banner87

Erdoğan'ın katıldığı ilk kongresinde Abdullah Gül'e pankartlı mesaj!

Yozgat'ta Erdoğan'ın katıldığı ilk kongresinde AKP gençlik kolları üyesi bir grup 'Bay Kemal'in kayığı, binmez adamın ayığı' yazılı pankart açtı.

Erdoğan'ın katıldığı ilk kongresinde Abdullah Gül'e pankartlı mesaj!

Yozgat'ta Erdoğan'ın katıldığı ilk kongresinde AKP gençlik kolları üyesi bir grup 'Bay Kemal'in kayığı, binmez adamın ayığı' yazılı pankart açtı.

15 Ocak 2018 Pazartesi 16:34
Erdoğan'ın katıldığı ilk kongresinde Abdullah Gül'e pankartlı mesaj!

AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan’ın katıldığı dünkü Yozgat il kongresinde açılan pankartla eski Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’e mesaj verildi.

Yozgat AKP gençlik kolları tarafından hazırlanan pankartta, “Bay Kemal’in kayığı, binmez adamın ayığı” ifadeleri yer aldı. 

Abdullah Gül, 696 sayılı KHK ile "darbe ve terör eylemlerine müdahale edecek sivillere cezasızlık" getirilen düzenlemenin düzeltilmesini isteyince, Erdoğan ile aralarında medya üzerinden tartışma başlamıştı. Erdoğan, Gül’ü "Kılıçdaroğlu’nun kayığına binmek"le suçlamıştı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
YozgatErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilictaroglu ve CHPnin 2018-01-15 16:47:22

bindigi Mustafa Kemal'in Bandırma vapurudur, siz gemiciklerinize binin.

Misafir Avatar
seçmen 2018-01-16 08:30:03 @Kilictaroglu ve CHPnin

Kılıçdaroğluna adam gibi adam diyen önce sen adammısın bir bak bakalım? adamdan anlamadığın adam olmadığından belli.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2018-01-16 08:29:16 @Kilictaroglu ve CHPnin

Bay Kemalin kayığı, binmez adamın ayığı” ***çok güzel bir tavsiye. dostca
Bu mesaj Abdullah Gül bey e değil tüm akıllı , aklı başında insanlar için bir iyi tavsiyedir.bence.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen 2018-01-15 17:07:40 @Kilictaroglu ve CHPnin

sana katiliyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
ece 2018-01-15 17:12:52

oyumu chp den yana kullanicam

Avatar
abdullah gul bey 2018-01-15 17:08:24

dogrulari konusunca goze batti

Avatar
kilicdaroglu adam gibi adam mert cesur 2018-01-15 17:15:18

haktan hukuktan adaletten vatandastan yana o yuzden CHP diyoruz

Avatar
Bay Kemal'in kayığı adalet kayığı 2018-01-15 17:10:18

BİNALİ'nin vapurunda SİMİT satarsan BURNUNU kırarlar be çocuk.
https://www.youtube.com/watch?v=qZ8xqCYu9wY

Avatar
Bay Kemal'in kayığı vatandasin kayığı 2018-01-15 17:12:05

Bin Ali'nin gemileri, Erdoğan'ın gemicikleri, 2017
https://www.youtube.com/watch?v=QUlWbyR_JBM

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-16 00:59:33 @Bay Kemal'in kayığı vatandasin kayığı

☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP
☪ ☪ ☪ CHP ☪ ☪ ☪ KILICDAROGLU ☪ ☪ ☪ CHP

Beğenmedim! (0)
Avatar
DEMOKRASI 2018-01-15 18:32:50

Aziz nesin milletin %60 olduğunu söylemıştı hakım yanlış konuşuyorsun bu milletin %90 aptal mış demış şimdi mersedesten inip anadol kamyonet binmek nasıl Çünkü Demokrası yok ediyoruz ne oluyor Krallık gelıyor

Avatar
İblis akape 2018-01-15 23:32:39

Bilalin gemiçiklerine binen saftirikler

Misafir Avatar
hihihi 2018-01-16 02:11:28 @İblis akape

hihihi

Beğenmedim! (1)