Erdoğan İstanbul'daki oylar için rakam verdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan AKP Kadın Kolları Kongresi'nde konuştu.

Erdoğan İstanbul'daki oylar için rakam verdi

Cumhurbaşkanı Erdoğan AKP Kadın Kolları Kongresi'nde konuştu.

28 Nisan 2018 Cumartesi 12:08
Erdoğan İstanbul'daki oylar için rakam verdi

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin İstanbul İl Kadın Kolları Kongresi öncesinde vatandaşlara hitap etti.

“BİZ HER AN HAZIRIZ AMA MUHALEFET HALA ADAYINI BELİRLEYEMEDİ”

Uzun ince bir yolda olduklarını ifade eden Erdoğan, “Gidiyoruz gündüz gece. Yapacağımız işler çok ama inançla, azimle, kararlılıkla çıktık yola. Durmak yok, yola devam dedik. Aynı şekilde önümüzde yeni bir dönem var. 24 Haziran seçimleri, Türkiye’nin bir kırılma noktasıdır. Türkiye yeni bir döneme giriyor. Bu yeni dönemle ilgili bütün altyapı hazırlıklarımız tamam.

Biz her an hazırız ama muhalefet hala adayını belirleyemedi. Birbirlerine girdiler. Ne yaptıkları, ne yapacakları belli değil. Öyle de olsa böyle de olsa biz şu anda seçim takvimini uygulamaya koyduk. Aday adaylarımız müracaatlarını yapıyor. Diğer taraftan seçim beyannamemiz, manifestomuz hazır halde. Ayın 6’sında İstanbul il kongremizde manifestomuzu açıklayacağız. Ardından aday tanıtımında da seçim beyannamemizi açıklayacağız” dedi.

“GİTMEK İSTEYENLER VARSA BUYURSUN GİTSİNLER”

Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yok paralel devletmiş, yok şu devletmiş, bu devletmiş… İşte o Pensilvanya’da, başka da onun yanına gitmek isteyenler varsa buyursun gitsinler. Biletlerini de alırız. Yeter ki gitsinler. Biz bize yeteriz. Biz birbirimize aşığız ve bizler birbirimize olan bu sevgiyle toprakları diri tuttuk, dik tuttuk, öyle de tutacağız.

Bütün bu Rabiayı gerçekleştirebilmek için ne yapacağız? Bir olacağız, iri olacağız, diri olacağız, kardeş olacağız, hep birlikte Türkiye olacağız. Bunu gerçekleştirdik mi, bizi kimse bölemez, kimse parçalayamaz” diye konuştu.

“İSTANBUL NE DERSE TÜRKİYE ONU DER”

Erdoğan, dışarıdaki konuşmasının ardından kongre salonunda kürsüye çıktı. İşte erdoğanın kongre konuşması

Yeni sistemde 600’e çıkan vekillerimizin 98 tanesini tek başına İstanbul seçiyor. İstanbul’da iddia ve güç sahibi değilseniz, Türkiye’de güç sahibi olmanı neredeyse imkansız hale geliyor. İstanbul yaklaşık 9.5 milyonluk seçmeni ile 24 Haziran’ın belirleyicisi olacak. İstanbul ne derse, Türkiye onu der.

Şimdi yeni bir yoldayız. Yüzde 48,6 önemli bir başarı ancak AK Parti için hedef daha yüksektir. Ben bu oyların üzerine 1 – 1.5 milyon koyabileceğimize inanıyorum. Sizlerin çabası İstanbul ve Türkiye’nin kazanılmasında hayati öneme sahiptir.

Biz ağaç dikiyoruz, adam kalkıyor yürüyüş yapıyor. Nerede, Gezi’de. Bunlar ağaç söktü diyor, biz ağaç söker miyiz ya? Ey Bay Kemal, senin bu ülkede dikili ağacın var mı ya? Belediyelerin de dahil kaç ağacın var söyle. Çanakkale’deki kopukluğu da giderip, Asya ile Avrupa’yı birleştireceğiz. Bunu kim anlatacak, siz anlatacaksınız.

“KANAL İSTANBUL’UN İNŞASINA BAŞLAYACAĞIZ”

Benim çılgın projem dediğim Kanal İstanbul sırada. Bu şehrin en büyük projesi Kanal İstanbul olacak. Bu bir dünya projesi. Bir Süveyş, Panama olabilir ama burada da Kanal İstanbul olacak. Bu projeyle dünyaya mesajımızı vereceğiz. İnşallah yeni dönemde inşasına başlayacağız

Lafla modern olunmaz.  Sen benim vatandaşımı tezekten kurtarıyor musun? Çünkü CHP demek tezek demektir. Benim Erzincan Refahiye’deki bacım tuşa basıyor sıcak su geliyor. Benim 81 ilde bütün halkım batı ne yapıyorsa onu yapıyor.

Ve onları da geçeceğiz. Şehrin yeşil alanlarını çoğalttık, neden modern bir şehir. İstanbul’da bugün üniversiteli sayısı 890 bini aştı. İstanbul’a yaptığımız hizmetler yetmiyor. Bunun kısa bir özetini yaptık. Kampanya süresinde animasyonlarla bunu daha net anlatacağız. 54 günde girilmedik sokak kalmayacak. Yaptıklarımızı her fırsatta, her yerde vatandaşımıza anlatmanızı rica ediyorum.

Muhalefetin yaptığı bir şey yok. Bu yüzden neyi yaptığını söyleyecek, böyle bir şey yok

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.04.2018 13:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2018-04-28 12:22:06

Ankara'da bir eli yağda, diğer eli balda olan güç zehirlenmesi yaşayan beyler varsa yoksa Bay Kemal unutunuz galiba 16 senedir iktidarsınız Biraz farkında olun (*) Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu (*) Gençlerimiz işsizlikten karamsar (*) Bordro mahkumu işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinden yardımda alsa bile geçinemiyor çoluk çocuk perişan (*) Çektiği konut ve tüketici kredilerini ödeyemiyor, bankalara rehin. (*) Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar ve Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve yakında işçi çıkartmaya başlayacak. (*) Büyük patronlar bile borçları nedeniyle ya erteleme veya yapılandırma istiyor. (*) Esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı birer birer dükkan kapatıyor. (*) Çiftçi tarımı bıraktı ve il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor. (*) KHK ile işsiz bıraktınız Taşeron işçi çoluk çocuk perişan. (*) Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamları getirdi Mutfakta yangın var yangın. (*) önlenemeyen benzin ve motorin zamları nedeniyle şoför nakliyeci taksici ve esnaf bitik vaziyette. Açın halinden anlamayan tok beyler bu ekonomik darboğazı BAY KEMAL oluşturmadı. IMF'ye borcumuz yok diye böbürleniyorsunuz ama uluslararası para baronlarından aldığınız nakit ve faizi kara delik oluşturdu Milli servetleri sat sat ekonomisi ile kurtarmaya çalıyorsunuz. Vatandaş artık uyandı. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları yaptınız boşuna. Milli irade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor 16 yılın hesabını sandıkta hesaplaşacak farkındalığını sizlere hatırlatacak Artık mızrak çuvala sığmıyor Güneş vatandaş için doğacak ve karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor İYİ günlere

Misafir Avatar
Hukuk 2018-04-28 17:46:36 @Vatandaş

Istenmiyorsun! Sevilmiyorsun!
Git artik. Türkiye senden büyüktür!
Mutlaka yargilanacaksin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP YENI DUNYA DUZENI 2018-04-28 14:58:12 @Vatandaş

Erbakan , Erdoğan'ın Nasıl Gömlek Değiştirdiğini Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=gNxfLC20Wz0

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-28 12:24:01

Faşist lider Hitler'in tanıtım ve propaganda bakanı Goebbels'in ilkelerini şimdi Kutsanmış Adam kullanıyor. İşte propaganda ilkeleri : (*) Devamlı yalan söyleyin. Mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir yalanı uzun süre tekrarlarsanız, vatandaş o yalana o kadar fazla inanır. (*) Bir yalanı sürekli tekrar ederseniz, yalanın nereden geldiğini unutur ve kendi fikri olarak benimser, savunur. (*) Söylediğin yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur. Vatandaşın o yalana inanması o kadar kolay olur. (*) Vatandaş büyük yalanlara, küçük yalanlardan daha çabuk inanır. (*) Halkı devamlı ateşleyin. Soğumasına ve düşünmesine müsaade etmeyin. (*) Hatalı olduğunuzu asla kabul etmeyin, inkar edin. (*) Asla rakibinizin üstün bi yanı olduğunu kabul etmeyin ve fırsat vermeyin, hakir görün.(*) Asla kendinizden başka birine hareket alanı vermeyin (*) Sadece rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyi o'nun üzerine yıkın. (*) Yargıyı kontrol edin. Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikanızın hizmetkarı olmalıdır. (*) Her zaman yanınızda yalaka ordusu bulundurun. (*) Her zaman yanınızda vicdansız medya bulundurun.Medya üzerinden bilinçsiz halk yetiştirin ve rakiplerinizi yıpratın. (*) Medya üzerinden prestij ve karizma sahibi olduğunuzu bilinçsiz halka pompalayın. (*) İlk sözünüzü güçlü ve bağırarak söyleyin. Devamlı rakiplerinizi hakir görün. (*) Kandırılmış aydın, dini liderleri, o şehrin ileri gelenleri, sanatçıları yanınızda bulundurun. Onlar üzerinden herkesi ben yönetiyorum durumu yaratın. 16 senedir bizleri hangi algı operasyonları ile yönetiyor DİPLOMALI, KANMAYAN VE KANDIRILMAYAN BİR LİDER İSTİYORUZ

Avatar
52 2018-04-28 12:46:57

taabi din iman edebiyatı yap kandırılması en kolay kadınlar değilmi sayın tayip ama unutulmasın o kadın dediğimiz aslında o analar hesi evlet sahibi şehit olan hep fakir insanların fakir anaların evlatların yani zülümü hep fakir analar görüyor *öyle üç paket makarna vermeyle kandırma devri bitti * işsiz olan cocuklara iş buldunuzmu 15 senedir iktidardasınız ***geçin bu hikayeleri***

Misafir Avatar
Aydin 2018-04-28 13:40:41 @52

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/siyaset/965581/CHP_li_Engin_Altay__Bu_acik_bir_muhtiradir.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bir Devlet İki Bahçeli / Hangi Bahçeli? 2018-04-28 13:23:20 @52

https://www.youtube.com/watch?v=T_12qX5OZ4E

Beğenmedim! (0)
Avatar
TURK MILLETI 2018-04-28 13:07:15

artik CHP zamani diyor

Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-04-28 13:08:18

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Avatar
akp donemi ekonomi alarm veriyor 2018-04-28 13:09:50

secim sonra Devalüasyon olabilir

Avatar
HULUSI BEY ABDULLAH GUL BEY LE NE KONUSTU 2018-04-28 13:06:38

Yarkadaş: 28 AKP'li Mv.Saadet Partisi'ne Geçecek.
https://www.youtube.com/watch?v=CJDpAbogai0

Avatar
Aydin 2018-04-28 13:07:59

Erbakan , Erdoğan'ın Nasıl Gömlek Değiştirdiğini Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=gNxfLC20Wz0