Erdoğan: İnce'yi partimde kabul edebilirim

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sırbistan'dan mevkidaşı Aleksandar Vucic ile ortak basın toplantısı düzenledi. Muharrem İnce'nin görüşme talebine ilişkinde açıklama yapan Erdoğan, '' AK Parti Genel Başkanı sıfatıyla CHP adayını parti merkezinde ağırlayabiliriz. Böylece partimize ayakları alışmış olur'' dedi.

Erdoğan: İnce'yi partimde kabul edebilirim

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sırbistan'dan mevkidaşı Aleksandar Vucic ile ortak basın toplantısı düzenledi. Muharrem İnce'nin görüşme talebine ilişkinde açıklama yapan Erdoğan, '' AK Parti Genel Başkanı sıfatıyla CHP adayını parti merkezinde ağırlayabiliriz. Böylece partimize ayakları alışmış olur'' dedi.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 19:05
Erdoğan: İnce'yi partimde kabul edebilirim

Erdoğan, ''Fenerbahçe Doğuş, 18-20 Mayıs tarihlerinde Sırbistan'ın başkenti Belgrad'da Avrupa Ligi finallerinde mücadele edecek. Sırp antrenör ve Sırp oyuncuların da katkısıyla takımımızın kupayı ikinci kez kaldıracağına inanıyorum. Bu şekilde bir başka ortak başarıya daha imza atacağımızı düşünüyorum'' dedi.

Sırbistan lideri şu karşılığı verdi:

''Burada aranızda Türkiye ve Sırbistan'ın efsaneleri burada bulunuyor. Siz burada bulunduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Biz tabi ki Final Four'da iyi bir misafirperverlik yapacağız. Bilet konusunu bir an önce söyleyin. Çünkü 10 gün sonra maçlar oynanacak. Devlet başkanları da gelecekler. Bizim ülkemizde kendi ülkenizdeki gibi hissetmenizi isterim.''

Vucic, Erdoğan'ın 'görkemli' karşılama törenine teşekkür ederek ''Türkiye Balkanlardaki en büyük güç'' dedi. Salondan alkış sesleri yükseldi.

'TV'YE ÇIKMAM'

Erdoğan, CHP Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin çağrısı ve talepleriyle ilgili soruları da yanıtladı.

İnce'nin TV'de birlikte tartışma programına çıkma talebini reddeden Erdoğan, 'TV'de tartışma olaylarına girmek istemediğini, kimsenin kendi üzerinden prim yapmasını istemediğini' söyledi.

'AK PARTİ'DE AĞIRLARIM'

Ancak İnce'nin tüm cumhurbaşkanı adaylarıyla görüşme turu çerçevesinde Erdoğan'la da Beştepe ya da AK Parti Genel Merkezi'nde randevu talebine olumlu yanıt veren Erdoğan, AK Parti Genel Başkanı sıfatıyla CHP adayını parti merkezinde ağırlayabileceğini belirtti.

'AYAKLARI ALIŞIR'

''Randevu talebinde bulundular ve bu talebe de herhalde kısa zamanda bir cevap veririz, partimizde kendilerini kabul ederiz'' diyen Erdoğan, ''Böylece partimize ayakları alışmış olur'' diye ekledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 21:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-07 19:57:17

sayın erdoğan bey esasen sayın ince size gerçekten incelik göstermiş yani **ama neden diğer başkan adaylarıyla tv ye çıkamıyorsunuz bunu ben biliyorum ama izin verinde sizlere oyunu verenlerde sizin ağzınızdan duysunlar *sanki muhalefette gibi vat lerde bulunuyosunuz birakın insanlarımız sizin ne kadar çaresiz kaldığınızı ve zavalı olduğunuzu görsünler**

Misafir Avatar
bb 2018-05-08 10:35:24 @52

CHP baraj altında kalmalı. Türkiyenin güveni halkın huzuru için.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TV DE AÇIK OTURUM---a cevap 2018-05-08 10:33:52 @52

TV DE AÇIK OTURUM OLSUN------Aha bir şerefsşz daha. yorumcu gerizekalısı senin kılıçdaroğlunda sürekli Erdoğanı düelloya meydana sahaya seçime çağırıyordu. işte seçim işte meydan işte düello. neden kaçtı? kılıçdaroğlu gelmeyen kaçan şerefsizdir diyordu. ne oldu?
kimşerefsiz şimdi?
şimdi siz ula şerefsiz lik iyi bişe sanıyorsunuz sürekli şerefsizlik yapıyorsunuz . hayvan herifler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şu söz hiç devlet adamına yakışırmı 2018-05-08 09:26:20 @52

ayakları alışsın diyeceğine adamsan buyursun gelsin misafire kapımız her zaman açık diyeceğine bir araya gelmeyiz diye ayakları alışsın lafını kullanıyor.işte bu yüzden oy kaybediyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-08 00:14:21 @52

Devletimiz hic kimsenin ozel malı veya sirketi degil secimlerde kim kazanirsa devletimizi yonetir o koltuk emanettir
herkes savci polis olmaya calismasin farkli dusuneni FETOCULUKLA SUCLAYIP SINDIRIP SUSTURMAK AHLAKSIZCA ULKEMIZDE POLISIN SAVCININ GOREVI BELLI
AYRICA ALLAH IN VERDIGI CANI SADECE ALLAH ALABILIR
hepimiz din kardesiyiz savas ta degiliz sadece secimdeyiz secim icin insan gidip baska insani nasil bicaklar bu nasil bir zihniyet kendinize gelin yeter yahu hepimiz kardesiz secimler adil olmali boyle kanli bicakli secimmi olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:56:55 @52

AKP'li eski vekilden Erdoğan'a zor soru
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-li-eski-vekilden-erdogan-a-zor-soru-h91754.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-07 22:45:25 @52

AKP ilk dönem milletvekili Emin Şirin, "Bugüne kadar basında hiç sorulmadı"diyerek, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a, "İktidarı kaybederseniz, hukuk devleti ölçüleri çerçevesinde devretmeye hazır mısınız" diye sordu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soru cok guzel Emin Şirin Bey AKPye soruyor 2018-05-07 22:42:39 @52

"İktidarı kaybederseniz, hukuk devleti ölçüleri çerçevesinde devretmeye hazır mısınız"

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TV DE AÇIK OTURUM OLSUN 2018-05-07 21:42:59 @52

REİZ KORKMA SENKİ 7 DÜVELE REİZ OLMUŞSUN.MUHARREM İNCEYE EEYYTTT ÇEKERSİN.AMA MUHARREM İNCE YEMEZ SENİN PSİKOLOJİNİ BOZAR.KALP RİTMİN DÜŞER SONRA ÜLKENİN MALLARINI SATAMAZSIN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kamuflaj 2018-05-07 20:39:31

İşin kötü tarafı, bütün seçimlerde rakipleriyle yüz yüze tartışmaktan kaçtığı halde halkın bunu görmemesi.

Avatar
Ahmet 2018-05-07 20:40:31

Atatürk düşmaniyla mi görüşecen muarrem bey...

Avatar
Osman 2018-05-07 20:32:23

Sayın ince...tayyiple görüşürsen seçimlerde bizi unut...kusura bakma...

Avatar
Ali 2018-05-07 20:35:08

Tayyip sarayda kimlerle kimlerle görüştü..mhp..bbp...o zaman olay farklı degilmiydi...kemal bey saraya bir kez gitti..oda mevzu vatandı..kuzu kuzu geldi dedi..şimdi ince bu hataya düşmesin...partiye ayağı alidir demek aşağılık bir söylemdir...ne tv de ne sarayda ne partide...gorusmeyin satın ince...

Misafir Avatar
muharrem bey bizde oy vermeyiz..bunu bil. 2018-05-07 20:41:43 @Ali

muharrem bey ağızlara sakız olma..vaz geç gitmekten..hata seninki randevu istiyorsun..şimdiden seninle kafa buluyor..ayakları alışırmış.,.!!
gidersen git..hangi kafa ile söz veriyorsun..muharrem efendi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Enes 2018-05-07 20:42:50

Ince...ayağin alisacak mi...bence aç rakı iç bir şişe...bir daha dusun

Misafir Avatar
muharrembey böyle yaparsan millet senden kaçar. 2018-05-07 20:46:04 @Enes

şimdiden su koyuyorsun..göründüğün gibi değilsin..eğilmeye,ayaklara gitmeye
düşeceksin..bahçeli gibi..
baksana meral hanım..doğu perinçek gider mi?
kendini küçültüyorsun..değerden anlamayana değer veriyorsun.
,,,yakında ayağıma geldi,,, diyecekler..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ata 2018-05-07 20:30:26

Bahco ile sarayda görüştü ama...şimdi akli başına geldi partiyle cumhurbaşkanlığı makamını ayırmak.. bu bir..
Partiye ayağı alisir sözü hala kafa yapısını gösteriyor..bu iki..
Eğer bu size rağmen sayın ince görüşürse oy falan vermem sayın inceye..bu üç..
Dördüncüsü...kardeşim neyi konuşacak neyi görüşecen tayyiple...

Avatar