Erdoğan'ın 'milli değil', 'ateist', 'solcu' dediği üniversiteler, QS araştırmasına göre dünyanın en iyileri arasında

QS Dünya Üniversite Sıralamaları’nın verilerine göre dünyadaki ilk bin üniversite içerisine Türkiye’deki 186 üniversiteden sadece 10 üniversite girebildi.

Erdoğan'ın 'milli değil', 'ateist', 'solcu' dediği üniversiteler, QS araştırmasına göre dünyanın en iyileri arasında

QS Dünya Üniversite Sıralamaları’nın verilerine göre dünyadaki ilk bin üniversite içerisine Türkiye’deki 186 üniversiteden sadece 10 üniversite girebildi.

17 Ocak 2018 Çarşamba 09:33
Erdoğan'ın 'milli değil', 'ateist', 'solcu' dediği üniversiteler, QS araştırmasına göre dünyanın en iyileri arasında

Dünyaca ünlü yükseköğretim derecelendirme kuruluşu QS, ilk kez Türkiye’deki üniversiteleri “alan bazlı” olarak dünya üniversiteleri ile karşılaştırdı.

Sıralama verilerine göre dünyadaki ilk bin üniversite içerisine Türkiye’deki 186 üniversiteden sadece 10 üniversite girebildi. İstanbul Teknik Üniversitesi’nin ilk sırada yer aldığı değerlendirmede Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın “yerli ve milli değil” diyerek eleştirdiği Boğaziçi Üniversitesi ve “solcu, ateist ve terörist” olarak değerlendirdiği ODTÜ ilk beş üniversite arasında yer aldı.

Yükseköğretim Kurulu (YÖK), Türkiye’deki üniversitelerin “alan bazlı” olarak dünya üniversiteleri ile kıyaslanması için Londra merkezli derecelendirme kuruluşu QS ile anlaştı. Türk üniversitelerinin uluslararası rekabet edebildiği alanların tespitine yönelik değerlendirme yapan QS’in araştırmasından çarpıcı sonuçlar çıktı. Türkiye’deki 186 üniversite arasından yalnızca 52’si uluslararası alanda değerlendirmeye uygun bulunurken, yalnızca 10 üniversite rekabet edilebilir bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.01.2018 11:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aziz nasin 2018-01-17 09:40:01

aziz nesinde ataistti hırsızlığı yolsuzluğu evde kasada sakladığı paralarımı var.vatanımı satmış askere vatandaşa zararmı vermiş haydi soykalar açıklayında bilelim .herkesin inancı kendine en azından erkek çocuklara sapıklık yapmıyoruz vakıflardaki bazı ibneler gibi.hayda bre

Misafir Avatar
üniv 2018-01-17 12:38:57 @aziz nasin

haberci kıvırmı. ottü ve itü geneli için değil, içindeki uç lar için demiş Erdoğan. siz sulandırmayın. gazetecilik yapın oyunbozanlık değil. çok ayıp

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Allah-Ateisler ve Aziz Nessin 2018-01-17 12:05:51 @aziz nasin

Allah islami gondermiski, namert insanlar namer davransin. Hak hukuk olsun. Aziz nesin bunlarin hepsini uyguladig icin, garantiee cennete gitti. Dinin amaci insani dogru davranmaya davet etmektir. Aziz Allahin en degerli kuluydu. inanmasada, Allahin verdigi aklini kullandi. Cenneten bizi seyrediyordur simdi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ateistleri bu halleri ile ölürlerse Allah af etmez 2018-01-17 11:46:49 @aziz nasin

Ateistler cehennemliktir..inşaAllah...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
inkarcılar ateş içinde olacaktır..NUH OĞLU OLSA DA 2018-01-17 11:45:39 @aziz nasin

inkarcılar ve aziz,inizde şimdi cehennem çukurunda olan mezar içindedir..fatiha okunsa dahi kendisine yararı olmaz...Going to for in the BİG HELL....hihiihhiii ...yandı gülüm keten helva..hihihihihihiihii

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Allahı sevenler İnkarcıları asla sevemez. 2018-01-17 11:42:51 @aziz nasin

ateistlerde ceheneme gidececekler..agızları ile kuş tutsalar.Allahı inkar eden her kişi nuh,un as.olğu kenan gibi Cehennemliktirler.Ateistlerin mezarı manevi olarak alev alev içinde cehennemden de pencere açılmıştır.. MEZARLAR YA CENNET BAHÇELERİNDEN BİR BAHÇE VEYA CEHENNEM ÇUKURLARINDAN BİR ÇUKURDUR..hadisi şerif.

Beğenmedim! (3)
Avatar
cafer 2018-01-17 09:51:31

Erdoğanı Kimler desteklemiyorsa onlar yanlıştır kötüdür.birde kendi kendisine baksın

Misafir Avatar
karay nasah 2018-01-17 10:08:48 @cafer

sen küncümüsün tanıyamadım. af buyur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
rüşvetçi belediye 2018-01-17 09:44:20

İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikasının ve Abdullah adında bir sempatizanın mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz burçak söve fabrikasınınolduğu Akçay 342 nolu parsel olduğuyer imarsız yarısı hazine arazisi atıklar kimyasal hiçbir önlem yok belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden?buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide kanunlar yokmu ey akp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:S

Misafir Avatar
sadık hammeli 2018-01-17 10:07:27 @rüşvetçi belediye

haydi akp iş başına açığa alıp inceleyin.chp belediyelerine yaptığınız gibi

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dedikoducu Erdoğan 2018-01-17 14:03:10

Dedikoducu Cumhurbaşkanı istemiyoruz

Avatar