banner87

Erdoğan iddia etti, İnce'den cevap gecikmedi...Diyarbakır mitingi atışması

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, ‘İstihbarattan aldığım bilgiye göre İnce’nin mitingine katılanların hepsi HDP’li’ sözüne İnce’den cevap, Kayseri’den geldi. İnce, “Diyarbakır'daki mitingimde AKP’li kardeşlerim de vardı. Biz kimseyi dışlamayacağız” dedi. İnce, twitter hesabından ise "İstihbarat da sana doğru bilgi vermeye cesaret edememiş, seni kandırmış' paylaşımı yaptı.

Erdoğan iddia etti, İnce'den cevap gecikmedi...Diyarbakır mitingi atışması

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, ‘İstihbarattan aldığım bilgiye göre İnce’nin mitingine katılanların hepsi HDP’li’ sözüne İnce’den cevap, Kayseri’den geldi. İnce, “Diyarbakır'daki mitingimde AKP’li kardeşlerim de vardı. Biz kimseyi dışlamayacağız” dedi. İnce, twitter hesabından ise "İstihbarat da sana doğru bilgi vermeye cesaret edememiş, seni kandırmış' paylaşımı yaptı.

12 Haziran 2018 Salı 16:00
Erdoğan iddia etti, İnce'den cevap gecikmedi...Diyarbakır mitingi atışması

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bugün Eskişehir’de düzenlediği mitingde, CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin Diyarbakır mitingine gönderme yaparak, “İstihbarattan aldığım bilgiye göre katılanların hepsi HDP'li. Hakkari'de hiç Türk bayrağı yoktu. Şimdi ders almışlar ama önlerde başka bayraklar var. Söyle bana arkadaşını, söyleyeyim kim olduğunu” dedi.

İnce'nin terör koridoruyla ilgili fikrini öğrenmek istediklerini bildiren Erdoğan, “Belki o arada Demirtaş da Edirne'de ne konuştuklarını söyler, onu da öğreniriz” ifadelerini kullandı.

İNCE’DEN CEVAP

Muharrem İnce, Erdoğan’ın bu sözlerine bugün miting düzenlediği Kayseri’den cevap verdi.

İnce, "İnsanlara yalan söylemiyorum. Dün Diyarbakır'daydım. Erdoğan, Muharrem İnce'nin mitingine HDP'liler de gitmiş diyor. Diyarbakır'da benim mitingimde AK Partili kardeşlerim de vardı. Biz kimseyi dışlamayacağız, 81 milyon herkesi kucaklayacağız" dedi.

TWEET DE ATTI

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "İstihbarattan aldığım bilgiye göre, İnce'nin Diyarbakır mitingine katılanların tamamına yakını HDP'li" diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a Twitter hesabı üzerinden de yanıt verdi.

İnce, "Benim mitingime katılanlarla ilgili istihbarattan bilgi almış! İstihbaratın görevi muhalefeti izlemek midir? İstihbaratı siyasi amaçla kullandığın için darbe girişimini eniştenden öğrenmek zorunda kaldın!" dedi.

İnce, şöyle devam etti: "İstihbarat da sana doğru bilgi vermeye cesaret edememiş, seni kandırmış! Benim mitinglerime geçmişte AK Parti'ye oy vermiş yurttaşlarımız da katılıyor, herkes katılıyor. Bu bilgiyi istihbarat veremez, vermeye cesaret edemez sana ama ben vereyim."

İşte o tweetler:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.06.2018 17:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-12 16:05:48

akp elveda

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-13 08:49:27 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

muharrem abi yahu bu adamı muhatap alma bunun bayrakla vatandaşla alakası yok bu israil madalyalı bir ajan sonra diplomasıda yok ezberlemiş 2 tane ayet arapça okuyup milleti gaza getiriyor bu akplilerin çogu ne namaz kılıyor ne oruç tutuyor hani diyiyordu ya fatihayı bile bilmiyor .sahtekar sapık olmuş bunlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sn.M INCE'den tam 2018-06-12 16:20:25

isabetli bir cevap, tebrikler.

Misafir Avatar
REİZİ RAHAT BIRAKIN ŞURADA 10 GÜNLÜK 2018-06-12 22:53:10 @Sn.M INCE'den tam

SALTANATI KALDI.SEN PAŞASIN DEYİN SONRA SÜNNETÇİYİ ÇAGIRIN KESSİN KÖKÜNDEN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince bey ve cacık a cevap vatan partili aydin 2018-06-12 21:36:50 @Sn.M INCE'den tam

burda millete votka icipdemi belden asariya hakaret kufur iftira atiyorsun yoksa ayikken mi ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Doğru söylemiş ata sözünü Recep bravo 2018-06-12 16:59:51 @Sn.M INCE'den tam

Senin arkadaşında fetöydü ne diyelim şimdi ,Barzaniiydi ,esedti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Medya'nin en as %90i 2018-06-12 16:52:51 @Sn.M INCE'den tam

iktidarın elinde. OHAL altında özgür ve adil olmayan bir seçim yapılıyor. Bunlarda hakkaniyet duygusu sifir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince bey ve cacık 2018-06-12 16:34:53 @Sn.M INCE'den tam

Siz miting yaparken yolum düşse bile size katılmaktan seyretmekten ziyade size bir soru sorarım. SN İNCE SARHOŞKENMİ AYIKKENMİ DAHA CESUR HİSSEDİYORSUN KENDİNİ? yav sizden ne siyasetçi olur ne idareci nede dost. sizden bir cacık olmaz kısacası.

Beğenmedim! (16)
Avatar
Büyüme Yalanı / Metin Feyzioğlu 2018-06-12 16:06:12

https://www.youtube.com/watch?v=NO-XtknFcEI

Avatar
NoTayyip 2018-06-12 16:15:29

Siz degerli cb adaylari sizler neden bu cb nin terör iliskilerini siralamiyorsunuz..her halukarsa birilerini terörle iliskilendirmeye calisiyor..pkk ile oslo.imranli.kandil hatta dolmabahcede kim görustu.dunyanin terör götdugu hamas i kim destekleyip tum yöneticilerini turkiyede agirliyor.fetö ile kanka olan tum hukumet ve kendisi hepsi akp liler yani fetö=akp.el kaidecilerin eteklerini kim öptu.el nusra.el sebab bilmem el hangi boklarin hepsini kim besliyor..isid i kim besliyor.mit tirlari nereye gidiyordu..terör konusunda her örgutle en fazla iliskide olan kendisi ve hala diger adaylari suclar..diger adaylar neden bu konuda onu elestirmezler hatta olmayan yargiya sikayet etmezler..haa diyelim yargi yandas..en azindan deve kusu gibi yasayanlarda az cok gercek yuzunu ögrensinler.

Avatar
koçaktan 2018-06-12 16:32:53

zihin faaliyeati tamamen dumura uğramış vaziyette,düşünün istihbarat birimlerine mitinglere katılanların siyasal kimliğini de tesbit görrevi verilmiş., hdp yasa dışı ise bir KHK ile kapatabilirsin ,sen oslo'da,kandilde ,dolmabahçede özerklik görüşmeleri yaptın,çadırn mahkemeleri kurup teröristleri tahliye ettin,iktidara geldiğinde sıfır olan terör senin sayende büyük mesafe aldı,tüm kötülüklerin sebebi sensin ,yüce ALLAH bir iyilik daha yapacak halkın takdiri ile gidreceksin ,aynen boğaza gelen işğil güçleri gibi

Avatar
TAYYIP BEY IKTIDAR PARTI SIZSINIZ 2018-06-12 16:34:06

16 seneden beri ulkeyi AKP yonetiyor HDP de sorun varsa HDP neden mecliste ve neden secim icin hazineden para aliyor ???

Avatar
. 2018-06-12 16:07:15

Metin Feyzioğlu Hayat Pahalılığını Anlattı 10 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=33NOCWIc-vM

Avatar