PKK ile verdiğimiz mücadele beka mücadelesidir. Türkiye’de Kürdiztan diye bir bölge yok” dedi.

'ÖNCE KENDİNE GEL SEN'

CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu’nun “Erdoğan İstanbul’a aday olduğu zaman ne tecrübesi vardı” dediğini söyleyen Erdoğan, “Önce kendine gel sen! Siyasette, özel sektörde yakaladığım tecrübe adeta senin şu anda senin yakaladığını ben o zaman unutmuştum. İstanbul’da ilçe başkanlıklarından tut, il başkanlığına varıncaya kadar bunları yapmışım. Özel sektör, devlet sektörü deneyimim var. Bu iş lafla, dedikodu, iftirayla olmuyor. Eserini ortaya koy, onunla konuşur. Beylikdüzü’nde belediye başkanlığı yapmışsın. Tamam da ne yapmışsın onu söyle? Neymiş kültür merkezi yapmışsın. Senin kültür merkezin o ilçenin çapında bile değil” şeklinde konuştu.

'AKIBETLERİ BELLİ'

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, eski yol arkadaşları Ahmet Davutoğlu ve Abdullah Gül'ün yeni parti kurdukları iddiasına ilişkin "Daha önce parti kuranlar oldu onların akıbetleri belli. Dürüstlük samimiyet sadakat çok önemli" dedi.

Erdoğan "Başka trene bindiler" sözlerinin sorulması ve yeni parti iddiaları üzerine şunları söyledi:

"Bu şey geneldir siz bir yola çıkıyorsunuz. Yola çıktığınız insalar sizinle beraber gelecek diye bir şey yok ama biz AKP olarak bir dava olarak bakıyoruz. Biz dava adamıysak davana ihanetin olamaması lazım. Görev verilir yaparsın. Ama senden alınıp bir başkasına verildiği zaman da eyvallah dersin. Ama sürekli olarak şu anda CHP'de olduğu gibi çakılı kalmak olamaz. Değiştirirsin. Liderin de bunu bir satranç olarak değerlendirmesi lazım. Ayrılalar oldu isim vermeye gerek yok. Bu ayrılanlarla bir daha beraber yol yürümek mümkün değil. Bizim tek bir amacımız var millete hizmet eden hiçbir azaman hezimet uğramaz."

KUSHNER’IN ZİYARETİ

Erdoğan Trump’ın damadının Ankara ziyaretiyle ilgili olarak, “Şu anda görüşme, Sayın Trump’ın da bana ifade ettiği şekliyle ağırlıklı olarak ekonomi ve bölge sorunları. Bizden de böyle bir talep söz konusu oldu. Çad Cumhurbaşkanı da gelecek, kanaat önderleriyle toplantı var. Belki bir ara ben de kabul ederim. Bir görüşme Hazine Maliye Bakanımızla o arada yapma durumumuz olabilir” açıklamasını yaptı.

Son Güncelleme: 27.02.2019 08:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2019-02-26 23:17:38

Namuslu bir kurd sana oy vermez,dun Kurdistan var diyen sen degilmiydin,yoksa o zamanki recep bir pezevenk evladimi dönek pust

Misafir Avatar
son söz 2019-02-27 09:21:13 @Firat

Bu ülkede kürt türk, laz çerkez alevi sünni sorunu yok! bu ülkede satılmış karekterler sorunu var. oda chp hdp ip olarak görev yapıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sızma_ 2019-02-27 09:19:42 @Firat

AKP yi bu halk neden seviyor? çooooooook sebepleri var.birinci sebebi VATNSEVEER OLMASI. İKİNCİSİ BU HALKI EŞKİYA İLE TEHDİT EDEN EŞKİYALARI ŞEHİRLERDEN ÇIKARMASI, ÜÇÜNCÜSÜ HALKIMIZIN ALIM GÜCÜNÜN EKONOMİK OLARAK ARTMASI. DÖRDÜNCÜSÜ İÇ VE DIŞ İHANET ŞEBEKELERİNİN OYUNARINI BOZMASI. BEŞ ALTI YEDİ.....BİNLERCE SAYILA BİLİR. chp de bir tane iyi bişe yok. chp ye oy vermek için bir tek sebep yok.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
t: @Firat x------------cevap 2019-02-27 08:57:53 @Firat

@Firat x--------------namuslu kürtler olarak Erdoğanın yanındayız. namusludur kürtler. namussuz kürt yoktur namussuz yolunu sapıtmış kürt olsada pkk eşkiyasıdır kürtlük asla kalmamıştır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-27 05:07:15 @Firat

Katil sisi diye sigirlara nara atiyor,tanzim satis noktalarindaki sogani sisi'den almis pust.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fuck 2019-02-27 00:27:00 @Firat

anti kürt tum kurtler senin önce karini sonra kizini sonra anani götunden siksin ,emin ol Kurt Degilim Turk Oglu Turkum ama bukadarda yeter yani bacini unittum onuda ben sikeyim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
anti kürt 2019-02-27 00:04:32 @Firat

tüm kürtlere ölüm

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
anti kürt 2019-02-27 00:03:47 @Firat

kürdün namussuzdur sana kurşun sıkandan kardeş olmaz

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ata 2019-02-26 23:19:35

Abd'de çitlik almis,abbas yolcu...

Avatar
Yusuf 2019-02-26 23:30:29

Hz Adem,den (s.a.s) hz Muhammed (s.a.s) Dünya insanlığını araştırın. Böyle partiler hep gidici. Bazı insanlar bir yıl içinde uyanırlar, bazılarına 20 yıl lazım. Ben umutluyum

Avatar
Osman 2019-02-26 23:59:46

Hani bir gece anzizin firatin dogusuna giryordun,ne oldu trump agzinami verdi bu konnuda agzin açilmiyor,sinira tur duzenleyen pezevenk evlatlari nerede

Misafir Avatar
@Osman x---cevap 2019-02-27 08:55:15 @Osman

: @Osman x---ne ar ne haya ne namus sende hiç bir değer kalmamış be .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-27 00:04:20 @Osman

Seçim kazanmak için,abd'ye opération için yalvarmis,a haberi çagirip mehter esliginde sigirlara duyuracakmis,plan tutmadi görev verenler fisini çekti

Beğenmedim! (0)
Avatar
g. 2019-02-26 22:53:02

nihai karar hükümleri seninde işini bitirecek !! İNŞALLAH .

Misafir Avatar
fifi 2019-02-27 00:37:49 @g.

sana en cok yakisan isim ,HIRSIZ ,hurriyet hirsizi,oy hirsizi,para hirsizi,arazi hirsizi,nafaka hirsizi,hak,hukuk HIRSIZI

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELE ME 2019-02-26 23:00:25

nihayi karar erdoganin emridir sadece kacmaz deyil bütün HDP adaylarinin sicil kaydi varmis cünkü KÜRT asiliymislar KÜRT asili olmak sabika kaydina yeterlidir siz ne yaparsaniz yapin bütün kayumlar geri alinir ve cok büyük farkla eski AKP secmeni ESEK KÜRTLERDE ARTIK UYANDI VE DÜSMANINI TANIYI VERDI

Misafir Avatar
anti kürt 2019-02-27 00:02:41 @GELE ME

her kürt potansiyel pkklıdır taamammı

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bu gazete 2019-02-26 23:56:27

Bu gazete sahtekarlarin bulusma noktası şerefsiz hırsizin biri gidiyor biri geliyor

Misafir Avatar
Bu gazete 2019-02-27 04:02:24 @Bu gazete

iftiraci veya yalanci serefsizdir , serefsizleri pkk lilar s.ksin!

Beğenmedim! (1)
Avatar
(((((((((*****ATEİST ATEİST ATEİST *****)))))))))) 2019-02-27 00:19:52

Diyorki görev verilir yaparsın .Senden alınıp başkasına verildiği zamanda evAllah dersin süretli sende olacak deyilya O İŞ DİYOR .Peki SEN niye süretli 17 senedir baştasın ..??Dolayısı ile sende siktir ol git niye o iştr kalmak içim her gün sabahtan akşama kadar BURUŞMUŞ,KOKUŞMUŞ ,ÇÜRÜMÜŞ GÖTÜNÜ YIRTIYORSUN HALA BAŞTA KALMAK İÇÜN .? Tam 17 sene dolu dolu git artık bıktık send3 yeter gına geldi bu ne ya MADDİ MANEYİ YÜK OLDUN BİZ TÜRK ULUSUNA KENE GİBİ YAPIŞTIN KANIM7ZI EMDİN YETER BE YETER SŞKTİR OL GİT .Türkiye senin tapulu malınmı bizler Türk ulusu senin esirin kölen ,kulunmuyuz be adam ..?? Sabah kalkıyorsun taa gece olmuş kırık plak gibi tuturmusun Kemal ,kemal ya yeter be herkez sana kul çköle olmak zorunda deyil .Ne diyor yola çıkıyorsunuz yolla çıktığınız insanlar sizinle olmak zorunda deyil diyor akp tiyi hep beraber kurduğu arkadaşları için .!Aslunda bu değetli arkadaşları iyi kötü zamanında hep yanında oldular adamcağızları mevki,makam ,menfaatleri uğruna kullandı ,kullantı işi bittince SİKİM GÖTÜNE DEDİ .Bakın binaliyide mevkii,makam,menfaatleri için kullanıyor adamı başbakanlıktan meclis başkanlığına indirdi meclis başkanlığındanda belediye reisliğine kadar düşürdü resmen düşük profili yaptı adam çağızı .Bu bin alide amma pısırık salak gerikekalının teki kendini küçük düşürüyor çiğeri 5 para etmez RUM KIRMASI GÜRCÜ SIĞINMACISI SIÇMIK tayyibin kölesi esiri olmuş adam parmağında oynatıyor bu binaliyi .Hee yeter be sen kim oluyorsun demiyor bu sıçmık gürcü sığınmacısı gavura