Erdoğan'ın kabinesinde sürpriz isim!

Yeni sistemin gelmesiyle birlikte Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar'ın, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın yardımcısı olacağı iddia edildi.

Erdoğan'ın kabinesinde sürpriz isim!

Yeni sistemin gelmesiyle birlikte Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar'ın, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın yardımcısı olacağı iddia edildi.

08 Temmuz 2018 Pazar 13:12
Erdoğan'ın kabinesinde sürpriz isim!

Sabah'ta yazan Mahmut Övür, "Yeni dönem sürpriz isimler" başlıklı yazısında konuyla ilgili şu iddiada bulundu:

"Şimdi artık partili olmayan bakanlarımızla bir kabine oluşturuyoruz." Bu yaklaşımdan anlaşılan, bakanların partili kimliklerinin olmaması. Böylece günlerdir adları yazılan, Bekir Bozdağ, Berat Albayrak, Süleyman Soylu, Abdulhamit Gül, Mevlüt Çavuşoğlu ve Ahmet Arslan gibi devletin ana omurgasını oluşturan bakanlıkları iyi bilen bu isimleri en azından bir süre milletvekili olarak izleyebiliriz.

Bu isimler olmazsa kimler olur? Kulislerde o kadar çok isimden söz ediliyor ki... Ama önce konuşulan en çarpıcı değişime ve isme değinelim. Değişimin adresi TSK, isim de Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar. Yeni sistemde Cumhurbaşkanı yardımcılarından birinin Akar olacağı öngörülüyor.

Eğer Akar oraya geçerse boşalacak koltuğa da Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Yaşar Güler'in getirileceğine kesin gözüyle bakılıyor. Ama en sürpriz isim onun yerine kimin getirileceğinde... Sıkı durun, bu isim 24 Haziran seçim sürecinde CHP adayı Muharrem İnce'nin haksız biçimde "Apoletini sökeceğim" diyerek eleştirdiği 2. Ordu Komutanı Korgeneral İsmail Metin Temel... Temel, Kara Kuvvetleri Komutanı yapılarak bir anlamda İnce'ye de cevap verilmiş olacak."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.07.2018 13:15
Anahtar Kelimeler:
KabineErdoğanYeni Sistem
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PANAYIR 2018-07-08 14:03:17

Panayıra dönecek tayyip bin cumhurluğu .

Misafir Avatar
ege 2018-07-09 11:08:52 @PANAYIR

Erdoğana güveniyoruz. ne adam kayırma ne hatır ne gönül için kimseye görev vermez. VATAN MİLLET İÇİN ÇALIŞACAK GAYRETLİ VE BİLGİLİ İNSANLARA GÖREV VERİR BUNA KALP TEN İNANIYORUZ. selam ve dua ile

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-08 17:03:44 @PANAYIR

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-08 13:26:32

KIRK HARAMILER DAĞILIRMI.ANCA BERABER,KANCA BERABER.NEDEN:DEVLETI SOYMAK DAHADA KOLAYLAŞTI.TIK ÇKARINDA GÖ
REYİM.

Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-08 16:15:51 @Mavi göz,sarı saç.

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
desenize ince yarraklarda 2018-07-08 13:33:46 @Mavi göz,sarı saç.

o adam kara kuvvetleri komutanı olursa incenin amına kor

Beğenmedim! (7)
Avatar
Emine 2018-07-08 14:21:29

Tilkinin sahidi kuyru,guymus

Misafir Avatar
ıt: @Emine x-------cevap 2018-07-09 11:10:41 @Emine

t: @Emine x---------------------------sen bir sürtüksün, TOP sun, pkk e eşkiyasısın. vatan hainisin, vede KATMERLİ KAFİRSİN emine adlı yorumcu sapığı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
senin gibilerin de amna koyacaklar 2018-07-08 16:10:47 @Emine

burada faşist tc yazan sen değil miydin senin gibilerin de amına koyacaklar az kaldı azzzzz

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-07-08 14:45:57

Ee hakkıdır bu kadar yalakalığı boşuna yapmadı.

Misafir Avatar
ege 2018-07-09 11:12:30 @A

Vatana hizmet, mllete hizmet, eşkiyaya balyoz vurmak yalakalıksa Tüm Türkiye halkı yalakayız len manyaklar. bu bu cennet vatana aziz milletimize sahşp çıkacağız. bir avuç kapitalist küffarın kandırdıkları cahillere papuçda bırakmayız.

Beğenmedim! (1)
Avatar
cengizhann 2018-07-08 16:45:16

Cerkez.hulisi.akar.gelmis.bizi.yönetecek.git.ülkene.hic.biri.türk.degil.ordan.burdan.gelme.ülkemin.halibe.bak

Avatar
cengizhann 2018-07-08 16:45:49

Cerkez.hulisi.akar.gelmis.bizi.yönetecek.git.ülkene.hic.biri.türk.degil.ordan.burdan.gelme.ülkemin.halibe.bak

Avatar
memo 1 2018-07-08 17:22:50

Kendisi ebedi baskan akarda ebedi genelkurmay baskani olacak daha iyisini bulamazdi

Misafir Avatar
elaziz 2018-07-09 12:52:43 @memo 1

@memo 1 x---ula sen bir DEMO sun daa. kullanıp atmışlar. uygun mekanda saldıranlar mekanı senin için. devam et.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-07-08 19:52:48

EvelAllah reisimiz en iyisini bilir