Erdoğan'ın danışmanından CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ağır hakaret!

Cumhurbaşkanlığı Kurumsal İletişim Başkanı Mücahit Küçükyılmaz, CHP Genel Başkan'ı Kemal Kılıçdaroğlu'na hakaret etti.

Erdoğan'ın danışmanından CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ağır hakaret!

Cumhurbaşkanlığı Kurumsal İletişim Başkanı Mücahit Küçükyılmaz, CHP Genel Başkan'ı Kemal Kılıçdaroğlu'na hakaret etti.

29 Ocak 2018 Pazartesi 16:41
Erdoğan'ın danışmanından CHP lideri Kılıçdaroğlu'na ağır hakaret!

Cumhurbaşkanlığı Kurumsal İletişim Başkanı Mücahit Küçükyılmaz, CHP Genel Başkan'ı Kemal Kılıçdaroğlu'na hakaret etti. 

Sosyal medya üzerinden Kılıçdaroğlu'nu hedef alan Küçükyılmaz, CHP liderinin ÖSO'ya ilişkin yaptığı açıklamayı "Fazla söze gerek yok. Popülizmin, demagojinin, ikiyüzlülüğün CHP Liderinden neşet eden en alçak ve gerizekalıca halini aşağıdaki satırlarda bulabilirsiniz!" mesajıyla paylaştı.

İşte o paylaşım:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kilicdaroglu bey dogrulari 2018-01-29 16:54:17

soylemis ...bu ösö kim ???

Misafir Avatar
şanli chp geliyor 2018-02-05 15:42:28 @kilicdaroglu bey dogrulari

hak hukuk adalet için artik CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP ve saray 2018-01-29 18:25:28 @kilicdaroglu bey dogrulari

guc zehirlenmesi yasiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ah keMAL ahh. 2018-01-29 18:23:30 @kilicdaroglu bey dogrulari

hadi lenn. hakaretmiş. kılıçdaroğlu haddini bilemiyor. özgür değiladam . baskı altında.koltuk diyetini ölene kadar ödeyemeyecek.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Ne mi ? 2018-01-29 17:05:15 @kilicdaroglu bey dogrulari

ÖSO capulcular ve katiller toplulugudur. Ordu bir devlete ait savunma birligidir. öso denilen cete kendi devletine savas acmisdir . Amaclari suriye devletini yikmak ve bölmek.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ne mi ? 2018-01-29 17:04:07

ÖSO capulcular ve katiller toplulugudur. Ordu bir devlete ait savunma birligidir. öso denilen cete kendi devletine savas acmislardir . Amaclari suriye devletini yikmak ve bölmek.

Avatar
maaşlı troller 2018-01-29 17:05:55

maaşlı troller

Avatar
Kulak asmayin. 2018-01-29 16:50:03

Becerileri ile bir yere gelemiyen yalakalarin can hiras cirpinislari !

Misafir Avatar
Gucluluk 2018-01-29 18:26:09 @Kulak asmayin.

iyice baslarina vurdu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-01-29 18:40:41

Şeytan kılığına girmiş Kişiler bunlar

Avatar
Metin köse 2018-01-29 18:44:38

Salak Salak tipler.Atatür'kün Türkiyesinde at oynatıp abuk abuk konuşuyor

Avatar
Adalet 2018-01-29 18:46:19

CHP’yi tartışma içine çekmek istiyorlar.biz ordumuzun yanındayız akpnin değil...akp kendi savaşı gibi kabulenmiş bu bizim meselemiz diyor.afrin olayını oy için kullanıyorlar.bunlardan herşey beklenir.

Avatar
Vatandaş 2018-01-29 17:22:19

insanları küçük gören büyür mü? K,b,rle yol alanın yolu nereye çıkar? İnsanların geçim sıkıntısını giderecek, yaşam standartını arttıracakların derdi başka olunca ülkeye huzur gelir mi? Refahı tabana yaymaz, belli bir kesimin elinte toplarsak bununla nereye gideriz varırız? düşünüleceğine sağa sola laf yetiştirmekle, hakaret etmekle meydanlarda ağdalı sözlerle vakit geçiriyoruz değil mi Millete yazk etmeyelim. Kendimize de..