Erdoğan: FETÖ okullarını kapatan ilk ülke...

AKP'li ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gambiya lideri ile birlikte basın toplantısı düzenledi.

Erdoğan: FETÖ okullarını kapatan ilk ülke...

AKP'li ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Gambiya lideri ile birlikte basın toplantısı düzenledi.

14 Şubat 2018 Çarşamba 20:27
Erdoğan: FETÖ okullarını kapatan ilk ülke...
banner1

AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın daveti üzerine Türkiye’ye gelen Gambiya Cumhurbaşkanı Barrow için Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde resmi karşılama töreni düzenlendi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, konuk cumhurbaşkanını Külliye girişinde karşıladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Gambiya Cumhurbaşkanı Barrow ile ortak basın toplantısı düzenledi.

Erdoğan, "Ekonomik ve ticari ilişkilerimizin alt yapısını büyük ölçüde tamamladık.  TİKA bu güne kadar sağlık, hayvancılık, güvenlik gibi alanlarda Gambiya da faaliyette bulundu. Sayın Cumhurbaşkanı Türk iş adamlarına destek veriyor. Gambiya FETÖ ile mücadelemize en kararlı desteği veren ülke. Gambiya FETÖ ile mücadelemize en güçlü desteği veren, Afrika'da FETÖ okullarını kapatan ilk ülkedir.Afrikalı dostlarımız, örgüte yönelik ne kadar erken tedbir alırsa gelecekleri için o kadar iyi olacaktır. Az önce iki ülke arasında eğitim alanında iş birliği anlaşması imzaladık. Afrika ortaklık politikamız çerçevesinde kıta genelindeki hadiseleri yakından takip ediyoruz." dedi.

Erdoğan, "(FETÖ) Çıkarları için kan dökmekten çekinmeyen bu yapı, sadece Türkiye için varlık gösterdiği tüm ülkeler için büyük bir tehdittir. Afrikalı dostlarımız, örgüte yönelik ne kadar erken tedbir alırsa kendileri, çocukları ve gelecekleri için o kadar iyi olacaktır." ifadesini kullandı.

Gelecek yüzyıl Afrika'nın olacaktır. Ülkemiz bu vizyon ile Afrika ülkeleri ile iş birliğini ileri taşımakta kararlıdır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.02.2018 22:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erdoğan hakkında suç duyurusu. 2018-02-14 21:33:24

Prof. Dr. Baskın Oran, TSK'nin ÖSO ile birlikte Afrin'e yönelik düzenlediği askeri harekata son verilmesi çağrısında bulunan 170 aydın hakkındaki sözleri nedeniyle Erdoğan'a hakaret suçundan 1 liralık manevi tazminat davası açtı. Ayrıca Oran, Erdoğan hakkında suç duyurusunda da bulundu.

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Afrin’e yönelik askeri harekata son verilmesi ve sorunların diyalogla çözülmesi talebini dile getiren 170 imzalı "Yurttaş Girişimi" bildirisiyle ilgili olarak sarf ettiği sözlerinin nefret söylemi içerdiğini ve hakaret suçu barındırdığını belirten Prof. Dr. Oran, Erdoğan’ın Türk Ceza Kanunu’nun (TCK) 125. ve 216. maddelerine göre suç işlediğini savundu.

Baskın Oran’ın avukatı Oya Aydın, Ankara Nöbetçi Asliye Hukuk Mahkemesi’ne verdiği dava dilekçesinde Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın 170 aydın için kullandığı “hain”, “ahlaksız”, “adi”, “sözde sanatçı”, “riyakarlık”, “sahtekarlık”, “fikir soytarılığı”, “teröristlere canlı kalkan”, “bölücü terör örgütüne yardakçılık”, “teröristl

Misafir Avatar
LİDER ler arası fark 2018-02-15 08:57:05 @Erdoğan hakkında suç duyurusu.

Erdoğan Türkiyenin çıkarlarını görüşüyor yatırım büyüme peşinde. ana muhalefet partisi başı da düşmanlara dünyaya Türkiyeyi şikayet ediyor, Türkiyeyi karalıyor. aradaki fark bu .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-02-14 22:00:41

Aaaaa! Gambiya fetö okullarını kapatmış. Pardon ama bu fetö okullarına Gambiya dahil hangi iktidarın MEB'nı bu okullara öğretmen atadı veya gönderdi? O ülkelere gönderdiğiniz öğretmen leri çekersiniz olur. Birde belki fetöcü olmaktan haklarında dava açar tutuklarsınız. Vah zavallılar vah!

Avatar
Siyonizm Karşısında Laf Değil İcraat 2018-02-14 23:16:28

incirlik malatya kurecik kalkani acil kapatilsin aksi takdirde askerlerimiz afrinde tehlikede

Avatar
eyy akp 2018-02-14 23:17:15

ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal ohal oldu bu hal sene 2018 hala ohal dunyanin neresinde gorulmus khk ile yasalar cikartildigini meclis milli irade by pass kis lastiginin varlik fonunun terrorle ne ilgisi var ?? akp derhal ohal i sonlandirmali mit ordu polis zaten akp nin emrinde terror icin gerekliyse mecliste cogunluk zaten akp nin genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Avatar
eyy akp 2018-02-14 23:21:14

incirlik ve malatya kurecikdeki kalkani neden kapatmiyorsunuz??? afrinde askerlerimizin hayati tehlikede amerika incirlikten yardim etmeye devam edebilir veya ediyor malatya kurecik kalkani incirlik derhal kapatilsin oyle bos bos eyy amerikayla olmuyor icraat lazim

Avatar
001 2018-02-15 01:08:48

reyis kaç para rüşvet verdi bu adama acaba sana şu kadra para seb okulları kapat sonra halkım ve dünya benim afrikada okulları kapattırdığım için bana reis olarak baksın diye yapılmış komplodur

Avatar
nazim 2018-02-15 02:07:52

Siz daha FETO ile ortak iken, rusya, kazakistan bu okulları cokdan kapatmisti ve hocalarinida CIA ajanı diye hapse atti.

Avatar
aydın 2018-02-15 00:42:20

feto gambiyada okul açıyor.bizim sosyal demokratlar bitane okulun sınıfını açamıyor