banner87

‘Erdoğan ilk turda seçilemezse…’

Posta yazarı Işık, anketlere, partilerin oy oranlarına bakınca ilk turda Gül’ün seçilme şansının çok az olduğunu, Akşener’in ise hiç şansı bulunmadığını belirterek, “Erdoğan ilk turda seçilemez ve olur da Gül aday olup ikinci tura “muhalefetin ortak adayı” olarak girerse ne olur, işte orası karışık” dedi.

‘Erdoğan ilk turda seçilemezse…’

Posta yazarı Işık, anketlere, partilerin oy oranlarına bakınca ilk turda Gül’ün seçilme şansının çok az olduğunu, Akşener’in ise hiç şansı bulunmadığını belirterek, “Erdoğan ilk turda seçilemez ve olur da Gül aday olup ikinci tura “muhalefetin ortak adayı” olarak girerse ne olur, işte orası karışık” dedi.

25 Nisan 2018 Çarşamba 14:22
‘Erdoğan ilk turda seçilemezse…’

Posta Gazetesi yazarı Candaş Tolga Işık, yüzde 40-45 bandındaki kemik seçmenini kenetleyip buna MHP’nin yüzde 10-15’lik seçmenini de ekleyebilirse ilk turda seçilebilecek tek ismin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olduğunu belirtti. Işık, “Erdoğan ilk turda bu işi bitirirse herkese geçmiş olsun. Ama seçilemez ve olur da Gül aday olup ikinci tura “muhalefetin ortak adayı” olarak girerse ne olur, işte orası karışık” diye yazdı.

‘YÜZDE YÜZ EMİN OLMADAN TOPA GİRMEZ’

Işık, ‘Erdoğan ilk turda işi bitiremezse ne olur?’ başlıklı yazısında, herkesin, Abdullah Gül’ün aday olup olmayacağını merak ettiğini, AKP cephesindeki bekleyiş sürerken, Gül cephesinin ser verip, sır vermediğini kaydetti. Candaş Tolga Işık, şu görüşleri dile getirdi:

“Son 10 yılı sıfır riskle geçiren Abdullah Gül kazanacağından yüzde 100 emin olmadığı sürece bu topa girmez. Kaldı ki an itibarıyla Abdullah Gül aday olsa, şu şartlar altında dahi ilk turda seçilmesi çok zor.

Niye? Çünkü Meral Akşener cumhurbaşkanlığı seçiminde aday olacağını ve bu yoldan hiçbir şekilde dönmeyeceğini açıkladı. Meral Hanım’ın bu kararı stratejik bir hamle mi yoksa sahiden kazanacağına inanıyor mu bilmiyorum.

GÜL VE AKŞENER’İN ŞANSI

Ancak hal böyle olunca Gül’ün -şayet aday olursa ilk turda alacağı oy CHP, Saadet ve diğer partilerden kopan seçmenden gelecek.

Bugünkü şartlarda bu oyun ilk turda yüzde 50’yi aşması ise hiç kolay görünmüyor.

Anketlere, partilerin oy oranlarına bakınca ilk turda Gül’ün seçilme şansı çok az, Akşener’in ise hiç yok.

Peki, CHP’nin göstereceği adayın (Kılıçdaroğlu, Büyükerşen, Kesici, İnce, vs...) var mı? Yok. HDP en güçlü ismi olan Demirtaş’ı gösterse onun ilk turda seçilme şansı var mı? Yok.

Kimin var?

Yüzde 40-45 bandındaki kemik seçmenini kenetleyip buna milliyetçi duyarlılıkları olan (yüzde 10-15’lik) MHP seçmenini de ekleyebilirse bir tek Erdoğan’ın var.

Erdoğan ilk turda bu işi bitirirse herkese geçmiş olsun. Erdoğan ilk turda seçilemez ve olur da Gül aday olup ikinci tura “muhalefetin ortak adayı” olarak girerse ne olur işte orası karışık.”

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKAN 2018-04-25 14:54:23

ABDULLAH GÜLÜ UNUTUN.HAYBEYE PARLATMAYA KALKMAYIN.AKŞENER OLUR,HEMDE BAL GIBI CB OLUR.ŞUNU SÖYLEMEDEN RAHAT
ETMEYECEĞIM.BIZDE YAŞLILAR TECRUBE SAHIPLERI DERKI:ESKIYE RAĞBET OLSAYDI,BIT PAZARINA NUR YAĞARDI.NE KADAR
DOĞRU SÖYLENMİŞ DEĞILMÌ.

Avatar
52 2018-04-25 14:53:10

bıktık kardeşim 16 senedir ne verdi ülkeye millete neee verdi işçi cocuğu geldi karun kadar zengin oldu *evet bir gurbeçi yurt dışında ömrünü veriyor çalışarak ne kazanabilyor fakat tayip ve sülalesi karun kadar zengin olabilyor **bence mal varlığını açıklasın ve ünüversite diplamasının olduğunu göstersin bakalım ne kadar halkçı ve milliyeçi görelim***

Misafir Avatar
: @52 x---dostum bak 2018-04-25 18:34:14 @52

16 yıl önce şehirlerde sular akmazdı, her gün elektrikler kesilirdi. hava kirliliğinden nefes alamıyorduk. İMF ülkemizi yönetiyordu. 16 yıl önce memur , öğretmen geçine blmek için ek iş olarak garsonluk yapıyordu limon satıyordu. bu gün memurumuz öğretmenimiz tatil yerlerini dolduruyor. sizin derdiniz ne 52 adlı yorumcu? ben şimdi oyumu AKP ye vermeyipde ne yapacağım?
akıllı olun biraz. insaflı olun biraz. inancınız varsa Allah dan korkun. yoksa insanlığınızdan utanın.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@52 x--dostum bak 2018-04-25 18:31:35 @52

16 yıl önce israile yalvarıyorduk İHA ver diye. ihalarıda bilgileri önce pkk ya veriyordu. bu gün ? Tankımız helikopterimiz, savunma sanayimiz nerdeyse tamamen yerli oldu. sizin derdiniz ne?
pkk istanbulda yol kesiyordu şimdi kandili başlarına yıkıyoruz sizin derdiniz ney?

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
52 x... dostum bak 2018-04-25 18:28:53 @52

16 Yıldır Erdoğan ne mi verdi? kısaca. 16 yıl önce Türkiyedesokaklarda yollarda renault, 131murrat, tofaş, kartal otomobiller, eski üskü kamyonlar kirli pis eski toplu taşıma araçları vardı. bu gün sokaktaki en ucuz araba 60 70 bin lira ve herkesin arabası var. diğer taşıtlarda ha ksa iyileşti. 16 sene önce otuz çicfçiden birinde traktör vardı şimdi beş çifçiden üçünün traktörü var. 16 yıl önce hayatında uçak görmeyen insanımız çoktu bu gün uçağa binmeyen insanımız yok.Diğer yatırımları saymadım . NEDEN İFTİRA EDİYORSUNUZ SİZ PEKİ?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
millet tek adam rejimini istemiyor 2018-04-25 18:23:19 @52

o yuzden cok zor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatandaşlar.. 2018-04-25 17:56:54 @52

ya akşener veya hiç birisi..
chp.de bi iyilik yaptı..minnet etmesin..birleşme mümkün ise birleşin..akp.yi yenin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gençkızlar,,,,,türkiye...... 2018-04-25 17:55:26 @52

bizden oy yok..kesinlikle..oylarımız iyi partiyedir.
16 seneye yakındırki annemizin babamızın kanını emen ve büyük şok içinde de evlatları olan bizler kesinlikle akp.ye mhp.ye oyvermeyeceğiz..yaşlarımız 19 ila 29 arası..türkiyedeki arkadaşlar ve aileleri..özellikle emekli aileleri.işçi ve asg.üc.li aileleri..artık akp.ye yeminle oy vermeyeceklerini bildirmişler..telefonla ve sosyal medya ile..

Beğenmedim! (0)
Avatar
BUTUN ADAYLAR 2018-04-25 16:21:47

DIPLOMALARINI GOSTERSIN

Misafir Avatar
DİPLOMALARI MİLLET GÖRMEK İSTİYOR. 2018-04-25 17:58:20 @BUTUN ADAYLAR

herkes orjinal diplomalarını basın ve yayın yolu ile ibraz etmeli..milletten oy isteyeceksin..diplomayı göstermeyeceksin..kesinlikle oy yok GÖSTERMEYENLERE..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-04-25 15:10:30

MILLETI HAZIRLIYORLAR. GUL TAYYIBIN NOTERI IDI VE BUTUN OLANLARDAN SORUMLU.

Avatar
zeydi 2018-04-25 15:17:28

GÜLÜ UNUTUN BU BİR KOMPLE OLABİLİR. CHP SEÇMENİ BUNA RAZI OLACAĞINI SANMAM SOSYAL DEMOKRAT OLMASI LAZIM.HAYBEYE BİR SEÇİM OLUR.

Avatar
algi operasyonu 2018-04-25 16:23:41

kanmayin

Avatar
Gunther 2018-04-25 18:36:19

En uygun aday Ilhan Kesici, hem sosyal demokratlardan, liberallerden, muhafazakarlardan oy alir, hemde Kürt oylarida ilave olabilir.

Avatar
vatandaş 2018-04-25 18:57:29

ha ha ha aklınca gaz verip gülü aday yaptırıp erdoğanı yeniden seçtirmek için lobi yapan gazete... yahu kardeşim erdoğanın en ciddi rakibi akşener bunu bilmeyenmi var bu ülkede... oda tvvvvvv sende az değilsin ha sanki sende mi yandaşlara ve bu lobiye hizmet ediyorsun takibi bırakalım mı ?