banner83

Erdoğan'ın anketçisinden flaş açıklama: AKP geriliyor, MHP baraj altı

AKP'ye yakın araştırma şirketi ANAR'ın son anketine göre AKP 1 Kasım 2015 seçimlerinden 3 puan geride, aynı seçimde yüzde 11.9 oy alan MHP ise yüzde 7'ye gerileyerek baraj altına düşüyor.

Erdoğan'ın anketçisinden flaş açıklama: AKP geriliyor, MHP baraj altı

AKP'ye yakın araştırma şirketi ANAR'ın son anketine göre AKP 1 Kasım 2015 seçimlerinden 3 puan geride, aynı seçimde yüzde 11.9 oy alan MHP ise yüzde 7'ye gerileyerek baraj altına düşüyor.

20 Aralık 2017 Çarşamba 10:58
Erdoğan'ın anketçisinden flaş açıklama: AKP geriliyor, MHP baraj altı

AKP'ye yakın araştırma şirketi ANAR'ın Genel Müdürü İbrahim Uslu, son anketini Milliyet gazetesi Ankara Temsilcisi Serpil Çevikcan'a açıkladı.

ANAR’ın son anketine göre AKP, 1 Kasım 2015 seçiminden 3 puan geride, yüzde 46-47 seviyesinde.

Aynı seçimde yüzde 11.9 oy alan MHP yüzde 7’ye, yüzde 25 oy alan CHP yüzde 22’ye gerilemiş durumda.

Uslu, kayıpların ağırlıklı olarak İYİ Parti’ye gittiğini düşünüyor.

Kararsızların oranının ise sandığa gitmeyen yüzde 10 hesaplandığında yüzde 15 dolaylarında olduğunu belirtiyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
OKAN 2017-12-20 11:40:50

CHP PKK YI DESTELİYORMUŞ.. BÖYLE BİR YALAN ANCAK FETÖCÜ TERÖRİSTLERDEN GELİR...PKK İLE ANLAŞAN HABURDA OSLODA GÖRÜŞEN CHP Mİ...CHP HANGİ PKK LI İLE GÖRÜŞTÜ.. BARZANİYİ KONGRESİNE KİM DAVET ETTİ CHP Mİ..AYIP AYIP

Misafir Avatar
cihan 2017-12-20 16:59:54 @OKAN

akp.ye mhp.ye oy yoktur artık milletin çoğunluğunda..verseler vebal alırlar..günaha girerler.süründürtmeye sebep olurlar.milleti..hakkımıızı akp.ye ve mhp.e helal etmiyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
OKAN'a cevap 2017-12-20 16:17:27 @OKAN

Ayip ayip diyorsun amma bunlar ayiptan felan birazcik da olsa anlasalardi mesele olmazdi, bunlar ar damari tamemen catlamis trollerdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakarya 2017-12-20 12:16:35 @OKAN

Bilemiyorum nerden besleniyor bu yalancılar, iftiracılar. bunların karekteri bu kadar bozuk olamaz. ama gayet net bişe var bu yorumcular uyma akıllı. yanı saf safsatalar. at gözlüğü takılmış sadece belli bir istikamete baktırılan esirler bunlar. umarım uyanırlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
MEYDAN 2017-12-20 11:24:20

MAŞALLAH AKP YÜZDE 40 FAZLA OY ALIYORSA NE DİYELİM OLANLARDAN SONRA HALK NE DÜŞÜNÜR AMA İYİ PARTİ 30 DAN FAZLA ALIR.

Misafir Avatar
tesbit 2017-12-20 12:14:18 @MEYDAN

Peeeeeh peeeehhhhh . baloncular yine meydanlarda. . tam tersi ni söyleseniz gerçek olacak. chp, buz yığını ve havalar sıcak. chp nin önüne baraj yapmak lazım eriyip sel olup millete zarar vermesinler.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
akp.mhp.ye o y yok. iyi parti ve chp..ye oy ver 2017-12-20 12:06:13 @MEYDAN

akp.ye ancak halk düşmanı oy verebilir..başkası veremez.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp.ye oy veren vermeyene zulum etmiş olur. 2017-12-20 12:04:27 @MEYDAN

AKP. %30 altındadır..şişiriyorlar..inanmayın..psikolojik etki yapmak istiyorlar.
akp.ye çay,üretenler dahi oy vermek istemiyor..akp.de saltanat var..millette kahır ve sıkıntılar var..hala oy veriyorsa aklını kontrol etsin PSİKYATRİKLERDE...

Beğenmedim! (1)
Avatar
ÖNCE TANRI ASENAMIZ GÖMBÜR,GÜMBÜR,GELIYOR..CUMHUR BAŞKANIMIZ KIRELİCEMİZ MERAL AKŞENER 2017-12-20 11:32:34

Asenamız İYİ parti genel başkanı SULTANLARIN SULTANI ,KIRELİÇEMİZ 2019 SAYIN CUMHUR BAŞKANIMIZ ASLINDA BAŞKANIMIZ DĞNYA LİDERİ MERAL AKŞENER GÜMBÜR,GÜMBÜR GELECEK ..recebede..hadi güle,güle,anca varırsın ..recep diyecek ..Tam 16 sene dalavere düzenbazlıkla,eşkiyalıkla,3 KAĞITCILIKLA, referandumlarda,seçimlerde oy çalarak ,KATLİYAM yaparak fakir ve eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı biz TÜRK ULUSUN VERGİLERİ İLE SATIN ALARAK ETRİKALARLA OY HIRSIZLIĞI İLE ZORBALIKLA ,HAYDUTLUKLAR ..VS ,VS İLE ZOR KULLANARAK ATI ALIP ÜSKÜDARI GEÖTİ DİYEREK BARİZ BİR ŞEKİLDE UTANMADAN ARNALMADAN ,ŞEREFSİZCE ,KAREKTERDEN YOKSUN SEVİYESİZCE İTİRAF EDEREK ENTRİKALARINI KABUL EDEN ..16 SENE BİZ TÜRK ULUSUNA DEHŞETİ ,FACİAYI,FELAKETİ YAŞATAN ..RUHSAĞLIĞI TAMAMEN S6FIRLANMIŞ ZAAT GİTMESŞNE AZ KALDI ÖNCE TANRI SONRA SEVGİLİ ASENAMIZ ..GELECEĞİN (((((( 100 %100 CUMHUR BAŞKANI )))) SEVGİLİ HANIMEFENDİ KÜLTÜRLÜ ,KALİTELİ SAYGI DEĞER KIRELİÇEMİZ MERAL AKŞENER KISKANANLAR ÇATLASIN ..KISKANANLAR PATLASIN KIRELİÇEMİZ İYİ PARTİ GENEL BAŞKANI CUMHUR BAŞKANIMIZ MERAL AKŞENER ASENAMIZ GELİYOR GÜMBÜR,GÜMBÜR,recebi ve akp kanalizasyonlara SÜPÜRECEĞİZ..ATI ALIP AKP TİYİ GEÇECEĞİZ ..ÖNCE TANRI ..ARAPLAR tayyip bi arkasından vurdu ..

Avatar
Batuhan 2017-12-20 11:42:10

PKK yı davul zurna ile karşılayan kimdi ? Birde CHP ye laf etmiş kendini bilmez..."Güzel şeyler oluyor " diyen kimdi. Laf üretmek kolay Aydın.. Beyin zaman boyutunu kullandığında akıl ortaya çıkar yoksa ona akıl denmez.. Safsata olur ...

Avatar
ÖNCE TANRI ASENAMIZ GÖMBÜR,GÜMBÜR,GELIYOR..CUMHUR BAŞKANIMIZ KIRELİCEMİZ MERAL AKŞENER 2017-12-20 11:34:34

Asenamız İYİ parti genel başkanı SULTANLARIN SULTANI ,KIRELİÇEMİZ 2019 SAYIN CUMHUR BAŞKANIMIZ ASLINDA BAŞKANIMIZ DĞNYA LİDERİ MERAL AKŞENER GÜMBÜR,GÜMBÜR GELECEK ..recebede..hadi güle,güle,anca varırsın ..recep diyecek ..Tam 16 sene dalavere düzenbazlıkla,eşkiyalıkla,3 KAĞITCILIKLA, referandumlarda,seçimlerde oy çalarak ,KATLİYAM yaparak fakir ve eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı biz TÜRK ULUSUN VERGİLERİ İLE SATIN ALARAK ETRİKALARLA OY HIRSIZLIĞI İLE ZORBALIKLA ,HAYDUTLUKLAR ..VS ,VS İLE ZOR KULLANARAK ATI ALIP ÜSKÜDARI GEÖTİ DİYEREK BARİZ BİR ŞEKİLDE UTANMADAN ARNALMADAN ,ŞEREFSİZCE ,KAREKTERDEN YOKSUN SEVİYESİZCE İTİRAF EDEREK ENTRİKALARINI KABUL EDEN ..16 SENE BİZ TÜRK ULUSUNA DEHŞETİ ,FACİAYI,FELAKETİ YAŞATAN ..RUHSAĞLIĞI TAMAMEN S6FIRLANMIŞ ZAAT GİTMESŞNE AZ KALDI ÖNCE TANRI SONRA SEVGİLİ ASENAMIZ ..GELECEĞİN (((((( 100 %100 CUMHUR BAŞKANI )))) SEVGİLİ HANIMEFENDİ KÜLTÜRLÜ ,KALİTELİ SAYGI DEĞER KIRELİÇEMİZ MERAL AKŞENER KISKANANLAR ÇATLASIN ..KISKANANLAR PATLASIN KIRELİÇEMİZ İYİ PARTİ GENEL BAŞKANI CUMHUR BAŞKANIMIZ MERAL AKŞENER ASENAMIZ GELİYOR GÜMBÜR,GÜMBÜR,recebi ve akp kanalizasyonlara SÜPÜRECEĞİZ..ATI ALIP AKP TİYİ GEÇECEĞİZ ..ÖNCE TANRI ..ARAPLAR tayyip bi arkasından vurdu ..

Avatar
ÖNCE TANRI ASENAMIZ GÖMBÜR,GÜMBÜR,GELIYOR..CUMHUR BAŞKANIMIZ KIRELİCEMİZ MERAL AKŞENER 2017-12-20 11:34:54

Asenamız İYİ parti genel başkanı SULTANLARIN SULTANI ,KIRELİÇEMİZ 2019 SAYIN CUMHUR BAŞKANIMIZ ASLINDA BAŞKANIMIZ DĞNYA LİDERİ MERAL AKŞENER GÜMBÜR,GÜMBÜR GELECEK ..recebede..hadi güle,güle,anca varırsın ..recep diyecek ..Tam 16 sene dalavere düzenbazlıkla,eşkiyalıkla,3 KAĞITCILIKLA, referandumlarda,seçimlerde oy çalarak ,KATLİYAM yaparak fakir ve eğitim düzeyi yetersiz saf ve fakir halkı biz TÜRK ULUSUN VERGİLERİ İLE SATIN ALARAK ETRİKALARLA OY HIRSIZLIĞI İLE ZORBALIKLA ,HAYDUTLUKLAR ..VS ,VS İLE ZOR KULLANARAK ATI ALIP ÜSKÜDARI GEÖTİ DİYEREK BARİZ BİR ŞEKİLDE UTANMADAN ARNALMADAN ,ŞEREFSİZCE ,KAREKTERDEN YOKSUN SEVİYESİZCE İTİRAF EDEREK ENTRİKALARINI KABUL EDEN ..16 SENE BİZ TÜRK ULUSUNA DEHŞETİ ,FACİAYI,FELAKETİ YAŞATAN ..RUHSAĞLIĞI TAMAMEN S6FIRLANMIŞ ZAAT GİTMESŞNE AZ KALDI ÖNCE TANRI SONRA SEVGİLİ ASENAMIZ ..GELECEĞİN (((((( 100 %100 CUMHUR BAŞKANI )))) SEVGİLİ HANIMEFENDİ KÜLTÜRLÜ ,KALİTELİ SAYGI DEĞER KIRELİÇEMİZ MERAL AKŞENER KISKANANLAR ÇATLASIN ..KISKANANLAR PATLASIN KIRELİÇEMİZ İYİ PARTİ GENEL BAŞKANI CUMHUR BAŞKANIMIZ MERAL AKŞENER ASENAMIZ GELİYOR GÜMBÜR,GÜMBÜR,recebi ve akp kanalizasyonlara SÜPÜRECEĞİZ..ATI ALIP AKP TİYİ GEÇECEĞİZ ..ÖNCE TANRI ..ARAPLAR tayyip bi arkasından vurdu ..

Avatar
akın.. 2017-12-20 11:47:12

adil bir kampanya, adil seçimler olur ise akp 30 geçemez... basın sansürü baskılar ortadan kalkar ise meclise bile giremez... elbetteki ysk devlet memurlarını atıyor artık sandıklara.. akp bu 2019 da kaybedeceği seçimi referandum gibi kazanır göstermek için her yolu deneyecektir.. ve yapacaktır... akp bir parti değildir... karşı devrim hareketidir....

Avatar
aydın 2017-12-20 11:03:03

chp ye nasıl oy versinler.hdp pkk yı desdekliyor her gun sehit haberi geliyor.chp buna ragmen devamlı desdekliyor hdp yi.

Misafir Avatar
tc 2017-12-20 12:32:41 @aydın

aydin yavsagina cevap la seref yoksunu pkk li picleri davulla zurnayla karsilaya kimdi fetosun onunde hazirolda duran kimdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp.ye oy vermeyiz..artık... 2017-12-20 12:07:19 @aydın

akp.ye oy veren halk düşmanıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akın 2017-12-20 11:45:10 @aydın

pkk yı kimin desteklediğini görmen için 2002 2010 arası gazete videoları izlesen yeterli.

Beğenmedim! (1)