banner87

Erdoğan: Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım

Trabzon'da vatandaşlara seslenen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bu yolda 2019 bir kırılma noktasıdır. Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım; her yer asfaltla, yolla döşeli" dedi.

Erdoğan: Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım

Trabzon'da vatandaşlara seslenen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Bu yolda 2019 bir kırılma noktasıdır. Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım; her yer asfaltla, yolla döşeli" dedi.

19 Kasım 2017 Pazar 22:47
Erdoğan: Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım

HaberTürk'ün haberine göre Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Trabzon'da vatandaşlara seslendi.  

Cumhurbaşkanı Erdoğan, ''Malum Erenimizin şehadetinden sonra annesini, ailesine ve tüm kardeşlerini ziyaret edeceğim demiştim. Bu sözümü yerde koymayalım dedik ve bu ziyareti gerçekleştirmenin şuanda mutluluğu içerisindeyim. Erenimize Allah'tan rahmet diliyorum. Mekanı cennet olsun inşallah. Ayrıca şehit Ferhat'ımıza da Allah'tan rahmet diliyorum. O da diğer bir şehidimizdi. Zaten buralar hep şehit toprağı ve şehitlerimizin en yoğun olduğu yerler buralar. İnşallah bizlere de bu makamı lutfetsin. Biliyorum ki siz de bizi bu yola çıktığımızdan beri çok sevdiniz. Bizi hiç yalnız koymadınız. Beraber yürüdükçe kimse bu ülkenin bileğini bükemeyecek. Acaba şu ülke ne der, acaba bu kuruluş ne der hiç kafanıza takmayın. Şuna bakın 'Allah ne der'." diye konuştu. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "780 bin km'lik şu vatan topraklarını şimdi ilmek ilmek dokuyoruz. Yeniden bu vatanı inşa ve ihya ediyoruz. Hatırlayın 15 yıl öncesini. Karadeniz'in otoyolunu hatırlayın yüzde 35'i bitmişti ya biz geldik bitirdik. Siz bunları yaşadınız, gördünüz. Bunlarla kaldım mı, kalmadık. Bugün Bayburt- Gümüşhane'de bir müjde verdik. İki ilin ortasına inşaa ederek onları da rahatlatacağız. Gümüşhane'yi görünce çok duygulandım. Her taraf yollarla asfaltlarla döşeniyor. Biz bu millete aşığız. Biz dertliyiz, bu milletin dertlisiyiz'' dedi. 

Cumhurbaşkanı Erdoğan sözlerine şöyle devam etti:

"İnşallah bu yolda 2019 bir kırılma noktasıdır. Mart 2019'da belediye seçimleri, Kasım 2019'da Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemi ile bir reform. İnşallah bunu gerçekleştireceğiz. Artık her şey eskisi gibi olmayacak. Daha değişik bir sürecin içerisine gireceğiz. Bu sürece damgayı şu karşıdaki kalabalık vuracak. İnşallah şöyle yakın zamanda."

Erdoğan, daha sonra havalimanına hareket etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.11.2017 22:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eminee 2017-11-19 22:58:13

kopruler yollar karin doyursaydi ne kadar mutlu olurduk millet zamlardan bikti kopruden gecende gecmeyende oduycek hep borcla yapilan seyler insanlarin alim gucu azaldi et yiyemiyoruz gelir dagiliminda esitlik diye bir sey arada ucurum var asgeri ucret 1400 tl akp oncesi asgeri ucretle 19 kucuk altin 95 kg kirmizi et satin alabiliyordun kadinlar 34 erkekler 40 yasinda emekli oluyordu simdi 65 yasinda emekli oluyorsun olme essegim olme ne kadar fakirledik nerden nereye geldik

Misafir Avatar
dış işleri 2017-11-20 09:06:49 @eminee

Erdoğan halkına hizmet ediyor kaynaştırıyor ana muhalefet lideri iftira yalan ve antrika peşinde koşuyor. ee ikiside adam sözde ama arada kaf dağı kadar fark var. ADAM GİBİ ADAM ERDOĞAN ee kılıçdaroğlunada ne dersenz deyin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
koç 2017-11-20 08:33:03 @eminee

Ak parti bu ülkeyi sürünmekten ayağa kaldırdı, borç batağından imf nin emrinden kurtardı. bir kola kutusunu bile yunanistandan alırken bu gün yurt dışına tıbbi malzeme, elektronkik malzeme , silah satıyoruz. uyan be kardeşim uyan. seni çekemeyenler fitne üretiyor. lafa bakma piyasaya bak, Türkiyenin gücüne bak.

Beğenmedim! (1)
Avatar
nerden nereye 2017-11-20 02:59:32

YIL 2006 FİYATLARI
1 KİŞİ FINDIK AMELE ÜCRETİ:45 TL
1 PAKET LARK MARKA SİGARA:3 TL
5 LİTRELİK AYÇİÇEK YAĞI:7 TL
1 KG SİYAH ZEYTİN:3 TL
DOLAR:140

YIL 2017 FİYATLARI
1 KİŞİ FINDIK AMELE ÜCRETİ:95 TL
1 PAKET LARK MARKA SİGARA:10 TL
5 LİTRELİK AYÇİÇEK YAĞI:33 TL
1 KG SİYAH ZEYTİN 20 TL
DOLAR:390

Avatar
NURALI BOZ 2017-11-20 05:47:00

Fabrika yaptinmi bir tanecik bir petro kimya kurabildinmi seni hirsiz yalanci seni milletisagilan inek yaptin be sahtekar piyon

Avatar
beton 2017-11-19 22:59:18

AKP'nin beton yatırımları borç ile yapılıyor hiçbir katkısı yok -Saadet Partisi 10 Mayıs 2017
https://www.youtube.com/watch?v=t7Sar0BZ6xs

Avatar
KÖPRÜ KAZIĞI 2017-11-19 22:59:57

https://www.youtube.com/watch?v=FTbvd-yIX4s

Avatar
Yol yapti köprü yapti diyenler! 2017-11-19 23:01:59

https://www.youtube.com/watch?v=7nFVHgZCwbc

Avatar
Almanya - Türkiye et fiyatları karşılaştırması 2017-11-19 23:04:36

https://www.youtube.com/watch?v=04lmLWMzvJQ

Avatar
fakirledik 2017-11-20 04:28:45

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,5423
2017 yilinda dolar 3,8686
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 85 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi