banner87

Erdoğan: Emperyalistlerin en büyük silahı alkol ve afyon

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yeşilay ödül töreninde yaptığı konuşmada, "Emperyalistlerin en büyük silahı alkol ve afyon olmuştur" ifadelerini kullandı. Erdoğan'ın gündeminde, Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanan ve olaylar yüzünden tatil edilen karşılaşma da vardı.

Erdoğan: Emperyalistlerin en büyük silahı alkol ve afyon

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yeşilay ödül töreninde yaptığı konuşmada, "Emperyalistlerin en büyük silahı alkol ve afyon olmuştur" ifadelerini kullandı. Erdoğan'ın gündeminde, Fenerbahçe ile Beşiktaş arasında oynanan ve olaylar yüzünden tatil edilen karşılaşma da vardı.

20 Nisan 2018 Cuma 21:39
Erdoğan: Emperyalistlerin en büyük silahı alkol ve afyon

Yeşilay ödül töreninde konuşan Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:

 Bir milletin en büyük hazinesi, en büyük güç kaynağı, ruhen, zihnen ve bedenen sağlıklı nesillere sahip olmasıdır. Evlatlarımız ne kadar zinde, ne derece sağlıklı olursa ülkemizin geleceği o kadar parlak, o kadar aydınlık olur. Evlatlarımız ne kadar zinde, ne derece sağlıklı olursa ülkemizin geleceği o kadar parlak, o kadar aydınlık olur. Gençlerini alkol, içki, uyuşturucu, sigara, kumar, terör gibi dehlizlerde kaybeden ülkelerin istikbali karanlıktır.

​'TERÖR ÖRGÜTLERİNİN GELİR KAPISI UYUŞTURUCU'

Bizim gibi iddia sahibi ülkelerin başına musallat edilen PKK gibi terör örgütlerinin en büyük gelir kapısı uyuşturucu ticaretidir. Sıhhati şüpheli haberler ve örnekler, formülasyonu sinsi sorular üzerinden gençlerimizin imanını, ahlakını ve akaidini yani itikadını tartışma konusu yapmak kesinlikle art niyetlidir.

'SİGARA PAKETİ GÖRÜNCE ALIYORUM'

Ben bir insanı seviyorsam onu zararlı olandan kurtarmam lazım. Kimin elinde sigara paketi görsem elinden alıyorum. Adını soy adını tarihi telefon numarasını yazıp paketi cebime koyuyorum.

'ALKOLÜ BEN KALDIRDIM

Belediye başkanlığımdan bu yana bulunduğum her yerde alkolü ben kaldırdım. Çok başlıklar attılar. Çok köşe yazıları yazdılar. Bunları yazıyorsun da anayasaya niye bakmıyorsun? Anayasada devletin gençlikle ilgili görevi sayılırken orada 'Devlet gençlerini kumardan, uyuşturucan korur' diyor. Ama bizden önce gelen yönetimlerin hiçbiri bunu uygulamadı. Ama biz uyguluyoruz. Şu anda bizim yönetimimizde olan yerlerde asla böyle bir şey olamaz. Geldiğimden bu yana hiçbir zaman ben misafirlerime alkollü içki ikram etmedim. Tasarruf benimse ben de sevdiklerime sevdiğimden ikram ettim.

FENERBAHÇE-BEŞİKTAŞ DERBİSİ: ALKOLİKTİR

Ülkemizin en güzide iki kulübünün maçında yaşanan hadise… Korner atacak futbolcunun arkasından çakmaklar atılıyor. Yahu ne oluyor? Ülkemizin en güzide teknik direktörlerinden biri, başına 5 dikiş atılıyor. Buna hakkınız var mı? Yok. Bir kısmı inanın, kişi kimdir bilmiyorum Allah-u alem alkoliktir. İnanın öyle. Çünkü sağlıklı birisinin bunu yapması mümkün değil, olmaz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.04.2018 23:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ata 2018-04-20 21:55:34

Offf bir rakı içmişim bu akşam..dinine yanım kafam harika....icio içip topunuzu aniyorum...ne istediniz de vermedik sarkisinida açtım...çok efkarliyim lan....anladin sen...icip içip sövüyorum

Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 21:38:19 @Ata

Bu, tarihi bir sorumluluk tarihi bir görevdir. kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandastan yana demokrasiden yana kilicdaroglu kendine yakisani yapti iyi partiyi desteklemekle milli iradeye saygili davrandi oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 21:29:53 @Ata

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emperyalistlerin en buyuk silahi baska ulkelerin 2018-04-22 21:29:30 @Ata

enerji kaynaklarini ele gecirmek ekonomiyi ele gecirmek akp sata sata fabrikalarimizi bankalarimizi limanlarimizi telekom u cogu sey emperyalistlerin eline gecti satilan cogu fabrikalar israil amerikan bayrakli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-04-22 17:47:05 @Ata

akp liler Alkoldan aldiginiz vergiler sizin cebinize giriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soruyoruz 2018-04-22 04:01:13 @Ata

https://odatv.com/soruyorum-bu-390-milyar-dolari-ne-yaptiniz-21041818.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
adam olsan paraya ihtiyacın olmasa 2018-04-21 11:16:05 @Ata

bütün üretim yapan fabrikaları kapatırdın yada yurt dışına sattırırdın ama nerde o yürek boş boş hatiplik yap işin bu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yesinler seni 2018-04-21 11:12:29 @Ata

ozaman her akşam içen iskenderun belediye başkanı seyfi dingili neden aday gösterip belediye başkanı seçtin söylediklerinle uyguladıkların birbiri ile çelişiyor kardeş hevallerle konuştuk oyumuz hdpye oda olmazsa saadete

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2018-04-21 10:35:39 @Ata

Zavallı muhalefet, zavallı cahil kesim, zavallı haysiyetini bir karın yemeye kaptıran kesim. ZAVALLIlar dinleyin. siz Erdoğanı Fetö cülükle suçlayın belki egonuzu tatmin edersiniz. yahu el insaf Fetö Kırk yıla yakındır Türkiyeyi idare ediyordu. Erdoğan Fetö yü tavsiye etmeye 15 Temmuzdamı başladı?
hayır. taaa dersanelerin kapatılmasıyla başladı. Erdoğan Fetöyü diskalifiye etti. siz hala zırvalıyorsunuz fetöcü Erdoğan Fetöcü akp . akıllı olun haysiyetli olun be.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
koç 2018-04-21 10:31:16 @Ata

ERDOĞAN büyük lider büyük idareci Ülkenin her sorununu yükleniyor. Rabbim yardımcısı olsun, işlerinde kolaylık versin. Rabbim sağlıklı uzun ömürler versin. AMİİİİİN.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Dinler Arası Diyalog ve Eşbaşkanı Tayyip 2018-04-21 00:09:26 @Ata

https://www.youtube.com/watch?v=8GJ4Ehm6wYE

Beğenmedim! (1)
Avatar
akp donemi 2018-04-20 21:42:48

cesit cesit alkol cesidi cikti

Misafir Avatar
alkolden afyondanda tehlikeli olan sey 2018-04-21 00:07:56 @akp donemi

medya narkozu millete sabah aksam medya narkozu uygulaniyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dinler arasi diyologun 2018-04-21 00:06:36 @akp donemi

baskani erdogan degilmiydi ??

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-20 22:16:57 @akp donemi

Simdi emperyalistlerin silahi ; din. ilimli islami ne diye kullaniyorlar. Din baronlari neyi alet edip milleti silkeliyorlar. soyguncular milleti neyle kandiriyorlar ? yine din.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Osman 2018-04-20 21:57:13

Binali oğlun kumarhanede ...bak kumar içki afyon kötü...binaliii...duydun mu len

Avatar
Yalan konusmayin! 2018-04-20 22:28:27

simdi de alkol, düsman mi lazim? Alkol ve diger zararli seyleri kullanmiyoruz!
Türk Milletinin malini mülkünü emperyalistlere, fetöcülere, siyonist dönmelere peskes cekenler sorhos ediyor.

Avatar
Suleyman 2018-04-20 22:09:01

Burak oglan da isvicreli dostuyla asna fisne yaparken bir iki yudum cekiyor. Birazda ona nasihat ceksen iyi olur.

Avatar
52 2018-04-20 23:57:23

tabi ülkede ne varsa satın sonra onu bunu kaldırdı sayın tayıp bey merak etmeyin bu türk milleti de sizi sandıkta kaldırıp yere vurmasını bilir hıııırsız vaaaar

Avatar
Suleyman 2018-04-20 22:06:30

Burak oglan da isvicreli dostuyla asna fisne yaparken bir iki yudum cekiyor. Birazda ona nasihat ceksen iyi olur.

Avatar
herkes izlesin 2018-04-20 22:11:33

Fatih Portakal'dan çok konuşulacak sözler! (Sizi şaşırtacağım) 20.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=Cn-4LnfRsWM