banner87

Erdoğan ile Pelin Çift arasındaki bu diyaloglar olay oldu

Pelin Çift moderatör olduğu 'Cumhurbaşkanı Özel Yayını' programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sorduğu sorular ve verdiği cevaplarla şaşırttı.

Erdoğan ile Pelin Çift arasındaki bu diyaloglar olay oldu

Pelin Çift moderatör olduğu 'Cumhurbaşkanı Özel Yayını' programında Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sorduğu sorular ve verdiği cevaplarla şaşırttı.

24 Mayıs 2018 Perşembe 08:26
Erdoğan ile Pelin Çift arasındaki bu diyaloglar olay oldu

Pelin Çift’in konuya hakim olmaması ve kırdığı potlar sosyal medyada alay konusu oldu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TRT ortak yayınındaki 'Cumhurbaşkanı Özel' programında Pelin Çift ve Fatih Er'in sorularını yanıtladı.

Programda Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Pelin Çift arasında ilginç diyaloglar yaşandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan birçok ilde şehir hastaneleri yaptıklarını söylemesinin ardından Çift'e "Hiç gördün mü gittin mi?" diye sordu. Pelin Çift'in "Evet annemin rahatsızlığından dolayı Göztepe'dekine gittim" demesi üzerine Erdoğan, "Gitmedi. O şehir hastanesi değil" dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Pelin Çift arasındaki diyaloglar bir anda sosyal medyada gündeme oturdu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 08:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vezüv yanardağı..cevap verdi.. 2018-05-24 09:10:40

Mubarek günde yalan söylemiyoruz..köprülerden geçen 2 geçmeyen 1 defa her gün para ödemiyormu? ödüyor..Hastahanelere gelince..Mersinde Halk has.nesi yapılmış onu yapan müteahhitlerede köprülerdeki gibi YAP ÇALIŞTIR 20 SENE sonra devret..yani 2038 veya + sı olarak çalıştır..paralar senin..bu durumda o hastahane 2 milyara mal olmuş ise o zamana kadar müteahhitler 30 milyara yakın para toplayacaklar..aynısıda osmangazi köprüsünde..söz verilmiş anlaşma yapılmış ancak köprüden vasıtalar geçmiyor.Farki devlet hazineden karşılıyor..hazinede kimin parası var..MİLLETİN..eee..yalanımız nerede? Cahil olma,,fukaranın parası keyfe ve bilinçsizliğe harcanırsa ALLAH kat be kat sorar..
Beytülmal,dan bir hırka aşıran savaş meydanında ölse ŞEHİD olmaz..hadisi şerif
Beytulmal= Devlet hazinesi..yani milletin malı..parası..demektir..anlayana..
Bizde yalan yoktur..akpli sen kendinize bakınız.hertarafınız yalan,hile ve acizlik ve kul hakkı doludur.

Misafir Avatar
sen ben biz kazanırız 2018-05-24 16:18:42 @vezüv yanardağı..cevap verdi..

Hızlı trenler, her ile uçaklar uçağı havada seyreden bir milletin uçağa binmeyeni kalmadı kardeş. her ilimize bölünmüş yol, hastaneler ortada iletişim, ulaşım teknoloji, askeri teçhizat temini , insan hakları özgürlük demokrasi, karakolda günlerce tutulan zanlıya AKP 24 saat sınırı getirdi ve avukat hakkı tanıdı. işkence kalktı, rüşvet kalktı. memur bu gün git yarın gel deme dönemi bitti, memur öğretmen limon satma dönemi bitti. yazmakla bitmez. sizi neden yalan yazıyorsunuz yoksa bu güzelliklerden haberinizmi yok? AKP ile devam kardeş. sen kazanırsın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ben şehir hastanesine niye gideyim 2018-05-24 08:34:04

parası olmayan gider .ben niye gideyim sen gidiyormusun senin çocukların gidiyormu.

Misafir Avatar
Yanıt: @ben şehir hastanesine niye gideyim--gürses 2018-05-24 16:23:10 @ben şehir hastanesine niye gideyim

@ben şehir hastanesine niye gideyim x****Allahım bu geri zekalıları akıllılardan uzak eyle, manykları aptalları iyilerden uzak eyle. malları malların arasından çıkarma yarabbim. topluma virüs bulaştırıyorlar. parası olmayan gidecekmiş şehir hastanelerine. bu ormandan falanmı kaçtı geldi ne?

Beğenmedim! (0)
Avatar
vezüv yanardağı. 2018-05-24 08:32:50

yalan palan
para ile çalışan şehir hastahaneleri..ister git ister gitme..hazineden kesiliyor.müteahhitlere veriliyor..aynen köprüler gibi...osmaan gazi köprüsünden vesaitler geçmiyormuş..40 dolar üstü..geçiş 210 liradan fazla..
körfezi dolanıyormuşlar..araçlar.

Misafir Avatar
@vezüv yanardağı. x--EEE 2018-05-24 16:20:35 @vezüv yanardağı.

@vezüv yanardağı. x---ULAN SALAK SENDEN ŞEHİR HASTENESİ İÇİN KAÇ KURUŞ KESİLİYOR?
hiç kaç sen zaten terörize bir mahluksun varlığın zarardır ülkemize.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@vezüv yanardağı. x-------aziz mübarek günde 2018-05-24 08:38:06 @vezüv yanardağı.

vezüv yanardağı. x***************Aziz mübarek günde iftira yalan dedikodu hakaret yapıyorsunuz .Güneş balçıkla sıvanmaz be zavallı. nankör lük bişeye yarasaydı KEDİ ASLAN olurdu. ...

Beğenmedim! (12)
Avatar
Unal 2018-05-24 08:39:02

ULAN BU RECEP TAYIP ERDOGANIN SIYASETINE BAYILIYORUM YALNIZ BENDEN VE CEVREMDEKILERDEN UZAK OLMASI DURUMUNDA ADAM DIYORKI SEHIR HASTANESI YAPTIM HİÇ GITTINMI YANI MEALEN SIZLER HASTALANIN GELIN BEN SIZLERI IYI EDERIM DIYOR IYI EDILMEK ISTEYENLER DOGRUCA SARAYA

Avatar
biat edenler oldukça 2018-05-24 09:12:45

bataklık yutacak herkesi,reiz bataklıkta kişiye bir şey olmaz dedikçe bataklıga atlayanları gördükçe kendide inanacak bu sözüne oda atlayacak ve mutlu son

Avatar
cafer 2018-05-24 09:26:08

Herşey göstermelik yolun sonu fazla riske girme Ne ağacı incit nede dalı.

Avatar
Nurali Boz 2018-05-24 12:52:58