banner87

Erdoğan'ın 'uçan sarayı' ile ilgili bomba açıklamalar

CHP Ankara Milletvekili Gamze Taşcıer, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan için Katar ’dan VIP uçak alındığı yönündeki iddiasına ilişkin olarak yeni açıklamalar yaptı.. 

Erdoğan'ın 'uçan sarayı' ile ilgili bomba açıklamalar

CHP Ankara Milletvekili Gamze Taşcıer, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan için Katar ’dan VIP uçak alındığı yönündeki iddiasına ilişkin olarak yeni açıklamalar yaptı.. 

16 Eylül 2018 Pazar 23:58
Erdoğan'ın 'uçan sarayı' ile ilgili bomba açıklamalar

Söz konusu uçağın Türk Hava Yolları (THY) envanterinde olmamasına karşın THY’nin aynı model uçak için pilot ilanına çıktığına dikkat çeken Taşcıer, “Ne tesadüf ise, THY’nin pilot arayışına girdiği uçağın modeli ve serisi, Katar Emiri’nden Erdoğan için alınan uçak ile aynı model aynı seri” dedi.

CHP’li Taşcıer, 'uçan saray' olarak nitelediği uçakla ilgili sordukları sorulara yanıt alamadıklarını belirterek, konuyu araştırmaya devam ettikçe farklı bilgelere ulaştıklarını anlattı.

Taşcıer verdiği yeni bilgilerle birlikte şu sorulara dikkat çekti:

"Katar Emiri uçaklarından biri olan B747/8 model uçağını satmaya karar veriyor. THY envanterinde bulunmayan aynı model uçak için 9 Şubat’ta ilana çıkıyor. THY’nin sitesinde bu ilan halen mevcut. Yetkililere soruyoruz, bu pilot alımının bu uçakla bir ilgisi var mı?

Ne tesadüf ise, THY’nin pilot arayışına girdiği uçağın modeli ve serisi, Katar Emiri’nden Erdoğan için alınan uçak ile aynı model aynı seri. Tesadüf olabilir ama biz bu ilanı sormak durumundayız. THY’nin ilanı ile Katar Emiri’nden alınan uçağın bir bağlantısı var mı yok mu? Günler geçti, uçağın ismi ağızlara alınmadı. Acaba uçağın Türkiye’ye geldiğini ortaya çıkarmasak bu bilgiyi hiç paylaşmayacaklar mıydı? Bu sorularıma uçağın yeni sahibinden bir yanıt bekliyorum. Bu uçak satın mı alındı, hediye mi?

Katar Emiri, İsviçre merkezli şirkete satış yetkisi veriyor ve ikinci el uçakilana çıkıyor. Ağustos ayında ise İngiliz basınında satış ilanı haberi çıkıyor. İçinde küçük bir ameliyat yapılabilecek ultra lüks VIP uçağın değerinin 500 milyon sterlin, yani 4 milyar 240 milyon lira olduğu iddia ediliyor.

İki rakam var. Uçağın donanımsız fiyatı 400 milyon dolar, VIP hali 500 milyon sterlin. Bunlar basının iddiaları. Bu fiyatların üzerindedir, altındadır, bunun cevabını Saray’ın açıklaması gerekiyor.

Fransız basını ise uçağın bir devlet başkanına satıldığını iddia ediyor. Eylül ayında THY haber sitesinde uçağın Türkiye Cumhuriyeti Devlet Filosu’na dahil edilmek üzere satın alındığı ve 12 Eylül’de Türkiye iniş yapacağı yazıyor.

Biz uçağın rotasını takip ettik ve uçağın uçuş radar sistemlerinden takibine göre 11 Eylül’de İsviçre’nin Basel kentinden havalanarak, 12 Eylül günü 00:19’da Sabiha Gökçen Havalimanı’na iniş yaptığını belirledik. İsviçre merkezli şirket yetkilisi ile de görüştük ve uçağın satıldığını teyit etti. Kendi internet sitelerinde de uçağın üzerine satıldı ibaresini ekledi. Şirket politikaları gereği fiyat ve başka bir bilgiyi paylaşmıyor. Açıklama sırası artık karadaki Saray’dadır."

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ErdoğanUçakKatar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-09-17 04:25:05

Bu uçakla .Ülkeyi terkedecek bekliyelimde görelim diyorum.

Misafir Avatar
. 2018-09-17 12:26:08 @D

http://halktv.com.tr/katar-ucagi-ne-karsiligi-verdi-baris-yarkadastan-flas-iddia-336912

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu ucak satin alindaysa bu israftir 2018-09-17 10:34:02 @D

gunahtir dunyada bu kadar masrafli cumhurbaskani yoktur yazik gunah vergi paralarimiz musrufce harcaniyor asgeri ucret 260 dolara dustu katar kraliyla yarisamayiz adamlar petrolden kazaniyor katar da asgeri ucret ne kadar ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
tayyibin UÇAN TABUDU.. 2018-09-17 00:13:05

tayyibin uçan moderen TABUDU..!! Hanedanlığı ile BİNECEK ve sonrası olacak bizde TÜRK ULUSU OLARAK bir 4 parmaklı İBLİSTEN ( ŞEYTANDAN ) kurtulacağız 16,5 sene sonra muradımıza..ereceğiz . kurtulacağız ohhh .!

Misafir Avatar
thy nin haber sitesinde satil alindi 2018-09-17 10:28:42 @tayyibin UÇAN TABUDU..

diyorsa dogrudur
ayrica
İsviçre merkezli şirket yetkilisi de satildi demis

Beğenmedim! (0)
Avatar
DURDURUN BU ADAMI GEÇ OLMADAN YOKSA ÜLKEMİZDE İÇ SAVAŞ ÇIKACAK FACİA ,FELÂKET ,DEHŞETİ YAŞIYACAĞIZ KATLEDECEK TÜRK ULUSUNU 2018-09-17 09:39:36

Bu adamı birileri durdurmazsa ÜLKEMİZ TÜRK VATANINDA İÇ SAVAŞ ÇIKACAK çünki bu adam artık iyiden ,iyiye çizmeden yukarı çıktı kendinin dokunulmazlığı olduğunu ve bir ömür boyu ülkenin kendi buyruğu altıda olduğunu kendi mali olduğunu zannettiği gibi artık kimsenin konuşma, baş kaldırma çesaretş yok BENİM HERŞEY BENİM ,BEN YAPARIM KOPLEXLİ,İçerisinde ÜLKEMİZ TÜRK VATANINDA İÇ SAVAŞ ÇIKACAK bir suriye,ırak,mısır,libya,olacağız iç savaş çıkacak TÜRK ULUSU OLARAK BİZLER AÇLIKLA SAVAŞIRKEN BU ADAM MEVKİİ,MAKAM ÖZELİKLE (( MENFAATLERİ )) UĞRUNA GEREKİRSE BİR VAHTEDDİN GİBİ GÖZÜ ÜLKEMİZ TÜRK VATANIN TOPRAKLARINDA OLAN DÜŞMAN ÜLKELERE ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN BÖLÜNMESİ ,PARÇALANMASINA..GÖZ YUMACAK . İÇ SAVAŞ ÇIKACAK TÜRKİYEDE bu defada CHP nin tv kanalını maliye bakanlığına ve hükümetin hazinesine devredilecek diye gururdaki işte bu olay ÇOOOK KÖTÜ ülkemizi bu adam 2 ye bölecek . ÇOOK kan AKITACAK ülkemizi FACİA felâkete DEHŞET bekliyor ÇOOK yakında bir sabah utandığınız zaman bir ÇOOK kargaşalıkla,askeri ,polisi TÜRK ULUSUNUN ÜZERİNE SALDIRTACAK BİR ÇOOK MAHSUM ,GARİBAN ÇOCUKLAR GENÇLER ÖLECEK AYNI GEZİ OLAYLARINDA ÇOCUKLARI ,GENÇLERİ KATLETTİĞİ GİBİ BU DEFA BĞNLERCE SİVİL HALKI ŞEHİT EDECEK BANA BAŞKALDIRDILAR DİYE BU ADAM DELİ ,İNANİNKİ ÇOOK KÖTÜ OLAYLAR OLACAK AMAN ,AMAN ÇOOK TEHLİKELİ ĞLKEMİZİ FELÂKET BEKLİYOR BU GÜN ÜÇ YARINDA BAŞKA MAL VARLIĞI KİM BİLİR BU UÇAK İÇİN ÜLKEMİZİN HANGİ DEĞERLİ..OLANINI BUŞT ARAPLARA,BİR UÇAK İÇİN MENFAATLERİ İÇİN YOK PAHASINA..VERDİ DAHADA KÖTÜSÜ BU UÇAN DEVLETİN ÇHÜKÜMETİN DEMİR BAŞ EŞŞASI DEYİL ..KESİN KAÇMAK İÇİN KENDİ NE VE HANEDANLIĞINA MENFAATİNE KENDİNE ALDI EPER BİR OLAY ÇIKARSA KAÇMAK İÇİN HANEDANLIĞI İLE . Aman ,AMAN artık bu adama ÇOOK dikkat edilmesi lazım zaten geç bile kalındı . Bu uçağa karşı KESİN ülkemizin değerlerinden bir şeyler vermiştir.,bu akli,dengesi artık DELİ GÖMLEĞİ GİYECEK SON SEFAYA GELMİŞ MEVKİİ,MAKAM MENFAATLERİ ,GÖSTERİŞİ İÇİN BU ADAMIN YAPMAYACAĞI HİİÇ BİR ŞEY YOK ÇÜNKİ DÜŞÜNME KABİLİYETİ ARTIK NORMAL DEYİL ÇÜNKİ ARTIK KİMSE BU ADAMA DUR DEMEDİĞİ ..IÇİN KENDİNDE FAZLALIKLA HÜKMETME KOPLEXLİ DURUĞUNA ÇIKTI NİRİLERİ ARTIK DURDURSUN BU ADAMI 600 TANE SÖZDE VEKİL VE GENEL BAŞKANLAR VAR BU DELİ İLEMİ BAŞEDEMİYORSUNUZ . DURDURUN BU ADAMI ARTIK GEÇ OLMADAN ZARAIN NEREDESİN SEN DÖNERSEK KÂR YOKSA TÜRK ULUSUNU KATLEDECEK BAŞ KALDIRAN OLURSA .

Misafir Avatar
sözcüdeki yazar..... 2018-09-17 11:17:53 @DURDURUN BU ADAMI GEÇ OLMADAN YOKSA ÜLKEMİZDE İÇ

SÖZCÜ,de RAHMİ TURAN..tokmak.ı okuyunuz.
daha iyi anlayınız..

Beğenmedim! (0)
Avatar
4 PARMAKLI İBLİS ( ŞEYTAN ) 2018-09-17 08:38:33

Uçan saray DEYİL uçan TABUT ,TABUT tayyibin ve hanedanlığının 7 den 77 diye UÇAN TABUTLARI ..GÖRECEKSİNİZ..Bu gün olmazsa yarın ,yarın olmazsa ENİNDE SONUN %100 tayyip giler HANEDANLIĞININ TABUDU OLACAK ..GARATİ TABUDU OLACAK ÇÜNKİ ÇOOOOOK BED DUA ALDI ,GEBERECEKSİN tayyip istediğin kadar hücre nakli yaptır bebe kordonundan ,istediğin kadar ejderha meyva suları için istediğin kadar 10 bin KORUMA tut GEBERECEKSİN ..Ölmümden kaçış yok .!! Senin zaten satan var var bir gün böööö diye düşecek beyin kanamasından morgu boylayacak oradanda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEKSİN eğer param ,PARÇA olmadan ölürsen .!! Dolayısı ile UÇAN TABUT SONUN OLACAK ..zaten az kaldı seni YARGILAMADAN da ASACAĞIZ..ASACAĞIZ..

Avatar
sebo 2018-09-17 05:44:08

erdogan hediyeyi hak ediyor gecen internette demirelin hayatini okudumda ozamanlar devletin cumhurbaskanliginin özel ucagi yokmus devletin Ucak aalcak parasi yokmus Adam cahit cavlarin ucagiyla seyahat ediyormus ne gülünc bir durum eveeet abiler yokmu daha Ucak hediye eden geeell geeelll

Misafir Avatar
mazlumların duası yok akp.ye..lanet olsun.. 2018-09-17 11:11:59 @sebo

13 tane uçak varmış..cb..filosunda...çoğu saray gibi...
Allah mazlumların hakkını yedirmez..
emekliler asgari üc.liler mahvolmuş..özellikle az maaş alan emekliler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet de kac tane ucagi 2018-09-17 10:30:00 @sebo

var deniliyor bu kacinci ucak ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkmen 2018-09-17 07:44:27

BU ALCAK ERDGANI.SECIMLE.INMEZ.CÜNKÜ.TÜRKIXEDEKI HALK CAHIL DINGE BILMIYOR.K7MDE ÖGRENDI OKUDUMU YOK DOGRUYU YANISI BILEMIYOR.MÜSLPMANLIK.DESEN.KURANI.OKUDUNMU.YOK.MUHAMET.YALAN.DOLSNMI.YAZDI.DOGRUMU.XAZDI.BILMEZ...YANI.BU.MILLTTEN.HAYUR.GELMEZ....ANCAK.ERDOGANI....NAMLU VARYA O BASKA.CARE.YOK.....CHP.KONUSUYOR.BOSUNA.KIM.DINLIYOR....CARE.YOK.NAMLU.NAMLU

Misafir Avatar
Allah korkusu olmayanlar hile yapıyor. 2018-09-17 11:15:11 @türkmen

ysk..anadolu ajansı. ve bilumum hileciler varken..dediğiniz doğrudur.
550 milyon adet pusula bastıran ysk..58.milyonunu kullandı..
gerisi noldu..? bilen yok..
depolardan çuval çuval pusula çalıp sokak ortasında akp.ye mhp,ye mühür bastılar..
polis 7 çuval pusula yakaladı..
muhorremde hemen teslim oldu..şikayet etmediler..itiraz etmediler..MUHARREM VE MERAL..ikilisi..bunlarada oy yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
4 PARMAKLI İBLİS ( ŞEYTAN ) 2018-09-17 08:39:42

Uçan saray DEYİL uçan TABUT ,TABUT tayyibin ve hanedanlığının 7 den 77 diye UÇAN TABUTLARI ..GÖRECEKSİNİZ..Bu gün olmazsa yarın ,yarın olmazsa ENİNDE SONUN %100 tayyip giler HANEDANLIĞININ TABUDU OLACAK ..GARATİ TABUDU OLACAK ÇÜNKİ ÇOOOOOK BED DUA ALDI ,GEBERECEKSİN tayyip istediğin kadar hücre nakli yaptır bebe kordonundan ,istediğin kadar ejderha meyva suları için istediğin kadar 10 bin KORUMA tut GEBERECEKSİN ..Ölmümden kaçış yok .!! Senin zaten satan var var bir gün böööö diye düşecek beyin kanamasından morgu boylayacak oradanda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEKSİN eğer param ,PARÇA olmadan ölürsen .!! Dolayısı ile UÇAN TABUT SONUN OLACAK ..zaten az kaldı seni YARGILAMADAN da ASACAĞIZ..ASACAĞIZ..

Avatar