'Erdoğan'ın diploması yok' tartışmasına sert çıkış

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın diplomasının olmadığına yönelik tartışmalar AKP'li Metin Külünk'ün tweetiyle yeniden gündeme geldi. Külünk'ün mesajı Erdoğan'ın diplomasının olmadığının itirafı olarak yorumlanırken, Erdoğan'a 'peygamber' benzetmesi de dikkat çekti.

'Erdoğan'ın diploması yok' tartışmasına sert çıkış

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın diplomasının olmadığına yönelik tartışmalar AKP'li Metin Külünk'ün tweetiyle yeniden gündeme geldi. Külünk'ün mesajı Erdoğan'ın diplomasının olmadığının itirafı olarak yorumlanırken, Erdoğan'a 'peygamber' benzetmesi de dikkat çekti.

12 Nisan 2018 Perşembe 16:43
'Erdoğan'ın diploması yok' tartışmasına sert çıkış

Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ilişkin devam eden "diploma" tartışması AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk'ün mesajıyla yeniden alevleneceğe benziyor.

Twitter'dan Erdoğan'ın fotoğrafını paylaşan Külünk, "Siyaset diploma ile yapılmaz, diploma ancak yüreğe dokunan mücadele adamı için bir parçadır. Diploma yoksa temsil makamında olamazsın diyen varsa, Peygamberler tarihi okusun. Büyük mücadeleleri hiç adı duyulmayan diploması yok ama yüreği samimiyeti olan diplomasız yiğitler taşır" ifadelerini kullandı.

Külünk'ün mesajı Erdoğan'ın diploması olmadığı yönündeki tartışmaları yeniden başlatacağa benziyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HAKAN 2018-04-12 16:53:34

HADI LAN.YAĞLI BIR KEMIK PEŞINDESIN.SEÇIMLER YAKLAŞIYOR.AKP LI ZIRVACILAR YINE ORTAYA DÖKÜLMEYE BAŞLADI.
KÜLÜNK BUNLARDAN BIR TANESIDIR.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-12 19:46:10 @HAKAN

Hirsizlik yolsuzluk söz konusu oldugu zaman peygamberi unutuyorsunuz , zürriyetiniz batsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-04-12 17:18:24 @HAKAN

HANGi PEYGAMBER AYIRIM YAPTI YALAN SÖYLEDi HIRSIZLIK YAPTI HAYiNLiK YAPTI BÖYLE RUH HASTALARINI PEYGAMBERE BENZETME

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma 2018-04-12 17:12:44 @HAKAN

http://www.abcgazetesi.com/erdoganin-egitim-hayati-kitap-oldu-diplomasiz-43498h.htm

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-04-12 17:05:50 @HAKAN

https://odatv.com/erdoganin-diplomasi-uzerine-aciklamalar-yapan-o-isim-olu-bulundu-1804161200.html

Beğenmedim! (3)
Avatar
zeyde 2018-04-12 16:56:41

diploma olmazda başkan olamaz yazar anayasada

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-12 17:30:01 @zeyde

senin peygamberin devletini soymadi yetimin hakkini yemedi ve halkin parasini carcur edip kendine saray yapmadi. Suriyenin icine fitne sokmadi , vergi kacirmak icin baska ülkelerde firma ackadi(man adasi) Hirsizlik yolsuzluk söz konusu oldugu zaman peygamberi unutuyorsunuz , zürriyetiniz batsin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma 2018-04-12 17:17:07 @zeyde

https://odatv.com/cumhurbaskanligi-dusurulsun-2809151200.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
erdogan a peygamber yakistirmasi 2018-04-12 16:54:26

ALLAH A SIRK KOSMAKTIR TOVBE DE

Avatar
Tarzan 2018-04-12 17:11:38

Bu paylaşım ve açıklama Tayyip'in diplomasının olmadığının bir kanıtıdır. Tayyip şu iki kişiyi diploması yoktur dediği için mahkemeye veremiyor. Ergün Poyraz ve Yusuf Halaçoğlu. Tayyip'in diploması yoktur ve attığı tüm imzalar geçersizdir. Muhalefet ise boş şeylerle uğraşacağına önce diploma konusu ile ilgilense daha faydalı olur. Ama nerde?

Avatar
diploma varmi yokmu 2018-04-12 16:53:34

haci ??

Avatar