Erdoğan Fransız mevkidaşı Macron ile telefonla görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Erdoğan'ın Macron'a kimyasal saldırıya karşılık verildiği için memnun olduğunu söylediği iletildi.

Erdoğan Fransız mevkidaşı Macron ile telefonla görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede Erdoğan'ın Macron'a kimyasal saldırıya karşılık verildiği için memnun olduğunu söylediği iletildi.

14 Nisan 2018 Cumartesi 21:39
Erdoğan Fransız mevkidaşı Macron ile telefonla görüştü

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron telefonda görüştü. İki liderin yaptığı görüşmede, Suriye rejiminin kimyasal silah kullanmasına karşılık olarak ABD, İngiltere ve Fransa tarafından düzenlenen harekat ele alındı.

Fransa Cumhurbaşkanı Macron'un harekatla ilgili bilgi paylaşımında bulunduğu görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan da Türkiye'nin kimyasal silah kullanımını öteden beri şiddetle kınadığına işaret etti. Kimyasal saldırıların cevapsız kalmamasının önemine değinen Cumhurbaşkanı Erdoğan, Şam rejiminin gerek kimyasal gerek konvansiyonel silahlarla gerçekleştirdiği saldırıların son bulması ve Suriye halkının barış ve huzura kavuşması için siyasi çözümün şart olduğunu vurguladı. Bunun için bölgedeki gerilimin daha fazla tırmandırılmaması gerektiğini hatırlatan Cumhurbaşkanı Erdoğan, gün içerisinde aynı çerçevede İngiltere Başbakanı Theresa May ile de bir telefon görüşmesi yapmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.04.2018 21:47
Anahtar Kelimeler:
MacronErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ROTHSCHILD'İN HAVHAVI MASON-MACRON !!!!! 2018-04-14 22:43:39

Misafir Avatar
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır 2018-04-15 10:16:24 @ROTHSCHILD'İN HAVHAVI MASON-MACRON !!!!!

Batının Birleşmiş Milletlerin savaş hukuku ile ilgili bütün kurallarını Amerika ihlal etti yargilanmasi lazim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SURIYE MESELESI 2018-04-15 01:19:27 @ROTHSCHILD'İN HAVHAVI MASON-MACRON !!!!!

TURKIYE MESELESIDIR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
long live Assad, fuck the FSA terrorists 2018-04-14 23:48:27 @ROTHSCHILD'İN HAVHAVI MASON-MACRON !!!!!

long live Assad, fuck the FSA terrorists

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-14 22:23:13

Kafirler vuruyor muslumanlar seviniyor,sonrada eyyyyyyy ABD,ey fransa eyyy de ey senin Suriye'de ne işin var? Davet ettin de geldik derlerse ne diyeceksin?

Avatar
gele me 2018-04-14 22:28:38

macron siranin TÜRKIYEDE OLDUGUNU ERDOGANA SÖYLEDI HAKSIZ YERDE AFRINE GIRIP 4000 bin sivili öldürdügünü ve rusya ve iranla ve suryeyle dayanikli dögüs yapip savas sucu isledigini söylemistir simdide erdogan macrona yag cekmeye basladi

Avatar
Okur 2018-04-14 22:30:29

Sabah öğlen din iman, akşamleyin öl İslam sonrada vay efendim niye millet deist oluyor...akape döneminde İslam'a a vurulan darbeyi kimse vurmamistir; milleti dinden imandan soguttular.bunlar varya bunlar ,bu akapeliler Kur'an ayetleriyle 80 milyonun önünde dalga geçtiler; bakara makara yaptılar; ama neyse ki akapeli müslüman (!) Seçmenler bunların oylarını artırarak cezalandırdı (!) Sen müslüman olsan ne yazar,bana yutturamazsin.

Avatar
Okur 2018-04-14 22:19:14

Vay ülkem vay,daha dün bu Makron'a posta koymustuk bugün teşekkür ediyoruz...yarın ben teşekkür etmedim fetocular etti derse şaşırmayın...ne diyelim mersi boku mesyö.

Avatar
Nurali Boz 2018-04-14 22:34:43

Ey receb taib erdogan sen bir hain kudurmus bir it Sin kahpesin serefsizsin piyonsun ulan mirac kandilini bunun bombasi ile kutlaman sen tam bir vatan ve musluman hainisin

Avatar