Erdoğan, Filistin lideri Abbas ile görüştü

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile telefonda görüştü.

Erdoğan, Filistin lideri Abbas ile görüştü

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas ile telefonda görüştü.

22 Mayıs 2018 Salı 22:26
Erdoğan, Filistin lideri Abbas ile görüştü

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas arasında telefon görüşmesi gerçekleşti.

Erdoğan, bir haftada üç kere hastaneye kaldırılan Filistin Devlet Başkanı Abbas'a geçmiş olsun dileklerini iletti.

Görüşmede Filistin’le ilgili son gelişmeler ele alındı.

Erdoğan, 18 Nisan’da İstanbul’da gerçekleştirilen İslam İşbirliği Teşkilatı Olağanüstü Zirve Toplantısı ve sonuç bildirgesi hakkında bilgi paylaşımında bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
suriyeliler yetmedi 2018-05-22 22:53:51

filistinlileride getir burda suriyelilerden çok memnunuz

Misafir Avatar
Katiller 2018-05-23 09:44:06 @suriyeliler yetmedi

Eskiden kağnılarla tarım yapar, çayırlarda hayvanlarımız semirir, derelerimizden akan berrak suları içer, çam ağaçlarına bakarak kış nasıl geçecek diye zahiremizi ve samanımızı ayarlardık. Alın otoyollarınızı, köprülerinizi, tünellerinizi, AVM'lerinizi, saraylarınızı, beton yığınlarınızı, yeşil dolarlarınızı en garanti korunaklı yeriniz kıçınıza sokun ve defolun gidin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad bıji yek gulan 2018-05-23 09:27:32 @suriyeliler yetmedi

şimdi habermi bu senin yaptığın bize ne detayını doğru bilmediğimiz telefon görüşşmesinden

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nereye kiminle konuştuysa 2018-05-23 08:31:26 @suriyeliler yetmedi

ya orası batıyor yada karşı taraf buna birşeyler satıyor.tabi dolar bazında.hesabını bilmez çocuk misali herkes bir şeylerden nemalanıyor.arkasındaki kerizler öder nasılsa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener diyorki 2018-05-22 23:51:01 @suriyeliler yetmedi

“BURNU UZAYACAK PİNOKYO GİBİ” “Şam Emevi Camii’nde namaz kılacaktı olmadı, Gazze’de namaz kılacaktı hala bekliyoruz. Eyyt Amerika dedi arkasından şeker fabrikalarını sattı. Burnu uzayacak burnu pinokyo gibi…”

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-22 23:01:39 @suriyeliler yetmedi

yahudilere yardim edtmek icin suriyelileri getirmisti , merak etme filistinide filistinlilerden temizleyip yahudilerin isini kolaylastiracaktir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-05-22 22:45:11

AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı 16 yılda. 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor ..AKP nin Suriye macerasi 40 milyara mal oldu belkide daha fazla birde Suriye savasi icin harcanan paralar var ...yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek ...Dolar oldu 4.66 ...16 senede istikrari demokrasiyi getiremeyen et i saman i tohum u ithal eden bir partiden ne bekliyebilirizki ciftci mutsuz asgeri ucretli mutsuz memur emekli mutsuz gencler mutsuz artik degisim zamani Millet ittifaki Kazanacak

Avatar
Hodri meydan 2018-05-22 23:09:42

Adamsan Kudüse git! Emevi camisinde namaz kil. Adamsan mavi marmara gemisinden vekillerini neden indirdigini acikla, adamsan yahudi madalyani iade et, adamsan karinin polonya ziyaretinde neden yedi kupali samdan aldigini acikla!

Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-22 23:26:46

Bir zahmet bir de Kerkük Türkmen lerinin liderini arasan olmazmi, nede olsa Telefon masraflarini biz ödüyoruz, unutma Arab seviciligi ugursuzluktur, Ne mutlu Türküm diyebilene

Avatar
texas 2018-05-22 23:35:59

dogu ve güneydoguda cumhuriyetin kurulusundan bu yana kendi halkina ihanet eden dinci yobaz saafi kurdleden ve asiretlerden,devlete calisan köy korucularin tek tek ismi yayinlansinki ilerde kürdler ülke kurarlarsa bu iblislerden hesap sorulsun büyük bir temizlik sart

Avatar
IMF YE BORC BITTI PEKI DIGER BORCLAR 2018-05-22 22:44:16

AKP IMF'ye 23 milyar dolar borcu bitirdim diye ovunuyor diger borclardan hic bahsetmiyor AKP 70 milyar dolarlık Cumhuriyet varlıklarını sattı IMF YE BORC 23 MILYAR DOLARDI BUNUNLA OVUNULURMU ?? AKP 16 yılda. 450 milyar dolar borç aldı yapilan kopruler sehir hasteneleri hazine garantili dolar bazinda borc kullananda kullanmayanda oduycek

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-22 22:45:27

MUHARREM INCE

Avatar
köylü 2018-05-22 23:09:02

şeriatçıların bu arap sevgisi nerden geliyor anlamıyorum deli saddam ırakta kimyasal bomba atıp 5000 kadın çocuk yaşlı kürdü katlettiğinde bu şeriatçıların hiç birisi sokağa çıkmadı oysaki kürt kardeşleriyle kurtuluş savaşında birlikte savaşmışlardı
bunu şeriatçılara oy veren şeriatçı kürtlere hatırlatmak istiyorum

Misafir Avatar
texas 2018-05-22 23:31:35 @köylü

bir gün elbette kurdistan kurulacaktir ve hain dinci cikarci kendi halkini devlete ispion eden yobaz kurdlerden hesap sorulacaktir coook kelleler gidecktir ensairoglu asiretiinde ve asiretlerdende hasap sorulacaktir

Beğenmedim! (0)