banner87

Erdoğan Katar Emiri’yle telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri'yle telefonda görüştü. Görüşmede ikili ilişkiler ve bölgesel sorunlar ele alındı.

Erdoğan Katar Emiri’yle telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri'yle telefonda görüştü. Görüşmede ikili ilişkiler ve bölgesel sorunlar ele alındı.

27 Mart 2018 Salı 21:07
Erdoğan Katar Emiri’yle telefonda görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bu akşam bir telefon görüşmesi yaptı. Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre görüşmede Türkiye-Katar ilişkilerinin ele alınmasının yanı sıra bölgesel konular hakkında da görüş teatisinde bulunuldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın yine bu akşam Gine Cumhurbaşkanı Alpha Conde ile de bir telefon görüşmesi yaptığı kaydedildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.03.2018 22:21
Anahtar Kelimeler:
TelefonKatar EmiriErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Herseybos 2018-03-27 21:22:25

Din tüccari daes in elebasi Afrin le bitme asamasina gelmis daes i tekrar canlandirdigini bir baska daes in müttefigi finansörüne müjde veriyor ...

Avatar
Ossmann 2018-03-27 21:53:12

akp baskani tayyip, yaaa haciii para suyunu cekiyor bizi biraz gör deyip para dilenmistir!

Avatar
yani 2018-03-27 22:57:19

Devlet adabi geregi kayit altina alindi mi bu konusma? Ve ne konusuldu cumhur bilmek istiyor. O kunusmanin ücretleri cumhur tarafindan ödeniyor da...

Avatar
katar para 2018-03-27 23:54:38

para katar katar para para katar katar para

Avatar
Cahil 2018-03-28 04:47:25

ECDADIMIZ DIYE OVUNDUKLERI OSMANLININ KENAR BEZI OLAN KATARA AVUC ACMAK PARA DILENMEK OLSA OLSA TURK MILLETI GIBI NEZIH BIR MILETE NASIP OLUR BASKA ORNEGI VARSA SOYLEYIN UTANC DUYMAMAK ISTEN BILE DEGIL AMERIKA HOT ULAN KATAR DEYINCE KATAR HEMEN ONMILYARLARCA DOLARLIK SILAH ALIYOR ABD DEN BIZDE KATARDAN SADAKA ALIP KARSILIGINDADA NE VERILDIGINI KIMSE BILMIYOR TANRI BU GUNLERIDE GOSTERECEKMIS DEMEKKI LATTA UZA MENAT PUTLARINA YAPAN ARAPLARA EL ACACAK KADAR ZAVALLI EDECEKMIS YUCE OSMANLIYI

Misafir Avatar
cahile sesleniş.....2 2018-03-28 08:43:08 @Cahil

iyi niyetine binaen yine BEĞENDİK..
kötü niyetin varsa vebalimiz boynuna..cahil efendi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cahil, e sesleniş..! 2018-03-28 08:42:08 @Cahil

lat,,menat uza,ve benzeri taş putlara kimler tapıyordu..CAHİLLER..
imanlı olanlar hiç bir zaman puta tapmaz..
konuşmanı sahabilere bağlıyorsan sonun cehennem olsun..cahil.
yo niyetinde o yoksa söyleyecek sözümüz yoktur..
akp.ye oy vermek millete azap etmekle eşdeğerdir..oy verenleri Allaha havale ediyoruz

Beğenmedim! (0)