banner87

Erdoğan: Dünyada bir numarayız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, katıldığı iftar programı kapsamında İstanbul'da yaptığı konuşmada, ''Dünyada en az gelişmiş ülkelere destekte bir numaralı ülke Amerika görünür fakat gayrisafi milli hasılaya göre dünyada bunun bir numarası Türkiye. Biz bir numarayız. Amerika gerimizde, İngiltere falan çok daha geride'' dedi

Erdoğan: Dünyada bir numarayız

Cumhurbaşkanı Erdoğan, katıldığı iftar programı kapsamında İstanbul'da yaptığı konuşmada, ''Dünyada en az gelişmiş ülkelere destekte bir numaralı ülke Amerika görünür fakat gayrisafi milli hasılaya göre dünyada bunun bir numarası Türkiye. Biz bir numarayız. Amerika gerimizde, İngiltere falan çok daha geride'' dedi

10 Haziran 2018 Pazar 22:09
Erdoğan: Dünyada bir numarayız

Erdoğan’ın açıklamalarından önemli başlıklar;

“Muhtarlarımızı demokrasi pramidinin ilk basamağı olarak görüyoruz. Muhtarlar Daire Başkanlığı kurduk. Muhtarlarımız mahalleleriyle ilgili taleplerini buraya bildiriyor.”

“MUHTAR DAHİ OLAMAZ DEDİLER”

“Her ne kadar hakkımda ‘Artık muhtar dahi olamaz’ diye manşet atsalar da muhtar da olduk, Türkiye Cumhurbaşkanı da olduk. O başlığı atanlar milli iradenin ne olduğunu bilmiyordu. Ama şimdi öğrendiler.

Milletimiz bize güvendi, bize görev verdi. Biz bunu hakkettik mi? Bunu hep düşündük. Döndük ve hizmetlerimize baktık. Baktığımız her yerde de eserlerimizi gördük.”

“DÜNYADA BİR NUMARAYIZ”

“Dünyada en az gelişmiş ülkelere destekte bir numaralı ülke Amerika görünür fakat gayrisafi milli hasılaya göre dünyada bunun bir numarası Türkiye. Biz bir numarayız. Amerika gerimizde, İngiltere falan çok daha geride.”

“SIKIYSA GERİ ÇEVİRSİN”

“Biz Bolu’da 5 arkadaş kaza yapmıştık. En az yaralı olan arkadaşımız hemşire görevi üstlendi. Hastaneye gittik SSK’lı olduğumuz için devlet hastanesi kabul etmedi. Biz bunları gördük.

Şimdi sıkıysa herhangi bir hastane, hastayı kapıdan geri çevirsin. Böyle bir şey yok. Geri çeviremez. Bakın buna özeli de dahil, çeviremez. Eğer böyle bir muamele yapıyorsa bedelini öder.”

“MUTLAKA SANDIĞA GİDİN”

“Mutlaka sandığa gidip iradenizi yansıtın. Allah göstermesin, bir aksilik olursa o ahların, vahların, keşkelerin hiç kimseye faydası olmaz. Milletimize en güzel bayramı inşallah 24 Haziran akşamı yaşatacağız.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.06.2018 23:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-10 23:11:55

BU GÜNE KADAR ÖNEM VERMiYORDUM BU DEFA MUHAKAK OYUMU KULANACAGIM HEMDE SANA KARSI VE ÜLKENiN GELECEYi iCiN

Misafir Avatar
. 2018-06-11 09:39:58 @KECi COBANI

https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem/turgevin-100-bin-liralik-kilicdaroglu-davasina-ret-2459627/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu adama inananın 2018-06-11 09:20:15 @KECi COBANI

geçmişini kalaylıyayım.her sokaga market açtı bakkalları sildi hırsızlık para ile açılan o bimleri hepsini kapatacagız.normal vatandaş bakkal açacak para piyasada dönecek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-06-10 23:46:18 @KECi COBANI

HAKLISIN 1923 BUNU COKTAN YAPMAM LAZIMDI YORUM YAZMAYA iKiNCi AYDA BASLADIM BUCAK KEMiYE DAYANDIKTAN SONRA ARTIK BUNDAN SONRA HER SECiMDE OY KULANACAM SÖZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
1923...ANKARA. 2018-06-10 23:16:14 @KECi COBANI

nasıl önem vermezsin kardeşim, devamlı yorum yazıyorsun ve bunu önemsemiyormuydun. bu ülkenin yarınlarıdır asıl mesele. tek oy neki deme sakın, senin oy, yiğidin atının nalındaki tek çividir....

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-06-10 22:39:26

Nasıl 1 numarayız kim diyorki bunu VAllahi biz biliyoruz görüyoruzki istenmeyen Ülke olmuşuz .Hep kavga eden bir Başkan'ımız var biz deyil onlar diyor pek sevilmediğini diyip duruyorlar namkör onlar deyilmi ne istedilerse verdiniz şimdide bunları diyorlar.

Misafir Avatar
. 2018-06-10 23:18:30 @D

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK ASKERİ ÜSSÜ FAALİYETE GEÇTİ (MOGADİŞU-SOMALİ) #Uyan ARTIK
https://www.youtube.com/watch?v=ucsTQEdwvZ8

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-10 23:15:04 @D

AKPye Oy Yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI MUHARREM İNCE 2018-06-10 23:09:07

AKP BAY BAY

Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-10 23:23:25

.

Misafir Avatar
wayy yalana bak yalana masallah 2018-06-11 00:58:08 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

deseneki acikca hirsizlikta zulumde amerikadan ileriyiz dunya birincisiyiz

birde oruc namaz sovu yapiyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erdogan bey siz iktidara geldiginizde 2018-06-11 00:31:02 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

2002 senesinde
1 Dolar 1.30 TL
ceyrek altin 24 lira
benzin 1,66 lira
et in kilosu 3 ila 5 tl civarindaydi
ekmek 22 kurus
aygaz tup 15 liraydi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-06-11 00:26:53 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-11 00:25:53 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-11 00:24:48 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet ne yiycek ne icecek ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-11 00:17:28 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

Evet cok dogru 440.000 cocuk yasindaki kizlar , anne oldu! Komisyon almada da ayni durum, 1. olduk. Halk anlamasin diye , ihale rüsvetlerinin adini komisyon olarak degistirdiler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kendi kendine begeni boncugu dagitan 2018-06-10 23:41:24 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

vatan partili aydin burda kac gun ATATURK e riza nur dan iftira ve hakaret ettin utanmadan gelip ATATURK e sariliyorsun YUHHHH SANA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-10 23:39:46 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

en dusuk kira 800 ila 1200 TL
et en ucuzundan
kiymanin kilosu 29 TL
kuşbaşı kilosu 31 TL
millet nasil et yesin ????

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-10 23:06:19

AKP BAY BAY

Avatar
hangi konuda 1 numarayiz afrika 2018-06-10 23:07:18

somali mogadisu ya yardimda mi 1 numarayiz

Misafir Avatar
@hangi konuda 1 numarayiz afrika**** 2018-06-11 00:22:25 @hangi konuda 1 numarayiz afrika

kendi vatandasinin bütün dertleri bittti mogadisu kaldi. Sanki tayyip babasinin parasi ile yaptirdi. türkiyedeki fakir fukaradan aldigi vergileri carcur ediyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-10 23:08:59

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???

Avatar
. 2018-06-10 23:08:24

The New Hospital of Mogadishu, Somalia (Recep T. Erdogan Hospital)
https://www.youtube.com/watch?v=kHBJU4a8Zsg