banner87

Erdoğan 'idamı onaylarım' derken, bakın aslında neye dikkat çekiyormuş!

AKP'li Yazıcı, Erdoğan, 'İdam Meclis'ten geçerse onaylarım' diyerek aslında güçler ayrılığına dikkat çekiyor' dedi.

Erdoğan 'idamı onaylarım' derken, bakın aslında neye dikkat çekiyormuş!

AKP'li Yazıcı, Erdoğan, 'İdam Meclis'ten geçerse onaylarım' diyerek aslında güçler ayrılığına dikkat çekiyor' dedi.

06 Ağustos 2018 Pazartesi 13:27
Erdoğan 'idamı onaylarım' derken, bakın aslında neye dikkat çekiyormuş!

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "İdam Meclis'ten geçtiği anda onaylarım" ifadesiyle ilgili olarak açıklamalarda bulundu. Yazıcı, Erdoğan'ın bu ifadesiyle güçler ayrılığına dikkat çektiğini belirtti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.08.2018 13:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mehmet 2018-08-06 13:46:09

Bütün kanunları khk ile çıkarabilen idamın meclise gelmesini niye bekliyor anlamış değilim mühür sende sultan sensin

Avatar
Mustafa Elibol 2018-08-06 14:03:18

AKP Seçmenine şunu söylemek isterim. AKP Mecliste çoğunluğu yitirdimi evet. AKP Bedelli çıkacak dedi hemde benim istediğim gibi dedi MHP rağmen ve AKP istediği gibi çıktımı çıktı. Eeeeeee sizi ne tutuyor getirin idamı meclise sizi kim tutuyor. Ya kardeşim yalan söylemeyin bari büyük günah işliyorsunuz.

Avatar
############### 2018-08-06 14:05:51

Siz hic aldiris etmeyin sigirlara hitab ediyor. Meclisde tayyipin emirlerine karsi cikacak irade yokki!!!

Avatar
Af gelmesin bence 2018-08-06 14:08:45

Bence idam cezasının uygulanması yanlış sonuçlar doğurur,doğurabilir.İdam cezası olmasaydı Şuan idam edilen bir çok kişi yaşıyor olabilirdi.Adnan menderes ölmeyebilirdi.Yaşamı Allah verdi Allah alsın.Yeterki cezalar hakkaniyetli olsun.Katile,caniye eroinciye af gelmesin.

Avatar
AKP İDAMI GETİRMEZ. 2018-08-06 15:50:46

AKP hiçbir şekilde ,kesinlikle İDAMI GETİRMEK İSTEMEZ.

Avatar
AKP İDAMI GETİRMEZ. 2018-08-06 15:52:30

AKP İDAMI GETİRMEZ.

Avatar
GELE ME 2018-08-06 17:52:15

GETIR IDAMI GETIRMEZSENIZ SEREFSIZSINIZ BELKI BU IGDAM SAYESINDE KÜRTLERDE KURTULUR

Avatar
Mustafa Elibol 2018-08-06 13:46:08

Halk la resmen taşşak geçiyorlar. Neden mi çok basit sen dünya ya idamı kaldırdım diye imza attın. İmza attım sa neolacak diyin birsürü gerizakıliya şunu söyleyim sen ABD değilsin adamı kabak gibi oldukları gibi seni bur izole ederler feleğini şaşırtırlar. Bazı AKP lere şirin gözükmek için söylenen koca yalan hele bu yalanı CUMHURBAŞKANI RECEP TAYİP ERDOĞAN Söylüyorsa vay TC Haline.