banner87

Erdoğan İngiltere'ye gidecek

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Pazar günü İngiltere'ye gidiyor.

Erdoğan İngiltere'ye gidecek

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Pazar günü İngiltere'ye gidiyor.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 22:01
Erdoğan İngiltere'ye gidecek

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Pazar günü İngiltere’ye gideceği açıklandı. 

İngiltere Başbakanı Theresa May’in ofisinden yapılan açıklamada, Erdoğan’ın 13-15 Mayıs’ta ülkeyi ziyaret edeceği belirtildi.

Erdoğan’ın “Tatlı Dil Forumu” için gideceği 3 günlük ziyareti kapsamında, Kraliçe 2. Elizabeth ve İngiltere Başbakanı Theresa May ile görüşeceği belirtildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 22:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-09 22:15:06

ACABA iRANI VURMA PILANINI ONAYLAMAYAMI GiDiYOR YENi BiR HAYiNLiYE iMZA ATMIS OLUR

Avatar
Tekin Baran 2018-05-09 22:11:19

WHAT HE IS GOING TO TELL TO QUEEN AND PRIME MINISTER OF ENGLAND HE AN NOT SPEAK ENGLISH OR ANY OTHER LANGUAGE ? HE IS A PARANOID IDIOT.

Misafir Avatar
evet 2018-05-10 10:52:41 @Tekin Baran

@Tekin Baran x---zavallısın

Beğenmedim! (7)
Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-09 22:45:10

TÜRKÌYEDE 17 YILDAN BERÌ HÜKÜMET OLMADI ÌÇÌN. OSMANLI VATANDASI OLAN AKP'LÌ HAKÌMLERE VE SAVCILARA ÇAGRIDA BULUNUYORUM. 24 HAZÌRANDA, SEÇÌMLERE 2-3 HAFTA KALA BÌNLERCE AKP'LÌLER YURT DISINA KAÇACAKLAR. ERDOGANIN 4 HIRSIZ ÇOCUKLARDA KAÇACAKLARDIR. O YÜZDEN BU TÜRK DÜSMANI HAÌNLERÌ KAÇIRTMASINLAR VE TETBÌR ALSINLAR.

Misafir Avatar
@ALÌ KILIÇ. x---- çüşşşş Ali Kılıç çüşşşş 2018-05-10 10:51:37 @ALÌ KILIÇ.

Bu nakaratı 16 yıldır yapıyorsunuz. Kuldan utnmıyorsunuz ALLAH dan da korkmuyormusunuz?
vay anasını nasipsiz kime denir açık ve net belli SİZLER NASİPSİZİN EN lerisiniz. yazık çamura değil pisliğe günaha batmışsınız boğazınıza kadar. ALLAH affetsin yinede . ne diyeyim. her sözün her kelimenin bir hesabı var haaa. sakın unutma. hesap zamanı demeki bu ne ya büyük küçük demeden her şeyi yazmış. işte o kitabın sana verilecek.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 22:17:14

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-09 22:33:36

KENDÌSÌNE ÜLKE ARAMAK ÌÇÌN ARAMAK ÌÇÌN ÌNGÌLTEREYE GÌDECEK.

Avatar
TURKIYEM 2018-05-09 23:13:41

Kraliceden destek istemeye gidiyor ben BOP baskaniyim ABD ile sorunum var yakin komsularimla sorunum var dunya ile sorunum var her kez kandiriyor beni ne olur beni ve bahceciyi destekleyin diyecek ama Ozan Arif'in siyasi gündemle ilgili yazdığı şiiri paylaşım rekorları kırıyor "Geçin beyler bitti bu iş" gecmis olsun akp erdogan bahceci.

Avatar
vatandaş 2018-05-09 22:12:34

OK.

Avatar
Okur 2018-05-09 22:25:43

Hani Afrin'e gidecektiniz? İngiltere ne iş? söz konusu İngiltere ise reis ,ya benide götür ya sende gitme.

Misafir Avatar
money money 2018-05-10 02:05:56 @Okur

money

Beğenmedim! (0)