Erdoğan'ın adaylığında flaş gelişme

AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın cumhurbaşkanlığı adaylığı başvurusunu cuma günü saat 11.00'de Başbakan Binali Yıldırım ve MHP lideri Devlet Bahçeli'nin yapacağı belirtildi.

Erdoğan'ın adaylığında flaş gelişme

AK Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın cumhurbaşkanlığı adaylığı başvurusunu cuma günü saat 11.00'de Başbakan Binali Yıldırım ve MHP lideri Devlet Bahçeli'nin yapacağı belirtildi.

02 Mayıs 2018 Çarşamba 19:13
Erdoğan'ın adaylığında flaş gelişme

Yıldırım ile Bahçeli 4 Mayıs cuma günü saat 11.00'de YSK'ye giderek Erdoğan'ın cumhurbaşkanlığı adaylığı için başvuruda bulunacağını duyurdu.

Bahçeli'nin tam desteğiyle MHP cumhurbaşkanı adayı olarak Erdoğan'ı açıklamıştı.

Öncesinde Erdoğan-Bahçeli anlaşması uyarınce AK Parti ile MHP, 'cumhur ittifakı' adı altında birlikte seçime katılma kararı almıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.05.2018 19:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DIPLOMAYI DA 2018-05-02 19:23:18

GETIREREKMIYMIS?

Misafir Avatar
ben bilmem 2018-05-03 08:56:21 @DIPLOMAYI DA

Diplomayı ağzına sakız yapanlar SSK yı batıran ülkeyi susuz, yolsuz , elektriksiz, hastanesiz, ilaçsız cenazeleri hastanede rehin koyan yöneicilerin hepsininde diploması vardı değilmi?
eee ya bir parça adam olun be. Tayyip Erdoğan Türkiyeyi dünya devleti yaptı. hayatı zehir eden bütün sorunları ortadan kaldırdı. .

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran . 2018-05-02 19:49:41

SAHTE DIPLOMAYI GETIRMEYIDE IHMAL ETMESINLER.

Avatar
DiplomaDa 2018-05-02 20:30:56

Diplomaa
Nerde diploma

Avatar
Nurali Boz 2018-05-02 21:34:39

Diploma gosterilemez devlet sirridir devletin basinda hirsiz var dedirtmeyiz you no

Avatar
bu nasil parti ya? 2018-05-02 21:40:34

bu bohcali kim oluyor da baska partiye aday gösteriyor? Bu nedir ya?
O parti kendi adayini cikaramiyor mu? Bu kadar mi düstüler?

Avatar
Tutar takar 2018-05-02 21:36:46

Bahceli omo tursil camasir suyu ile bogazda marmara ve karadeniz suyu karisimi ile yikamistir recebi onun yikadigi receb camasir suyunun yuzunde kanser olup geberecek 24 hazirana varmadan buda bahcelinin turkiyeye kiyagimi dersiniz

Avatar