banner87

Erdoğan: İnce sen fizik öğretmenliğine devam et

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Kayseri mitinginde yaptığı konuşmada, ''Bay Muharrem fizik öğretmeniyim diyor. Sen fizik öğretmenliğine devam et, bu iş başka iş'' dedi .

Erdoğan: İnce sen fizik öğretmenliğine devam et

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Kayseri mitinginde yaptığı konuşmada, ''Bay Muharrem fizik öğretmeniyim diyor. Sen fizik öğretmenliğine devam et, bu iş başka iş'' dedi .

08 Haziran 2018 Cuma 18:06
Erdoğan: İnce sen fizik öğretmenliğine devam et

 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Nevşehir’den sonra gittiği Kayseri’de Cumhuriyet Meydanı’nda yapılan mitingde konuştu.

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’ye yüklenen Erdoğan, “Sen iyisi mi fizik öğretmenliğine devam et” diye seslendi. Erdoğan, 16 yıl önce AK Parti’yle siyasete Kayseri’den çıktığını söyleyerek, “Erciyes gibi dik duruşlu Kayseri! Cumhuriyet şehri Kayseri! Sanayisiyle, ticaretiyle, eğitimiyle Türkiye’nin lokomotifi Kayseri! Yoldaşım, dava ve kader arkadaşım Kayseri! Biliyorsunuz yola buradan başladık. Siz bizi hiç yalnız bırakmadınız. Şimdi bir kez daha Kayseri’nin desteğine ihtiyacımız var. 24 Haziran’da bu seçimle yeni yönetim sistemine ilk adımını atacak. Bunun için tercihlerimizi çok dikkatli yapmalıyız” diye konuştu.

“TÜRKİYE ŞAHLANACAK”

24 Haziran seçimleriyle ilgili konuşan Erdoğan, “Kimlerin kimlerle olduğunu siz çok iyi biliyorsunuz. Hayatta bir araya gelmeleri mümkün olmayanlar nasıl bir araya geldiler görüyorsunuz. Kayseri’de bu CHP’ye oy çıkacak mı? Öyleyse iyi çalışacağız. İnşallah sizlerin desteğiyle Türkiye şahlanacak. Seçimler demokrasinin er meydanıdır. Biz bu meydana kimsenin gölgesi olarak çıkmıyoruz. Biz kendi irademizle rakiplerimize meydan okuyoruz. Seçim meydanlarında yaptıklarımızı anlatıyoruz. Peki diğerleri ne anlatıyor? Palavra. Ülkemiz nasıl eskiye döndüreceklerini anlatıyorlar? Söyleyince de ‘Biz öyle demek istemedik’ diyorlar. Biz bunların cibilliyetini çok iyi biliyoruz” ifadelerini kullandı.

“GİDECEK YERİ YOK”

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’ye sık sık seslenen Erdoğan, “Bay Muharrem fizik öğretmeniyim diyor. Sen fizik öğretmenliğine devam et, bu iş başka iş. Bunların gidecek yeri yok. Uçak fabrikası vardı orayı kapatıp gaz fabrikası yaptılar. Siz bu ülkeyi bunlara mı teslim edeceksiniz? Bugüne kadar terörle mücadeleyle ilgili bir şey duydunuz mu? Muharrem’den böyle bir şey duydunuz mu? Bay Muharrem, Edirne’de gidip cezaevinden birini ziyaret ediyor. 53 Kürt kardeşimizin ölümüne neden olan Selahattin Demirtaş değil miydi? 200 bin sığınmacı topraklarına döndü, dönmeye devam ediyor” diye konuştu.

“BİRİNCİ ÇIKMAZSAN BIRAKMAYA HAZIR MISIN?'”

‘Kayseri CHP’ye milletvekili vermemeli’ diyen Erdoğan, “AK Parti buradan gümbür gümbür çıkmalı. Kayseri’nin 10 milletvekili var. Bay Muharrem ‘Fizik öğretmeniyim’ diyor. Sen fizik öğretmenliğine devam et. Bay Muharrem eğer sen bu seçimlerden birinci çıkamazsan bu işi bırakmaya hazır mısın? Görelim bakalım. Sen bırakmazsın. Siz icazeti aynı yerden alıyorsunuz, Pensilvanya” dedi.

“BUGÜNE KADAR SADECE HİZMET YAPTIK”

Ülkeye hizmet ettiklerini belirten Erdoğan, “Biz bugüne kadar milletimize sadece hizmet yaptık. Demokrasimizi güçlendirerek hizmet etti. Ülkemizi 16 yılda 3,5 kat büyüterek hizmet ettik. Önümüzdeki süreçte 2 kat daha büyütmek için hizmete talip olduk. Kayseri’ye son 16 yılda 23, 5 katrilyon yatırım yaptık. Bunlar bunu bilmez. Eğitimde 4 bin 337 yeni derslik kazandırdık. Biz hükümete geldiğimizde öğrencilerimiz 45 lira alıyorlardı, biz bunu 470 liraya çıkardık. Sağlıkta 42 adet sağlık tesisi yaptık” şeklinde konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.06.2018 20:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-08 18:49:06

SAYIN INCE ERDOĞANINDA SÖYLEDİĞİ GIBI FIZIK ÖĞRETMENİ.EN KUTSAL MESLEK ÖĞRETMENLIK DIMI.BURADAN ERDOĞANA SORUYORUM.ACABA KENDISININ BIR MESLEĞİ VARMIYMIŞ.OLSADA INANILMAZ ÇÜNKÜ DIPLOMA OLAYI GIBI SAHTEDİR.HALA
DIPLOMAYI GÖREMEDİK.BU MILLETE NE DEMELİ BILMIYORUM.SURATINA YALAN SÖYLENIYOR,DUYMAMAZLIKTAN GELIYOR.CEBIN
DEN PARASINI ÇALIYORLAR,ÇALSINLAR,ÇALARLARSA BENIM PARAMI ÇALIYORLAR DIYOR.DENSIZ BILMIYOR SADECE ONUN PARASINI ÇALSALAR BIZIM YINEDE ITIRAZ EDECEĞIMIZI BILMIYOR.YANI DEVLETIN VATANDAŞIN SOYULMASINA KARŞI OLDU
ĞUMUZU KAFASI BASMIYOR.VEYA YALAKALIKLA AVANTADAN YAŞAM SÜRMEK ADET HALINE GELMİŞ.YAZIK ÇOK YAZIK BU GÜZEL
VATANA,IHANETIN BÜYÜKLÜĞÜNÜ KIMILERI GÖRÜYOR AMA KAFALARI BAŞKA YERE ÇEVIRIYORLAR.

Misafir Avatar
. 2018-06-09 05:27:10 @Mavi göz,sarı saç.

Bingöl'lülere "Diyarbakır" diye seslenen Recep Tayyip Erdoğan'a Cem Yılmaz'ın yorumu.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGdB6SrVUA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
“TÜRKİYE ŞAHLANACAK” 2018-06-09 04:07:38 @Mavi göz,sarı saç.

HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erkan 2018-06-09 00:03:59 @Mavi göz,sarı saç.

Muarrem ince birinci çıkarsa eyyy reis ananı s.kecek ama sen bir sahtekarlık yapıp bu seçimi alayım deme ö.ö like

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp siktr git 2018-06-08 23:57:59 @Mavi göz,sarı saç.

aynen kendisinin bir mesleği yok mesleği çalıp çırpma üzerine ama öyle sertifikada olmadığı için sertifikasız bu işi yapıyor malesef bu şerefsiz adi herif bu ülkenin başına bela oldu bunu ne yapacağız bilemiyorum seçimi kazndırtmayacagız kazanırsa ayaklanmalıyız

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batuhan 2018-06-08 19:10:05

Senin hiç diploman yokken yaptıklarına bakınca İnce bize çok daha iyi gelicek...

Misafir Avatar
001 2018-06-09 00:00:25 @Batuhan

inceyi kıskanıyor şerefsiz başımıza bela oldu ne sülük herif

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-08 19:08:14

Tayyip demek istemiş ki, Sen yalancılık, hırsızlık ve yolsuzluk yapamazsın. Onun içindir ki Fizik Öğretmenliğine devam et demek istemiş olabilir. Çünkü dünyanın en boktan ve kötü onuru Tayyip'e aittir.

Misafir Avatar
erol 2018-06-09 00:02:20 @Tarzan

bu hırsız Ö.Ö beğenmeli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-06-08 23:59:14 @Tarzan

Türkiyenin yüz karası başımıza bela oldu bu şerefsize oy atan kim varsa Allah belasını versin gebersin inşAllah

Beğenmedim! (1)
Avatar
yine BÖBÜRLENME..YİNE KİNAYELİ SÖZLER..oyyyok 2018-06-08 18:54:29

akp.ye oy vermek artık bizim için haram oldu..yine böbürlenme...yine karşıdaki insanı hor gösterme...eskiten akp.ye vAllahi oy vermiştik..eski referandumda da oy verdik.
artık bu defa oy vermeyeceğiz..
hala milleti hor ve hakir gören ve emekliyi aldatan akp.ye oy yoktur.

Misafir Avatar
Hadi M Ince Fizik ogretmeni 2018-06-08 19:14:07 @yine BÖBÜRLENME..YİNE KİNAYELİ SÖZLER..oyyyok

olabilir amma acaba sen bu isi biraksan ne olurdun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gariplere sesleniş..! 2018-06-08 18:56:39 @yine BÖBÜRLENME..YİNE KİNAYELİ SÖZLER..oyyyok

Hor görme garibi..onuda yaradan ALLAH,tır..
mazlumu hor görenin gözü perdelidir..kendisinden ve sevdiklerinden başka kimseyi görmez.
akp.ye oy ailece vermeyeceğiz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
MUSTI 2018-06-08 19:10:00

FIZIK MATEMATIK KIMYA BIYOLOJI BILMEYEN DEVLETI YÖNETEN SENMISIN AMERIKAN USAGI BEYNIN OLSA SENI KIM KANDIRIR KI ISTE SENI AMERIKA SEN DE HALKI KANDIRIYOR HALKIN FAKIR FUKARANIN PARASINI YIYORSUN HARAMMMMMMM OLSUNNNNNNNNNNNNNN

Avatar
okuyan..adlı şaşkın..! 2018-06-08 18:49:44

Okuyan adındaki şaşkın bakkal..mademki yurt sitesini beğenmiyorsan ve yurt gazetesinden memnun değilsen neden sitesine giriyorsun.
kimin dost kimin düşman olduğunu milletin yarısından fazlası biliyor.
yandaş gazeteleri bir numaralı Türkiye karşıtı dostudurlar..israil,e neden gemilerle uçaklarla seferler yapıyor akp..hükümeti..israil hükümeti görünürde düşman gizlide dost..hede ordan derler..girme bu siteye..

Avatar
ince 2018-06-08 21:18:23

osmanlı iyi yıkılmamış demeki yada cumhuriyet iyi kurulmamış yoksa böyle hokabazlar meydanda gezemezdi diplomasını soracak bir makam yok mu bu memlekete şansa yaşıyoruz bu gidişle bir gün ensemize vurup elimizden alacaklar bu vatanı

Avatar
os 2018-06-08 21:23:19

ARTIK KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK !