Erdoğan geldi, Türkiye'nin en mutlu şehri Sinop karıştı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP 6. olağan kongresi için dün Sinop’a gitti. Türkiye'nin en mutlu şehri Sinop karıştı.

Erdoğan geldi, Türkiye'nin en mutlu şehri Sinop karıştı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP 6. olağan kongresi için dün Sinop’a gitti. Türkiye'nin en mutlu şehri Sinop karıştı.

31 Aralık 2017 Pazar 11:31
Erdoğan geldi, Türkiye'nin en mutlu şehri Sinop karıştı

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP 6. olağan kongresi için Sinop’a gelmeden bir gün önce “Hakan Akıncı” isimli vatandaş polis tarafından gözaltına alındı. CHP Sinop milletvekili Barış Karadeniz de dün Sinop'ta yaşananları twitter hesabından şu şekilde özetledi: Kefenini giyip yola çıkanlar adım başı polis dikmişler Türkiyenin Mutlu Şehri Sinop'a. Emin olun ki bugün mutsuz şehrim. Bu kadar kendi halkından korkan yoktur herhalde Dünyada

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP 6. olağan kongresi için Sinop’a gelmeden bir gün önce “Hakan Akıncı” isimli vatandaş polis tarafından gözaltına alındı.

Daha önce sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hakaret ettiği için tutuklanan ve cezaevine konulan Hakan Akıncı bir müddet sonra serbest bırakılmıştı.

Halksesi.com’dan Mete Çağdaş’ın haberine göre; kendisine ait sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Erdoğan ve hükümet yetkililerini eleştirdiği belirtilen Akıncı, Cumhurbaşkanı Erdoğan Sinop’a gelmeden bir gün önce yine sosyal medya hesabından “İnsanın sevmediği ot, burnunun dibinde biter misali; Erdoğan yarın ilimize geliyor! Kara Cumartesi” diye paylaşımda bulundu.

İşte o mesaj:

Hakan Akıncı dün sabah Erdoğan’ın Sinop’taki mitingi öncesi polis tarafından gözaltına alındı ve Cumhurbaşkanı Sinop’tan ayrılıncaya kadar da polis gözetiminde tutuldu.

“BEN NE BÜYÜK ADAMIŞIM BEE!”

Hakan Akıncı, serbest bırakıldıktan sonra yine kendi sosyal paylaşım hesabından yaptığı açıklamasında; “Yine Reis yapacağını yaptı! Bugün benim dört polis nezaretinde gözaltında tutulmama sebep oldu! İreis bey Sinop’a geliyor diye, sabahtan itibaren polis memuru arkadaşlarla takıldık. Ben ne büyük adammışım bee! Reis Hakan Sinop’ta iken gelmem demiş belliki Emniyette benim için önlem almış. Kendi gücünüzü küçümsemeyin! Büyük makamların korkusu olabilirsiniz” diye paylaşımda bulundu.

İşte o mesaj:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.12.2017 12:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ynus 2017-12-31 11:45:43

N olacakti baska . pislik herif gittigi her yere pislik goturuyor , suratindan akanda cabasi ama hala millet buyulu halde arkasindan kosuyor bu asagilik katil hirsizin , Islam Deccali dedikleri bu adamdir , dikkat edin !.

Misafir Avatar
karadeniz 2017-12-31 14:16:51 @Ynus

sinopa mutsuz diyen haindir. yada manyaktır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sinoplu 2017-12-31 14:15:36 @Ynus

senin milletvekilliğin sana hiç yakışmamış be lafcı herif. Bir kişi göz altına alınıyor diye, cumhurbaşkanı koruma ile geziyor diye kiyamet kopartıyorsanız size yazıklar olsun. hemde çok yazıklar olsun. polis neden var? halkın güvenliğini sağlamak için , polis şüpheliği, suçluyu niçin gözaltına alır olayları engellemek için. siz bir milletvekili olarak bunu anldınız ama fitne çıkarmak için konuşuyorsunuz. yazık yazık.

Beğenmedim! (6)
Avatar
ÇOK YAŞA SİNOPLU..VATANDAŞ ADIN YAZILACAK SİNOP UN, HER YERİNE 2017-12-31 12:14:42

ÖNCE helal OLSUN SANA çesur,vatandaş İŞTE BUDUR ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LİDERİ EBEDİYETE KADAR BİZ TÜRK ULUSUNUN BAŞ KUMUTANI ULU ÖNDERİMİZ AZİZ GAZIMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK NE DEMİŞ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...BU DEMEK OLUYORKİ HER ÖNÜNE GELEN TÜRK OLAMAZ ..!! TÜRK ULUSU ÇESURDUR ,TÜRK ULUSU KAHRAMANDIR TÜRK DAHŞDİR TÜRK ULUSU DESTANLAR YAZMIŞ KORKAK OLMAYAN KAHRAMANLARDIR ..Dolayısı ile tayyip TÜRK DEYİLDİR ((( GÜRCÜDÜR KORKAK OLMASI ,NORMALDİR )ve CESUR LAR CESURU vatandaşa HELÂL OLSUN SENİ DESREKLİYOR VE YANINDAYIZ ..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA ADIN YAZILACAK MÜCEVHER TAŞA ..YAŞA CESUR ARKADAL YAŞA ..ADIN YAZILACAK (( SİNOP DAĞLARINA ))

Avatar
ÇOK YAŞA SİNOPLU..VATANDAŞ ADIN YAZILACAK SİNOP UN, HER YERİNE 2017-12-31 12:16:26

ÖNCE helal OLSUN SANA çesur,vatandaş İŞTE BUDUR ULU ÖNDER DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LİDERİ EBEDİYETE KADAR BİZ TÜRK ULUSUNUN BAŞ KUMUTANI ULU ÖNDERİMİZ AZİZ GAZIMİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK NE DEMİŞ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...BU DEMEK OLUYORKİ HER ÖNÜNE GELEN TÜRK OLAMAZ ..!! TÜRK ULUSU ÇESURDUR ,TÜRK ULUSU KAHRAMANDIR TÜRK DAHŞDİR TÜRK ULUSU DESTANLAR YAZMIŞ KORKAK OLMAYAN KAHRAMANLARDIR ..Dolayısı ile tayyip TÜRK DEYİLDİR ((( GÜRCÜDÜR KORKAK OLMASI ,NORMALDİR )ve CESUR LAR CESURU vatandaşa HELÂL OLSUN SENİ DESREKLİYOR VE YANINDAYIZ ..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA ADIN YAZILACAK MÜCEVHER TAŞA ..YAŞA CESUR ARKADAL YAŞA ..ADIN YAZILACAK (( SİNOP DAĞLARINA ))

Avatar
SİNOP ..ARTIK TÜRK VATANIMIZIN EN MUTSUZ ŞEHRİ.. 2017-12-31 12:30:57

Beyhüdar..ol çocuğum ..seninle çook gurur lanan bir MEHMETÇİK annesi, halası,teyzesi , olarak ne kadar GURURLANSAK azdır ..Işte bu dur. DİLERİM TANRIDAN daha senin gibi bir çok bu kadar helâl süt emmiş CESUR VE KAHRAMAN TÜRK ULUSU GEÇLERŞ VARDIR .!!KAHRAMAN DİYORUM bu hasta ,korkak zavalı ,tayyip bi korkuluğun için ..kesin altında kaçırmıştır zaten o sarılan vatandaştan sonra korkusunu hala yenememiş . BÖHHHHH tayyip desek kesin altına kaçırır kalp kirizi geçirir bolmak şartlarda ölür ve böylecede kimsenin başı belâya girmez .Kimsede tutuklanmaz..Dolayısı ile tayyip bin her gittiği şehir lere BÖÖÖÖÖÖÖÖH tayyip ÖÖÖÖCÜÜ tayyip diye pankart atmalı ..ayy çook komik ..!!

Avatar
olmaaaaz 2017-12-31 13:28:09

ulkenin her tarafi mutsuz iken sizin mutlu yasamaniz haramdir. reis isini biliyor dikat edin sinoplular sira size geldi

Avatar
YAHU 2017-12-31 13:25:08

SIZDE KORKUTMAYINKI KORKMASIN EN AKILINIZ DIOJENDI SIZIN ODA GUNDUZ VAKTI FENERI YAKIP INSAN ARIYORMUS ADAM KORMASINDA NE YAPSIN SONRA SIZIN ORDA UNLU BIRDE HAPISHANENIZ VARMIS DENIZIN ICINDE KORKAR TABIIKI ZALIMSINIZ SINOPLULAR YENI YILINIZ OZGURLUK KARDESLIKDOSLUK YILI DILEKLERIMNEN

Avatar
HELÂL OLSUN SANA KAHRAMAN SİNOPLU TAKVİYE İSTİYORSAN 89 YAŞINDAKİ NENEM GELEYURUMDUR UŞAGUM DİYOR 2017-12-31 13:31:35

Hâlâ gülüyoruz .!! YEMİNLE kahkahalarla hâlâ gülüyoruz .Nenem 88 yaşında ama bunamadı hâlâ o bile gülmekten kırıldı .! Diyorki recip,,(( nenemin söyleyiş tarzı RECİP )) .Nenem diyorki demek ben elime terliği veya şükür heyi alsam korkudan RİCİP Altına sıçacak ..!! Amann nene senin ricibin senide tutklatır öyle konuşma dedik ..!! Senin recibş ne HAKARETEN tüylenirsin dedik ..!! Hadi bir gelsinler bakalım dedenizin kurtuluş savaşından kalma tüfeyi..ile onların kıçını oyarım demezmi çok çekindik yani ..nenem eski toprak ben diyor BAŞ KUMUTANIM ,ULU ÖNDERİM GÖZÜMÜN NURU RAHMETLİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN KIZIYIM diyor gelde neneme anlat şimdiki zamanı ama laz uşağı korkmuyor TANRIDAN BAŞKA kimseden. itecek diyor daha dünki seçtiğimiz bok biz hayırlarla yokluk içinde 7 düvele karşı SAVAŞMIŞ TÜRK analarıyız ..felân taaa başlıyor savaş anlarını anlatmaya ocak ayının 5 de ninem 89 yaşına basacak .Ve hâlâ aklı başında cesur ,ve hâlâ savaşacağını çeteye silah taşıyacağını iddia ediyor dedem rahmetli olduğunda 98 yaşındaydı .Her neyse de nenemi reçine hakaret etmemesi için uyarıyoruz ama nafile dinleyemiyoruz..tuturmuş bizim mahalleden geçerse döveceyumdur..diyor .

Avatar
SİNOP ..ARTIK TÜRK VATANIMIZIN EN MUTSUZ ŞEHRİ.. 2017-12-31 12:32:14

Beyhüdar..ol çocuğum ..seninle çook gurur lanan bir MEHMETÇİK annesi, halası,teyzesi , olarak ne kadar GURURLANSAK azdır ..Işte bu dur. DİLERİM TANRIDAN daha senin gibi bir çok bu kadar helâl süt emmiş CESUR VE KAHRAMAN TÜRK ULUSU GEÇLERŞ VARDIR .!!KAHRAMAN DİYORUM bu hasta ,korkak zavalı ,tayyip bi korkuluğun için ..kesin altında kaçırmıştır zaten o sarılan vatandaştan sonra korkusunu hala yenememiş . BÖHHHHH tayyip desek kesin altına kaçırır kalp kirizi geçirir bolmak şartlarda ölür ve böylecede kimsenin başı belâya girmez .Kimsede tutuklanmaz..Dolayısı ile tayyip bin her gittiği şehir lere BÖÖÖÖÖÖÖÖH tayyip ÖÖÖÖCÜÜ tayyip diye pankart atmalı ..ayy çook komik ..!!