banner87

Erdoğan: Hepsinin ortak vaadi beni indirmek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu'da partisinin düzenlediği mitingde yaptığı konuşmada, ''Muhalefetin adayları ne vaat ediyor? Koskoca bir hiç. Hepsinin de ortak vaadi; Tayyip Erdoğan’ı indirmek. Hepsinin ortak derdi Tayyip Erdoğan düşmanlığı. Bunlar devletçi, bunların devletçi kafaları var. Bunlar özel sektörün güçlenmesini istemezler'' dedi.

Erdoğan: Hepsinin ortak vaadi beni indirmek

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Çorlu'da partisinin düzenlediği mitingde yaptığı konuşmada, ''Muhalefetin adayları ne vaat ediyor? Koskoca bir hiç. Hepsinin de ortak vaadi; Tayyip Erdoğan’ı indirmek. Hepsinin ortak derdi Tayyip Erdoğan düşmanlığı. Bunlar devletçi, bunların devletçi kafaları var. Bunlar özel sektörün güçlenmesini istemezler'' dedi.

29 Mayıs 2018 Salı 18:00
Erdoğan: Hepsinin ortak vaadi beni indirmek

Erdoğan’ın mitinginden satır başları şöyle;

“Çok güzelsin Tekirdağ, umuyorum ki 24 Haziran’da bir başka güzel olacaksın. Bugün bizleri kucakladığınız için gönülden teşekkür ediyorum.”

“AK Parti olarak burada istediğimiz sonucu alamadık fakat biz suçu muhalefet gibi halkta aramıyoruz. Biz her zaman iğneyi önce kendimize batırdık. Sıkıntıyı varsa yanlış anlaşılmaları halkımızda değil, partimizde aradık. Çorlu’ya, Tekirdağ’a kendimizi daha iyi anlatacağız. Çorlu AK Parti’nin kalesi olmalıdır. Bize göre Tekirdağ, AK Parti’nin kalesi olması gereken şehirler arasındadır. Tüm Türkiye’de olduğu gibi Çorlu’da, Tekirdağ’da yeni bir başlangıç yapacağımıza inanıyorum.”

MECLİS VURGUSU

“Buradan soruyorum 24 Haziran’da güçlü meclis için Cumhurbaşkanlığında şahsımı, mecliste AK Parti’yi desteklemeye hazır mıyız? Değerli kardeşlerim erken seçim kararı aldıktan bu yana önce seçim manifestomuzu sonra beyannamemizi halka açıkladık. Nasıl bir Türkiye tasavvur ettiğimizi tüm detayları ile ortaya koyduk. Manifestomuzda Türkiye’yi şaha kaldıracağımızın ahdini milletimize verdik. Beyannamemizde ise ülkemize neler vaat ettiğimizi tek tek yazdık. Milletimize 146 önemli projeyi gerçekleştirme sözü verdik. İnşallah milletimizin teveccühü ile ipi göğüslersek bu projelerimizi gerçekleştireceğiz.”

“Çorlu ile İstanbul arasında fark var mı? 29 Ekim’den sonra yeni bir İstanbul tanıyacaksınız. Dünyanın ilk üçü içinde yer alan havalimanının açılışını yapacağız.”

YENİ HAVALİMANI

“24 Haziran’dan sonra hedefimiz ekonomide ilk 10’a girmek. Nerelerden nerelere geldik, durmadık, durmayacağız. Başkanlık sistemine geçince bu süreç daha hızlı ilerleyecek. İhracatta hedefimiz 500 milyar dolara ulaşmak. Ülkemize bu yıl 40 milyon turist gelecek. 5 yıl içinde hedefimiz 50 milyon turist sayısına ulaşmak. CHP’nin bir milletvekili buradaki yolların müteahitiydi, parasını alamıyordu parasını. Başbakan oldum parasını ödedim ama bunlar kadir kıymet bilmezler. Biz buyuz. Biz beşer gücünün önünde eğilmedik, sadece rabbimizin huzurunda eğildik.”

“Çorlu ile İstanbul arasında fark var mı? 29 Ekim’den sonra yeni bir İstanbul tanıyacaksınız. Dünyanın ilk üçü içinde yer alan havalimanının açılışını yapacağız. Bu havalimanının yıllık kapasitesi 90 milyon olacak. 2023’te bu 150 milyon olacak.”

“İş bilenin kılıç kuşananın. Hava yolu halkın yolu olacak dedik. Bunu başardık. İstanbul ile birlikte 9 yeni havalimanı daha yapıyoruz. 79 senede 6 bin 100 kilometre bölünmüş yol yapıldı. Biz bunun üzerine 16 yılda 20 bin kilometre bölünmüş yol ilave ettik. 18 Mart Köprüsü!nü yapıyoruz. İki tarafta da temeller atıldı sondajlar tamam. Türkiye hızlı treni bizimle tanıdı. Sizlerden hizmetlerin, projelerin devamı için destek bekliyoruz.”

“HEPSİNİN ORTAK VAADİ ERDOĞAN’I İNDİRMEK”

“Bugüne kadar yaptığımı hizmetler gelecek 5 yılda yapacağımız hizmetlerin teminatıdır. Biz laf üstüne laf, taş üstüne taş koymanın çabasındayız. Biz Türkiye’yi büyütmenin, ekonomimizi kalkındırmanın derdindeyiz. Muhalefetin adayları ne vaat ediyor? Koskoca bir hiç. Hepsinin de ortak vaadi; Tayyip Erdoğan’ı indirmek. Hepsinin ortak derdi Tayyip Erdoğan düşmanlığı. Bunlar devletçi, bunların devletçi kafaları var. Bunlar özel sektörün güçlenmesini istemezler. Bay Kemal’in aday olmamasının sebebi kazanamayacağını biliyor. Siz milletle dalga mı geçiyorsunuz, siz bu milletle oyun mu oynuyorsunuz? İşte çift başlılık olmasın diye başkanlık sistemini getirdik.”

İNCE’NİN GÖRÜNTÜSÜ EKRANA YANSITILDI

Erdoğan, miting sırasında projelerini göstermek için kullandığı dev ekrana Muharrem İnce’nin kendisi hakkında daha önce yaptığı bir açıklamayı yansıttı ve görüntüler üzerinde İnce’yi eleştirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 19:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-29 18:21:46

yaptigi bütün projeleri firmalara devlet garatisi vererek yaptirtti i ve hepsinden büyük komisyonlar aldi. Devletin aldigi borclari, sattigi devletin mallarinin parasini ne yaptilar!

Misafir Avatar
ege DİKKAT diyor 2018-05-30 10:09:36 @Ossmann

ECEVİT, DEMİREL, MESUT YILMAZ açık oturumda ülkenin ekonomisini konuşuyorlar! içler acısı . parayı nerden bulacağız diye formül alıyorlar. borç veren yok, kitler yani devletin fabrikaları satıyorlar alan yok. vergiler haddinden fazla yük milletin sırtında. işin içinden çıkamıyorlar. yatırım yok . petrol ithal edmiyorlar çifçi mazot bulamıyor. uçaklar kalkamıyor yakıt yok. askeri teçhizatlar eski ve dökük. polis otoları reno doğan şahin onlarda eski ve bakımsız. polis bile arabasına benzin koyamıyor. ülke o durumdayken. . ALLAH AŞKINA BİRDE BU GÜNKÜ DURUMA BAKINIZ. BUNLAR NEYİN SATILMASINDAN NEYİN BATMASINDAN BAHSEDİYOR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ÖNEMLI 2018-05-30 00:02:06 @Ossmann

iste buradaki lik de fetos tayyipin parti kuracagi zaman yanina gelip kendisi ile görüstügünü acikliyor. https://www.youtube.com/watch?v=At8CUBfe608

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Daret Dik 2018-05-29 21:39:37 @Ossmann

bak hele reco sen devleti tercih ettin devletçilik yapıyorsun haaa birde ne istedilerde vermediğin cevabını vereceksin öyle yağma yok eninde sonunda o bekir itiyle hesabınızı vereceksiniz bırak bu ayakları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zamaninda siz cay simit hesabi yaparken 2018-05-29 21:38:12 @Ossmann

kimse beni indircekler demiyordu
Asgari ücret Çay Simit Hesabı--
https://www.youtube.com/watch?v=dhBPPa0-OiY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Bey Biraz Dinlensiniz 2018-05-29 21:34:04 @Ossmann

Size Iyi gelecek Diye Dusunuyorum Devletin Mali Hic Kimsenin Mali Degilki Dinlenince Bidaki Secimlere Dinlenik Sekilde Katilirsiniz Secmen Karar Verir Bunu Buyutmeye Gerek Yokki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tayyip Bey Biraz Dinlesiniz 2018-05-29 21:33:12 @Ossmann

Size Iyi gelecek Diye Dusunuyorum
Devletin Mali Hic Kimsenin Mali Degilki
Dinlenince Bidaki Secimlere Dinlenik Sekilde Katilirsiniz Secmen Karar Verir Bunu Buyutmeye Gerek Yokki

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
reiz 2018-05-29 21:31:02 @Ossmann

14 bin market açtın ne kadar çok mal satmışsın.normal kişinin her sokakta marketi olurmu.seçimden sonra bunlara kayyum gelicek hepsini kapatıp bakkal açalım diyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaştan AKP’ye ‘hizmet’ isyanı! 2018-05-29 21:30:19 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=FPr3FLhoPBA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karamollaoğlu: NE BULDULARSA SATTILAR 2018-05-29 21:29:48 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=i2UzKq3b0NA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 21:12:15 @Ossmann

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-29 18:56:18 @Ossmann

ERDOGAN HAYATINDA iLK DEFA DOGRU BiR SEY SÖYLEDi BÜTÜN CABA ONU DÜSÜRMEK iCiN BELKi BÜN GELiR NiYE DÜSÜRÜLDÜYÜNÜ DE ANLAR ONUN DÜSMESi TÜRKiYENiN KALKINMASIDIR

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
ege 2018-05-29 18:26:27 @Ossmann

Ne olursa olsun kardeşim. bu ülkeye sahip çıkmak istiyoruz bu yol klavuzumuzda AKP dir. başka her türlü antrika göz boyamadır aldatmacadır. AKP sosyal, ekonomik, kültürel, askeri, yerli, milli bütün alanlarda üstün başarılara imza atmıştır. . DESTEĞİMİZ AKP ye tamdır

Beğenmedim! (23)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-29 18:19:28

YAHU GITTIKÇE KOMIKLEŞIYOR.HEPSININ ORTAK VAADI KENDISINI IKTIDARDAN INDIRMEKMİŞ.MUHALEFET NIÇIN VAR.YA NE
OLACAKTI.SANA YANDAŞLAR GIBI YALAKALIKMI YAPSINLAR.MUHALEFETIN GÖREVI HÜKÜMET PUSULASINI KAYBETTIĞINDE ACE-LE ÇÖZÜM ,SEÇİMLE KÖTÜ GÌDÌŞATA SON VERMEK.DEMOKRASI ÌÇÌNDE.HANI KENDININ TRANVAY OLDUĞUNU IDDIA ETTIĞİ DEMOKRASİ.AYRICA DEMOKRASI EVRENSELDİR.TRANVAY ISE HÌÇ DEĞİLDİR.

Misafir Avatar
bilim adamları şaşkın 2018-05-29 21:13:13 @Mavi göz,sarı saç.

ülke malını satanları öven trol denilen kişilerin DNA sını inceleyen bilim adamları bir çok MENİ den oluşan bu kişilerin yaşadıgı travmanın sebebi ülke malını satıp yemeleridir dendi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
o kadar mı anlıyorsun? 2018-05-29 18:25:37 @Mavi göz,sarı saç.

Adam diyor ki muhalefetin projesi yok, siyaset üretemiyor, habire Erdoğanı indireceğiz. İndirdiniz diyelim sonra ne yapacaksınız? Ekonomiyi güçlendirmek için, Türkiye'nin ABD ve Avrupa ülkeleri karşısında ezilmemesi için ne yapacaksanız?

Beğenmedim! (12)
Avatar
Üzgün 2018-05-29 18:46:09

Tayyibi uzmeyin. Ne kadar kaldı ki.

Avatar
ali 2018-05-29 18:41:06

elbette ineceksin amacımız bu ülkenin ağzına sıçtın kişisel hırs-menfeatle ülke yönetilmez,bir yüzükle geldin 20 milyar dolar götürdün

Avatar
misafir 2018-05-29 18:27:52

evet hayır neden yaptık sözde seçim barajı inecekti ne oldu sistem muhalefeti milleti birleştirmeye kucaklamaya yetti

Misafir Avatar
begenmedim boncugunu sana dagitan 2018-05-29 21:40:07 @misafir

vatan partili aydin nikli ben ona hep dede diyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Rasim Yigitli 2018-05-29 19:15:44

Orda sen oturuyorsun, Hemde diplomasiz, yani bulundugun makami iktidar gücnle gasp ettin, tabiki hepimizin ortak istegi attan düstügün gibi seni oradan düsürmek ve hesap sormak

Avatar
ABBAS YOLCU .. 2018-05-29 18:42:18

Nasıda anladın ..jeten en nihayet düştü büttün 82 milyon seni sepetlemek için ..hazır ve nazır bekliyoruz ..ABBAS. YOLCUSUN ANAM YALLAH.. alem ettin ,kallem ettin eşkiyalıkla ,katliyamla ,etrikalarla ,eğitim düzeyi yetersiz olan fakir ,fıkaraya sadaka dapıtmakla kendi verileri ile vs vd 16 sene ..kalleşlikle iktidarlık yaotın halbiki hakkınla kazanmadın arnının teri ile o nakama gelmedin haydutlukla ,eşkiyalıkla santaj la geldin zor kullandın ,,sandıklardaki oylatı çaldın ,çırıptın YİNE AYNISINI YAPACAKSIN HADDA YAOMANA BİLE GEREK KALMIYACAK (( YSK )) BAŞKANI SRNİN YERİNE HALLD2CEK ZATEN SANA ÇALIŞAN VATAN HAYİNİ BUNAK ŞEREFSİZİN TEKİ ..YSK HAYİN ,SAHTEKAR NAMUSUZ YİNE SAHTEKARLIKLA SRNİ SİYADETİN BAŞINA GEÇİRECEK AMA B6DAFA D2VREYE MİLLİYETCİLER GİRECEK SENİ POSTALIYACAKLAR Ç0NKİ SRNİ TEK ADAM YAPMIYACAPIZ ÖNLÜYECEĞİZ ..KANIMIZIN CANIMIZIN SIN DAMLASINA KADAR .

Misafir Avatar
sizin zihniyetiniz yolcu 2018-05-29 18:45:04 @ABBAS YOLCU ..

Bu seçimde de Erdoğan ve Ak Parti iş başına gelince siyaseten biteceksiniz.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Yörük 2018-05-29 18:48:12

Mualefettin görevi kötü giden Devlet yönetimini elbette degistirmek bunu zamaninda sizlerde yaptiniz ve her daim de olacak Her cikisin bir inisi olacak tir ATA SÖZÜ Var Ya Ciktigin yerleri tani iniste onlara rastlayacaksin