Erdoğan: İstanbul’a ihanet ettik!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Uluslararası Şehir ve Sivil Toplum Kuruluşları Zirvesine katıldı.

Erdoğan: İstanbul’a ihanet ettik!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Uluslararası Şehir ve Sivil Toplum Kuruluşları Zirvesine katıldı.

21 Ekim 2017 Cumartesi 16:07
Erdoğan: İstanbul’a ihanet ettik!

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, İstanbul’un kıymetinin bilinmediğini belirterek, “Biz bu şehre ihanet ettik, bundan ben de sorumluyum” dedi.

İstanbul Esenler’de Şehir ve STK zirvesi’nde konuşan Erdoğan’ın açıklamalarından öne çıkan detaylar şöyle:

“Kadim şehirlerin en önemli güzelliği, ana karakterlerini kaybetmeden yeniyi bünyelerinde eritmesi, özlerinden katarak yeniden yoğurmasıdır. İstanbul bu açıdan gerçekten müstesna bir şehirdir. Ama biz bu şehrin kıymetini bilmedik, biz bu şehre ihanet ettik, hala da ihanet ediyoruz, ben de bundan sorumluyum.

Bizim evlerimiz genişlese de gönüllerimiz daralıyor. Binalarımız yükseldikçe ufkumuz kararıyor”

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Uluslararası Şehir ve Sivil Toplum Kuruluşları Zirvesi’ne katıldı. İstanbul ile ilgili konuşan Erdoğan, “Kadim şehirlerin en önemli güzelliği, ana karakterlerini kaybetmeden yeniyi bünyelerinde eritmesi, özlerinden katarak yeniden yoğurmasıdır. İstanbul bu açıdan gerçekten müstesna bir şehirdir. Ama biz bu şehrin kıymetini bilmedik, biz bu şehre ihanet ettik, hala da ihanet ediyoruz. Ben de bundan sorumluyum” dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Uluslararası Şehir ve Sivil Toplum Kuruluşları Zirvesi’nde yaptığı konuşma özetle şöyle: “Bizim fikir dünyamızda medeniyet şehirdir. Şehir de Medine’dir. İslam şehirlerinde ihtişam ile sadelik, yeni ile eski iç içedir ve bir aradadır. Hiç ölmeyecekmiş gibi dünyaya her an ölecekmiş gibi uhraya bakmak hayatı bu şekilde anlamlandırmak işte gerçek bu. Bunun yanında şehirlerinde zamanla tekerrür eden kendini yenileyen bir karakteri vardır.

İSTANBUL’A İHANET ETTİK… BEN DE SORUMLUYUM

Kadim şehirlerin en önemli güzelliği, ana karakterlerini kaybetmeden yeniyi bünyelerinde eritmesi, özlerinden katarak yeniden yoğurmasıdır. İstanbul bu açıdan gerçekten müstesna bir şehirdir. Ama biz bu şehrin kıymetini bilmedik, biz bu şehre ihanet ettik, hala da ihanet ediyoruz, ben de bundan sorumluyum.

ECDAT TÜM RUHUNU TAŞA VE AHŞABA NAKŞETMİŞ

Ben çocukluğumu arıyorum İstanbul’da. Bu kutlu şehrin her bir köşesinde merhum Turgut Cansever’in ifadesi çok anlamlıdır. Belediye Başkanlığımda zaman zaman bana danışmanlık da yapmıştı. Turgut hocamız derdi ki: Ecdat tüm ruhunu taşa ve ahşaba nakşetmiş. Bazı şehirler vardır. İyi yazılmış kitap gibidir. Okumaya, anlamaya, onu yaşamaya doyamazsınız. Başlar ve bu kitabı bitirirsiniz. İstanbul’un her sokağında da saklı bir tarih, asırlık bir tecrübe vardır.

HATALARIMIZ OLDUĞUNU DEFALARCA SÖYLEDİM

Burası (İstanbul), Fatih Sultan Mehmet Han’dan beri ilmin, kültürün, siyasetin, sanatın ve ticaretin payitahtı olmuş bir şehir. Bugün de İstanbul onca yaşadıklarına rağmen halen ayaktadır. Türk-İslam medeniyetinin kalelerinden biri olmayı sürdürmektedir. İşte belediye başkanı olduğum zaman 8 milyon nüfus, şimdi 15 milyon nüfus… Böyle bir şehir. Dünyada eşi benzeri olmayan nadide şehirlerden bir tanesi.

Bizler çoğu zaman elimizdekinin kıymetini onu kaybedince anlıyoruz. Son yıllarda şehirleşme noktasınca ciddi sorunlarımızın olduğunu hatalarımızın, eksiklerimizin olduğunu defalarca söyledim.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.10.2017 16:54
Anahtar Kelimeler:
Erdoğanİstanbulda
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LAZ 2017-10-21 17:31:29

sadece istanbula. mi ... ????????

Avatar
Bülent 2017-10-21 18:26:31

İstanbul içinde mi seni aldattılar. Ula bu adamın Diploması olsa kimse kandıramaz. Eline şeker ver kandır, eline lokum ver aldat.

Avatar
inan 2017-10-21 17:10:21

vaybe ne söyledigini bilmey

Misafir Avatar
koç 2017-10-21 19:16:09 @inan

Gerzek yorumcular size adım başı , saat başı yalan söyleyen kılıçdaroğlu lazım, size kağıthaneye KAĞITTEPE DİYEN kılıçdaroğlu lazım. size ssk yı batıran kılıçdaroğlu lazım. size manaviyattan yoksun, avrupa ve abd emrinde çalışan ajanlar lazım. öylemi? hadin ordan sürtükler.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Selim 2017-10-21 17:29:45

.?.?.?.?.?.?.?

Avatar
kocakurt 2017-10-21 18:43:10

hala sana oy vermeyi dusunenin ta a...a koyayim

Avatar
unutmadik 2017-10-21 20:24:57

e ege adalarini unuttunuz galiba yunanlilar adalarimizda cirit atiyor

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ATATÜRKÇÜ TÜRKÜM TÜRK 2017-10-21 21:45:14

Ula t eyyo senin İHANET etmediğin bir çok şeylermi kaldı .OSLADA,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE EN SON ALLAH KORUDU BİZ TÜRK MİLLETİNDEN HABERSİZ TÜRK VATANIMIZI BÖLÜP PARÇALAYIP TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ KÜRTİSTANI KURUYORDUN (( DOLMA BAHÇEDE )) Dolayısı ile SEN TÜRK MİLLETİ BİZLERE DEMOKRATİK LÂİK..TÜRK CUMHURİYETİNE BİLE (( İHANET ETTİN )) Örtülü ödenek altında bizim vergilerimize bile MERKEZ BANKASININ ANAHTARINI ALIP BANKAMIZIN KASASINI BİLE BOŞALTARAK İHHANET ETTİN dolayısı ile vatandaş tayyip senin 16 SENELİK İHANETLERİNİ SAYSAK DESTAN OLUR ..Heyy vatandaş tayyip ,gelir gider akli tayyip biz TÜRK MİLLETİNE FETÖ İLE, PKK ile İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM ,FARESİ FOSEPTİK APO İLE,SÖZDE VEKİL PKKLI HDP.. TÜRK VATANİ TÜRK MİLLETİ HAYİNLERİ pkklı vekiller ile ..hangi birini Sayayım (( İHANETLERİNİN )) sen İSLÂMİYETİN?.KUTSAL KİTABI (( KURANI KERİME BİLE İHANET ETTİN MEVKİ MAKAM MENFAATLERİN UĞRUNA YÖN E HAŞA KURANIMIZI ABDESTSİZ MEYDANLARDA GAZE KAĞIDI PAÇASI GİBİ ..(( GİBİSİDE FAZLA )) BEN BUNULA DOĞDUM DİYE KUTSAL KİTABIMIZ KURANIMIZA BU DİYE HİTAP EDEREK KUTSAL DİNİMİZ İSLÂMİYETİN KİTABINA BİLE İHANET ETTİN ..Dolayısı ile senin İHANET ETMEDİĞİN NE KALDI ..TÜRK VATANININ ,KURTARICISI ,DEMOKRATİK LAİK TÜRKİYENİN KURUCUSU ULU ÖNDER AZİZ GAZİMİZ DÜNYA MUCİZESİ BİZ TÜRK MİLLETİNİN BAŞ KUMUTANI AZİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜME VE SİLAH ARKADAŞINA 2 AYYAŞ ANA YAŞA YAPMIŞ DİYEREK SİLAH ARKADAŞI İSMET PAŞAYA BİLE İHANET ETTİN .Dolayısı ile vatandaş tayyip SUSSS suçların ..kabahatindende büyük İhanetçi vatandaş tayyip bi SUSSS.

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ATATÜRKÇÜ TÜRKÜM TÜRK 2017-10-21 21:49:17

Ula t eyyo senin İHANET etmediğin bir çok şeylermi kaldı .OSLADA,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE EN SON ALLAH KORUDU BİZ TÜRK MİLLETİNDEN HABERSİZ TÜRK VATANIMIZI BÖLÜP PARÇALAYIP TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ KÜRTİSTANI KURUYORDUN (( DOLMA BAHÇEDE )) Dolayısı ile SEN TÜRK MİLLETİ BİZLERE DEMOKRATİK LÂİK..TÜRK CUMHURİYETİNE BİLE (( İHANET ETTİN )) Örtülü ödenek altında bizim vergilerimize bile MERKEZ BANKASININ ANAHTARINI ALIP BANKAMIZIN KASASINI BİLE BOŞALTARAK İHHANET ETTİN dolayısı ile vatandaş tayyip senin 16 SENELİK İHANETLERİNİ SAYSAK DESTAN OLUR ..Heyy vatandaş tayyip ,gelir gider akli tayyip biz TÜRK MİLLETİNE FETÖ İLE, PKK ile İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM ,FARESİ FOSEPTİK APO İLE,SÖZDE VEKİL PKKLI HDP.. TÜRK VATANİ TÜRK MİLLETİ HAYİNLERİ pkklı vekiller ile ..hangi birini Sayayım (( İHANETLERİNİN )) sen İSLÂMİYETİN?.KUTSAL KİTABI (( KURANI KERİME BİLE İHANET ETTİN MEVKİ MAKAM MENFAATLERİN UĞRUNA YÖN E HAŞA KURANIMIZI ABDESTSİZ MEYDANLARDA GAZE KAĞIDI PAÇASI GİBİ ..(( GİBİSİDE FAZLA )) BEN BUNULA DOĞDUM DİYE KUTSAL KİTABIMIZ KURANIMIZA BU DİYE HİTAP EDEREK KUTSAL DİNİMİZ İSLÂMİYETİN KİTABINA BİLE İHANET ETTİN ..Dolayısı ile senin İHANET ETMEDİĞİN NE KALDI ..TÜRK VATANININ ,KURTARICISI ,DEMOKRATİK LAİK TÜRKİYENİN KURUCUSU ULU ÖNDER AZİZ GAZİMİZ DÜNYA MUCİZESİ BİZ TÜRK MİLLETİNİN BAŞ KUMUTANI AZİZ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜME VE SİLAH ARKADAŞINA 2 AYYAŞ ANA YAŞA YAPMIŞ DİYEREK SİLAH ARKADAŞI İSMET PAŞAYA BİLE İHANET ETTİN .Dolayısı ile vatandaş tayyip SUSSS suçların ..kabahatindende büyük İhanetçi vatandaş tayyip bi SUSSS.