banner87

Erdoğan-İnce görüşmesinde dikkat çeken detay

AKP Genel Merkezi'nde CHP'nin Cumhurbaşkanı adayıyla, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan arasında gerçekleştirilen görüşmede koltuk detayı dikkatlerden kaçmadı.

Erdoğan-İnce görüşmesinde dikkat çeken detay

AKP Genel Merkezi'nde CHP'nin Cumhurbaşkanı adayıyla, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan arasında gerçekleştirilen görüşmede koltuk detayı dikkatlerden kaçmadı.

10 Mayıs 2018 Perşembe 00:00
Erdoğan-İnce görüşmesinde dikkat çeken detay

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce ile Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın görüşmesinde dikkat çeken bir detay yer aldı.

Görüşme esnasında Erdoğan, gösterişli bir koltukta otururken, misafir olarak AKP Genel Merkezine giden, İnce’nin sade bir koltukta ağırlanması dikkat çekti. Yine ikilinin yer aldığı bir fotoğrafta Erdoğan’la İnce arasındaki mesafe de dikkatli gözlerden kaçmadı.

“ERDOĞAN SALTANAT KOLTUĞUNDA GİBİ”

Yaklaşık 40 dakika süren görüşmedeki koltuk detayı CNN Türk’te yayınlanan programda da gündeme geldi. SONAR Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı, konuya değinerek, “Cumhurbaşkanının burada saltanat koltuğu gibi bir koltukta oturması dikkat çekiyor. Buna dikkat etmek gerekir. Fotoğrafa bakıldığında Erdoğan bir saltanat koltuğunda gibi, Muharrem İnce ise oraya iliştirilmiş bir sandalyenin üzerinde gibi duruyor” ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 00:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandas 2018-05-10 00:34:47

Şiirinde hükümete ve ittifaka sert sözlerle yüklenen Ozan Arif, ekonomiye ve siyasilere sert eleştiriler yöneltti.İşte o şiir:Manifesto falan filan,Geçin beyler bitti bu iş!Çevir çevir aynı yalan,Geçin beyler bitti bu iş!..Aynı potlar, aynı gaflar,On beş yıldır aynı laflar,Tek inanan artık saflar!Geçin beyler bitti bu iş!..Satman dedik duymadınız,Sata sata koymadınız!..Yiye yiye doymadınız,Geçin beyler bitti bu iş!..Yiyip içip saçtınız be,Üretmekten kaçtınız be,Kaç fabrika açtınız be?Geçin beyler bitti bu iş!..Hatta yerken basıldınız,Köşelere kısıldınız,Laf ebesi kesildiniz,Geçin beyler bitti bu iş!..Bina, zina haddi aştı,Tokilerle doldu taştı,Yerler, gökler betonlaştı,Geçin beyler bitti bu iş!..Tünel-münel, yol-mol hallet,Yaptığınız her şey illet!..Ceremeyi çeken millet,Geçin beyler bitti bu iş!..Yol yaparak yol buldunuz(!)Yol yaptıkça mal buldunuz,Şeye sürün bol buldunuz!..Geçin beyler bitti bu iş!..Götürene hay maşAllah,Götürmeyen eh inşAllah!..Yeter artık hadi yAllah...Geçin beyler

Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-10 12:47:09 @Vatandas

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sonradan gormus 2018-05-10 12:38:05 @Vatandas

satafat ozentisi bir tip koltuk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:07:59 @Vatandas

chp kesinlikle baraj altında kalmaz.hırsız.soyguncu.talancılar.sahtekarlar kalmayacakta chp mi kalacak.sizi gidi sahte milliyetçiler.sizi gidi emekçi işçi düşmanları.milleti oy için senelerdir birbirine düşürenler artık biz kazanacağız.sahtekarlardan kurtulacağız.gerçek vatanseverler kazanacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iftiracılar 2018-05-10 10:15:53 @Vatandas

Kiralardan şikayet edenler. tamam kiralar çok ama şimdinin eseri değil. VAllahi 1989 da ev kiralamaya gittim. K mustafa paşada. bir emlakçıya ev sordum bana VAllahide billahide bir ücret çıkartı . ben şaşırdım emlakçıya dedim kardeş ben ev satın almıyacağım kiralamk istedim. bana satıılık fiyatı neden söylüyorsun*
Emlakçıda evetbu kira ücreti dedi. nasıılll? Kira maalesef hayatın her döneminde pahalı olmuştur. ama bunu AKPA YE MAL ETMEK adil değil.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
evet 2018-05-10 09:14:52 @Vatandas

chp bara altında kalmalı. yoksa tüm Türkiye halkı maddi manevi zarara uğramaya devam eder.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
kardeşlerim 2018-05-10 09:13:13 @Vatandas

Bu yazılanlar tek merkeszden yazılıp sol kanallara servis ediliyor . bu gazeteciler haber yapmıyor emirleri yerine getiriyor. dikkat edin bütün sol , kominist basın yayınlarında aynı haber ve yazılar var. FETÖ veya FBI VEYA CIA darafından hazırlanır servis edilir. Türkiye ve Erdoğan küstahlığı tek merkezlidir. uyuma eeey Türkiye halkı.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Para ağası 2018-05-10 00:17:05

Para ağası gibi

Misafir Avatar
İftircılara 2018-05-10 10:18:15 @Para ağası

Vallhi bak 1990 yılında ev kiraladım, Garsonluk yapıyordum. maaşım o zaman 500 lira diyelim yemin ederim 400 lirasına ev kiraladım. aldığım bahşişlerle ve ek işlerle evimi geçindiriyordum. kira belası bu güne mahsus değil. AKP zamanında durum eskiye göre daha iyi. OYUM TABİKİ AKP YE.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
ŞENER ŞEN 2018-05-10 07:45:16 @Para ağası

Züğürt ağa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gariban 2018-05-10 00:17:49

Garibana gőre sandelye verilmiş

Avatar