Erdoğan gizli tutulan ses kaydını açıkladı

Erdoğan, Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak gizli tutulan ses kayıtlarını dinlediğini açıkladı...

Erdoğan gizli tutulan ses kaydını açıkladı

Erdoğan, Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak gizli tutulan ses kayıtlarını dinlediğini açıkladı...

03 Şubat 2019 Pazar 22:02
Erdoğan gizli tutulan ses kaydını açıkladı

TRT ortak yayınında soruları yanıtlayan AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, bu ayın 14'ünde Soçi'de Putin ile görüşeceklerini söyledi.

Erdoğan, Cemal Kaşıkçı cinayetiyle ilgili olarak gizli tutulan ses kayıtlarını dinlediğini açıkladı ve "Bu operasyonu yapan adli tıp uzmanı bir yarbay olduğu belli. 'Ben kesip biçmeyi iyi bilirim' diyor. İnsanın hakikaten yüreği ağzına geliyor" dedi.

Erdoğan'ın yaptığı açıklamalar şöyle: 

'CEMAL KAŞIKÇI OLAYINDA İKİ ÖNEMLİ NOKTA VAR'
Kaşıkçı olayı gerçekten ciddi manada rahatsızlık veren bir olay. 15 Suudi ajanın iki uçakla buraya gelmiş olması. İstanbul'da bir grubun daha önceden gelip tedbirler alması. Sayın Kaşıkçı'nın oraya gittiğinde Salı günü geldiğinde malum operasyonun yapılmış olması, nişanlası içeri alınmadı malum. Olayda iki şeye dikkat çekmek isterim. Bir tanesi Suudi Dışişleri Bakanı, yerli işbirlikçilerle yaptık diyor. Veliaht prens ne diyor, "Başkonsolosluktan çıktı" diyor. Kimseyi aldatmaya gerek yok. Dışarı çıksa nişanlısıyla beraber ayrılırdı. Adil Cüneyt, yerli işbirlikçi diyor. O zaman isim ver. Sonra ne oldu, biz üzerine gidince Dışişleri Bakanı'nı görevden almak durumunda kaldılar.

'KAYITLARI DİNLEDİM 'BEN KESMEYİ İYİ BİLİRİM' DİYOR...'
Şu anda hayatta olmayanlar var. Bazı duyumlarımız var, bazılarını götürmüş olabilirler. Trafik kazası kurbanları da olabilir. Sistem çok garip çalışıyor. Bizim özellikle dost bildiklerimizden bizi bilgilendirmeyecek misiniz diyenlere istihbaratımızın kapısını açtık, onları buyur ettik. Ben dinledim. Kendi istihbaratçısı diyor ki, "Bu bir felaket, bunlar morfinlenmiş" diyor. "Sağlıklı biri yapamaz" diyor. Bu operasyonu yapan adli tıp uzmanı bir yarbay olduğu belli. "Ben kesip biçmeyi iyi bilirim" diyor. İnsanın hakikaten yüreği ağzına geliyor. Bu vahşet karşısında hala ben Amerika'nın sessizliğini anlayamıyorum. CIA ve Başkanı da kongrede bunu anlattı. Dönem istihbarat başkanı kongrede 7 senatöre bunu anlattı. Biz diyoruz ki herşey ortaya çıksın. Neyi gizliyorsunuz, neden gizliyorsunuz.

'BU İŞİN FAİLLERİ İLK GELEN 15 KİŞİLİK EKİBİN İÇİNDEDİR'
Böyle bir vahşeti ortaya çıkarmak bizim görevimizdir. Bu iki uçakla gelenler bu işin failin kim olduğunu bilmez mi? İşi bitirdiler, uygulamayı yaptılar, kaset de bizde, ondan sonra çıkıp gittiler. Bu işin failleri ilk gelen 15 kişi içinde. Planlamayla beraber 22'nin içinde. Suudi yönetimi bunun cevabını mecburdur. Eğer hassasiyetleri varsa. Kaldı ki aynı zamanda bir Suudi vatandaşı. Biz tabii dünyada darbe yapanları görüyoruz, Mısır'da darbeyi yapanlar. Kaşıkçı'yı katleden zihniyetin bunlardan bir farkı yok.

Son Güncelleme: 03.02.2019 22:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yusuf 2019-02-03 22:12:13

Ses kaydı tamam. Istanbul Havaalanından nasıl gidebildiler. Kollarını sallıyarak Sudi Arabistan, a gittiler . Bu konuyu biz anlamıyoruz.

Avatar
Tarzan 2019-02-03 23:13:24

Vay vay Vay! Sen TC'nin Cumhurbaşkanısın, nerde senin istihbaratın? Nerede MİT? Adamlar kesip biçiyor ve ülkeyi terkediyprlar hiç bir kontrol yok. Birde Suudi bir savcı geliyor ve bavullar dölusu fındık, fıstık alıp götürdüğünü söylüyor. Ulan nerede bunun faturaları diye soran yok. TC devleti bu kadar aciz mi? Ulan insanlar ilk çağlarda bike böyle bir akla ve düşünceye sahip değillerdi. Daha Suudi Konsolosluğunun bahçesinde bulunan kuyuyu bile arayamadınız. Belki Kaşıkçı hala bu kuyuda. TC sınırları içerisinde Suudiler bile bu kuyuya bakmanıza izin vermiyor. Yazık yahu! Yazık bu ülkeyi acizler ülkesine çevirmenize. Lanet olsun sizlerin yönetiminize ve adaletinize.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-04 11:43:46 @Tarzan

ya tamam ustume gelmeyin okadar ,o ara istihbarat icisleri mit hepimiz para sayiyorduk mesgulduk gözden kacirmisiz ne var yani ,ihaleler verildi kari paylasiyorduk bizde insaniz gecim sikintisi ucaga benzin sarayin 1000 odasini isit elektrik su ,kosusturanlara maas sizde anlayisli olun biraz yav

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-03 22:51:33

Kaşıkçı cinayetinde saray ve avaneleri üç maymunu oynayarak nemalanmaya çalışıyorlardı ama geri tepti.

Avatar
Okur 2019-02-03 22:25:37

"Afedersiniz köpeklerine arap ismini koymuslardi," ...pek severdi Arapları sonradan ne olduysa!!!... Siz diplomatlarimi dinliyorsunuz? ..bilemiyorum bu suç mu ?.....sus soyleyeceklerin mahkemede aleyhinde delil olarak kullanılacaktır...( Amerikan filmlerinden çalınmıştır)...siz inanmayın....ama inançsız da olmayın...fesli kadir yoldasınız olsun ....pek sıcaktır cehennem ; usuyenlere yardimdir....pek sıcaktır..

Avatar
duranyıldız 2019-02-04 01:45:14

KATİLLERE YURT-DIŞI SERBEST!!!Bu Katilleri hiç bilmiyorlarmış...Suudi-Arabistandamı işlemişler bu cinayeti? Katillerin geldiğini biliyorsun bari giderken Hava-alanında durduğunuz Aydınlarımız-yazarlarımız-sanatçılarımızdan bir özür dileyin..İkide bir zırt pırt "Yurt-dışı yasağı" modası çıkarmışsınız.

Avatar
hülya koçyiğiten HABERİN VARMI tayyip BACAĞI KANGIREN OLMUŞ KESMİŞLER OHHHH OLMUŞ GEBERSİN 2019-02-04 06:10:58

tayyip bırak şimdi kaşıkcıyı .!!Haberin varmı .?((((HĞLYA KOÇYİĞİDİN BACAĞINI KESMİŞLER )) KANGIREN OLMUŞ...!!!!! Ohh olmuş gebersin dahada beter olsun . Şıllık orospu TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNİ UMUT EDERİM YAKINDA İĞRENÇ AMINIDA KESERLER kötü hayin yalaka yaltakcıların tayyipcilerin sonu bu hadda tayyip senide sonun facia ,felaket ,dehşet olacak

Misafir Avatar
MAZLUMUN AHHHI ATEŞTEN ÖTEDİR..yakar eritir.insanı 2019-02-04 09:47:55 @hülya koçyiğiten HABERİN VARMI tayyip BACAĞI KANG

mazlumun ahhı elbet çıkar..bir gün önce veya sonra kesinlikle çıkar..Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste...yavaş yavaş...beter olsunlar..HAK VE GERÇEK elbet tecelli edecektir..Allahın izni ile..
mazlumun ahı indirir tepelerden şahı...Fakirin ahhı..ateştir..ateeeeşş..iki günlük dünyanıza güvenmeyin akp.liler mhp.liler..vesirler.
RABBİM KİM HAKKIMIZI YİYOR VE YİDİRİYORSA AMANSIZ VE ONULMAZ HASTALIKLARA DÜÇAR OLSUN..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Katil Turkiye Hukumetidir! 2019-02-04 01:59:50

Dunyada daha en kotu bir devlette bile konsoloslukta adam oldurulmedi. Oldurulduysede hemen hesabi soruldu. Kayiö sizsiniz! Ciddiyetiniz yok, agirliginiz yok siz hic birseysiniz, 2 tvitlik ekonomi caniniz var! Daha hangi yuzle cikip neyi konusuyorsunuz? O adamda iyi bir ayak degildi ama katil sizsiniz!

Avatar
oKUMUŞ OLDUĞUMUZ HATİMi İYİ İnsanlara BAĞIŞLADIK.. 2019-02-04 09:52:20

KUR,ANI kerim.okuyupta eski yetkililere ve liderlerinin ruhuna bağışlamadık..çünkü mazlum hakkı yediler..hepside..
şimdiikilerinede bağlışlamayacağız..kul hakkı olan ve zulum eden kişiye kur,anı kerim,den hisse verilmez..pay verilmez..ruhu SİCCİN CEHENNEMİNDE kıyamet gününe kadar hapis kalır..
ZULUM İLE ABAD OLANIN AHİR VE AKİBETİ BERBAT OLUR.