Erdoğan ile HÜDA-PAR'ın Genel Başkanı görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hür Dava Partisi (HÜDA-PAR) Genel Başkanı Zekeriya Yapıcıoğlu ile görüştü.

Erdoğan ile HÜDA-PAR'ın Genel Başkanı görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hür Dava Partisi (HÜDA-PAR) Genel Başkanı Zekeriya Yapıcıoğlu ile görüştü.

27 Nisan 2018 Cuma 23:12
Erdoğan ile HÜDA-PAR'ın Genel Başkanı görüştü

Cumhurbaşkanı  Erdoğan, Hür Dava Partisi (HÜDA-PAR) Genel Başkanı Zekeriya Yapıcıoğlu ile görüştü. Görüşme yaklaşık bir saat sürdü. 

HÜDA-PAR, YSK'nın ilk listesinde olmamasına rağmen yapılan itiraz sonucu seçimlere girme hakkı kazanmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.04.2018 23:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:12:15

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Misafir Avatar
erdogan a oy vercegime 2018-04-28 03:08:57 @!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DR:DOGU PERINCEK E OY VERIRIM

Beğenmedim! (2)
Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:12:47

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:21:51

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:21:52

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Avatar
GELE ME 2018-04-27 23:34:09

iste size HAYIN KÜRTLER ERDOGAN YAKMADIGI SEHIR BIRAKMADI ÖLDÜRMEDIGI KÜRT KALMADI HÜDA -PAR GIDIP ERDOGANLA GÖRÜSÜYOR EDRDOGAN HÜDAMIDIR HASA ERDOGAN HÜDA OLAMAZ HÜDA ALLAH DEMEKTIR ERDOGAN SIZIN ALLAHINIZMI HAYINLER

Misafir Avatar
ssssiiiiiikkkkkkkkkkkk....... 2018-04-28 00:26:36 @GELE ME

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ssssiiiiiikkkkkkkkkkkk....... 2018-04-28 00:26:36 @GELE ME

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
''GELE ME'' Bİ YERDE GEBERSEN DE SENİ GÖSEK İT ! 2018-04-28 00:20:21 @GELE ME

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CİA-MOSSAD SİKİ-SİKİK-OĞLU-PUŞT 2018-04-28 00:16:13 @GELE ME

SİKTİR OROSPU ÇOCUĞU PKK PİÇİ !!!!!!!! ÖLDÜRMEDİĞİ KÜRT KALMAMIŞMIŞ !
ANANIN AMINA TREN GİRSİN KIRO-YAHUDİ-PİÇİ ! BİJİ OBAMA AMCIĞI....

Beğenmedim! (2)
Avatar
ilginc 2018-04-27 23:20:14

ittifakmi acaba

Avatar