Erdoğan: Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Aksaray'da gerçekleştirdiği AKP mitinginde CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'ye yönelik, ''Allah aşkına bu ülkeye cumhurbaşkanı olanın bir tecrübesi, bir deneyimi gerekmez mi? Bu çırak bile değil. Çırağa dükkan teslim edilir mi? Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz. AKP olarak kendi projelerimizle yarışıyoruz'' dedi

Erdoğan: Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Aksaray'da gerçekleştirdiği AKP mitinginde CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'ye yönelik, ''Allah aşkına bu ülkeye cumhurbaşkanı olanın bir tecrübesi, bir deneyimi gerekmez mi? Bu çırak bile değil. Çırağa dükkan teslim edilir mi? Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz. AKP olarak kendi projelerimizle yarışıyoruz'' dedi

02 Haziran 2018 Cumartesi 19:24
Erdoğan: Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz

İşte Erdoğan’ın öne çıkan açıklamaları:

“16 Nisan’da Aksaray bize sahip çıktı. Aksaray ülke ortalamasının çok üzerinde bir oy oranı ile “Evet” dedi. Vefanızdan ötürü gönülden teşekkür ediyorum. 24 Haziran’da güçlü meclis, güçlü hükümet için Cumhurbaşkanlığı’nda şahsımı, Meclis’te AK Parti’yi desteklemeye hazır mısınız? 24 Haziran demokrasi şölenimiz milletimize, vatanımız hayırlı olsun.

Ülkemiz prangalarını Özal ve Erbakan gibi siyasetçilerin döneminde kırmaya başladı. Hakkı olan reformlara bizim dönemimizde kavuştu. Dünü bilmeden bugünü anlamak mümkün değildir. Ne kadar mesafe aldığımızı ölçmenin yolu ara ara arkaya dönüp bakmaktır.

Ekonomi, sağlık ve yatırımlar yanında bu millete en büyük hizmetimiz temel hak ve özgürlüklerdir. Benim kızlarım, oğullarım bu ülkede okuyamadı. Elin topraklarında benim kızlarım başörtüsü ile okudu ama öz yurdunda kızlarım üniversiteye gidemedi. Bu ülke bir imam hatip mezunu Cumhurbaşkanı ve Başbakan’ı gördü. Bunun kararını millet veriyor.

İnsanı yaşat ki devlet yaşasın anlayışı ile bunun önünü kapatan bütün düzenlemeleri rafa kaldırdık. Özgürlük lafla değil, icraat ile oluyor sayın İnce.

“YENİ TÜRKİYE”

Şimdi yeni bir dönem başlıyor. Sosyal yaşamdan, siyasi alana Türkiye tarihinde tecrübe temdiği bir özgürlük ortamı yaşıyor. Yeni Türkiye’den şikayetçi olan kimse yok. Daha düne kadar imam hatipler kaldırılsın diye ortalığı ayağa kaldıranlar oy için bile olsa İmam Hatip’e gitmediği için hayıflanıyor.

CHP zihniyetinin amacı Türkiye’yi 28 Şubat’ın baskı dolu günlerine geri döndürmek.

SERT TEPKİ: ÇAPSIZLAR…

Bu ülkeye Cumhurbaşkanı olanın bir tecrübesi, bir deneyimi olması gerekir. Bu çırak bile değil. Çırağa dükkan bırakılır mı? Sizden şimdi ben baş ustalık istiyor. Tüm hesabı kendi partilerinde çekişme için yapıyorlar. Dertleri Cumhurbaşkanlığı seçimleri değil, CHP genel başkanlığı.

Karşımızdaki çapsızlarla yarışmıyoruz. AK Parti olarak kendi projelerimizle yarışıyoruz”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 21:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-02 20:12:55

REFARANDUM DA SANDIKTAN HAYIR CIKTI BUNU BÜTÜN DÜNYA BiLiYOR EVET OYLARI CALINMIS MÜHÜRSÜZ OYLARDI 24 HAZiRAN YAKLASIYOR MÜHÜRSÜZ OYLARI BASMAYA BASLAYIN YSK NIN SATILMIS BASKANI OYLARINIZI BEKLiYOR

Misafir Avatar
1 degil 2 degil 3 degil hep aldatildik 2018-06-02 23:42:34 @KECi COBANI

Muharrem İnce Kırşehir Mitinginde Erdoğan'ın Görüntülerini İzletti 30 Mayıs 2018
https://www.youtube.com/watch?v=qaTGtuTfykI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 23:32:35 @KECi COBANI

https://odatv.com/erdogan-geliyor-diye-okullar-tatil-edildi-01061851.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 23:29:05 @KECi COBANI

https://odatv.com/erdogan-geliyor-diye-okullar-tatil-edildi-01061851.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tayyip bey Muharrem Ince Bey 2018-06-02 21:52:43 @KECi COBANI

Restaurant da calismiycakki kalfalik ciraklik tecrubesine gerek yok
Muharrem Ince Bey Cumhurbaskanligina aday

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 21:46:10 @KECi COBANI

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP BEY 2018-06-02 21:44:39 @KECi COBANI

SIZ TARAFSIZLIK YEMINI ETMEDINIZ MI ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-02 21:43:58 @KECi COBANI

AKP ELVEDA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY IN 2018-06-02 21:40:45 @KECi COBANI

UNIVERSITE DIPLOMASI VAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Okur 2018-06-02 21:40:43 @KECi COBANI

Ağzından çıkan her kelime hakaret...yok efendim çağ atlamış yok ip atlamış,iyide sn cumhurbaskani iftara gittiğiniz taraftarlariniz hala ilkel şekilde, cilalı odun :) döneminden kalma yer masasında yemek yiyor bu mu çağ atlama? neyse ki binada bir kulp bulup benim kardeşlerimin masasiyla alay ettiler diye magduriyet bile çıkarırsınız...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İYİ PARTİ VE CHP.YE OYLAR..ÖTESİ YOKTUR 2018-06-02 21:40:02 @KECi COBANI

akp.li sen çırak veya çapsız dedin diye biz size mi oy vereceğiz..yani onlar 5 para etmez,ben usta başıyım..bana oy verin demek mi istiyorsunuz..
valla 100 defa aynı şeyi desen de 100 taneede kişi başı oy,umuz olsa 1 tane akp.ye oy vermeyeceeğiiz..siz kötüleyin..Ancak Allah sizinde ne olduğunuzu biliyor.
inşaAllah ya muharrem bey veya meral hanım bu seçimi kazanacaktır..
akp.nin hileleri varsa insanadır..Allaha karşı hile yapılmaz..Allah hilelerinizi boşa çıkartmasınıda bilir..oY veren millet olarak Allaha güveniyoruz.
HİLE İLE İŞ YAPAN MİHNET İLE (KUDURARAK) CAN VERİR..(MİHNET) azap çekmek demektir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
capsız diyene.....!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-06-02 21:35:10 @KECi COBANI

çapsız olan...buna göre..: Muharrem.bey...Meral hanım..Temel bey..Selahattin bey ve Doğu bey..
yani bunlar işe yaramaz,çapsızlar mı?
aday olanlar aynı sözü söylese bu kişi dava aça

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hassiktir adi götveren 2018-06-02 20:59:53 @KECi COBANI

recep tayyip erdoğanın belediye başkanı seçildiğinden beri her seçimde hile var deyip duruyorsunuz (ki bunun evveliyatı da var, ismetin zamanında falan) cehapenin her zamanki taktiği. seçimlerden önce atıp tutarsınız beklediğiniz sonuç çıkmayınca oylar çalındı. Sizin partinizin müşahitleri yok mu, oyunuza atatürkün götüne sahip çıkmayıp vedada teslim etmesi gibi ak partililere teslim edip gidiyor musunuz da oylar çalınıyor?

Beğenmedim! (16)
Avatar
Okur 2018-06-02 21:52:43

Kizlariniz baş örtüsünden dolayı gavuristanda okudular,ya oğlanlar orada ne ariyordu?niye bir müslüman ülkeye gondermedin? Sonracigima efendime soyliyim kiz kısmı okuyupta ne olacak (!) demiyor musunuz?sen ne zamandan beridir amerikayi övüp ülkemizi yeriyorsun,Burak oğlan hâlâ orada ne arıyor, Feto'ye gel bu hasretlik bitsin diyecegine ,Burak oğlanı al getir gavur ellerinde kalmasın

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 20:51:00

Proje partisi akepe yi ve yancıları nhp-bbp yi gömün gitsin sandığa

Avatar
Güvenimi kaybettiniz bir kere reis 2018-06-02 20:10:29

Sn bakan 8-10 günden $ düşecekti

Misafir Avatar
mezar hazır 2018-06-03 02:22:54 @Güvenimi kaybettiniz bir kere reis

Mezar yerin hazır yatmaya hazır ol

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-02 20:20:07

Ulan! Senin tercüben var ve denetimin varda ne yaptın? Devleti soydun, kul ve yetim hakkı yedin, hırsızlık ve yolsuzluk yaptın. Sen Müslüman görünümlü haçlıların Türkiye'de ki ajanısın. Artık TAMAM ve 24 Haziranda cehenneme kadar yolun var.

Misafir Avatar
devleti soymak deyince cehape gelir 2018-06-02 21:02:31 @Tarzan

Adamlar TDKnın paralarının yıllarca üzerine yatmış mahkeme kararıyla sike sike ödemiş, paritinin hesaplarında hemen her sene usulsüzlük çıkıyor, ellerine imkan düşse devletin hazinesini yağmalar bu amına kodumun cehapesi. ekonominin anasını siker. türk lirasına yeni sıfırlar eklenir atılan sıfırlar geri gelir.

Beğenmedim! (13)
Avatar
ismail 2018-06-02 20:20:41

saray projelerinimi yarıştırıyorsun haha.. yazlık kışlık ilkbaharlık sonbaharlık o köşe bu köşe şu köşe saraylarını ne zaman yapacan

Misafir Avatar
ince götvereni götünü koltuğa bi koysa 2018-06-02 21:04:34 @ismail

kendisi de külliyeyi kullanır. bir de kılıf uydururlar tayyip bir yerlere taahhüt falan vermiş de onun için külliyeyi kullanmak zorundaymış gibi. şimdi dışarıdan konuşuyor yavşak. mecliste ceylan derisi koltukları bu hükümet yaptırmadı bi araştırın kim yaptırmış

Beğenmedim! (8)
Avatar
secsis kesinlikle yasaklanmali 2018-06-02 19:48:22

seffaf adil secim istiyoruz

Avatar
SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI 2018-06-02 19:48:03

nerde ?? hangi ulkede

Misafir Avatar
16 yıldır akpye oy verdimmiş 2018-06-02 20:57:42 @SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI

Yalancıyı sikmiyorlar diye mi sallıyorsun

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
16 yıldır akp ye oy verdim 2018-06-02 20:51:52 @SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI

pişmanım evim dagıldı yuvam yıkıldı borçtan çocuklarıma bakamaz oldum

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Koltuk apoletinizde ne var? 2018-06-02 20:50:44 @SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI

186 defa degistirdiginiz Ihale Kanunu var. Yani ne var?
HIRSIZ VAAAAAAAAAAAAR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
artik mide bulandiriyorsunuz 2018-06-02 20:42:27 @SECSIS SISTEMININ ANA SERVERI

"poroce" falan görmedik. Hep Türkün malini sattiniz en son seker fabrikalari.

Beğenmedim! (1)