banner87

Erdoğan: Kılıçdaroğlu siyasetin değil, psikiyatrinin konusu

AKP Iğdır Kongresi'nde konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef aldı.

Erdoğan: Kılıçdaroğlu siyasetin değil, psikiyatrinin konusu

AKP Iğdır Kongresi'nde konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef aldı.

02 Aralık 2017 Cumartesi 19:07
Erdoğan: Kılıçdaroğlu siyasetin değil, psikiyatrinin konusu

AKP Iğdır Kongresi'nde CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef alan Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kılıçdaroğlu'nda 'yalan söyleme hastalığı' bulunduğunu iddia etti.

Erdoğan, konuşmasında şu ifadeleri kullandı: 

"(CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu) Tıpta bu tür tiplerin, kontrolsüz şekilde yalan söyleyen kişilerin teşhisini sordum. Dedim ki 'Buna tıpta ne deniyor?' Bir psikiyatrist arkadaşım bana dedi ki 'Bunun adı mitomanidir.' Psikiyatriktir bu olay. Ne demek mitomani, onu da söyleyeyim, yalan söyleme hastası. Böyle bu. Bizce bu zat artık siyasetin değil psikiyatrinin konusudur."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.12.2017 19:09
Anahtar Kelimeler:
KılıçdaroğluErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
inan 2017-12-02 19:13:40

utanmadan hala sy kilincdaroglunu o pis agzina aliyorsun sen ne utanmaz ne arlanmaz bir pikopatsin olum belamisin ülkenin basina karabasan gibi cöktün mafya gibi ülke yönetiyon rahatsizmisin kafadan dingil

Misafir Avatar
koç 2017-12-02 21:38:07 @inan

devlet adamı, siyasetçi, vatansever, çalışkan, dürüst, imanlı,adil, adaletli, candan, babacan bir lider. çok yaşa sayın cumhurbaşkanım.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
güven 2017-12-02 21:37:07 @inan

ABD nin geliştirdiği doping ilaçlarla takviyelenmiş bir kılıçdaroğlu ülkemizde ajanlık yapıyor. bu adamın çaresi chp yi baraj altında koymak. birde 2019 yılı beklemeden chp deki vatanseverlerin kılıçdaroğluna karşı çıkıp başkanlıktan indirmeleri gerekiyor. Deniz Baykal ında aniden hastalanması bir tuzak olmuş olabilir.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Hain akape 2017-12-02 19:22:44

Osloda Pkk ile görüşme emrini kim verdi

Avatar
Dilsiz Şeytan Aydın 2017-12-02 19:24:56

Sarayın Dansözü Aydın

Misafir Avatar
albonia mickley 2017-12-03 01:14:16 @Dilsiz Şeytan Aydın

seçmen gerizekalısı sen örümcek kafalısın bunu unutma zaman gelecek herşeyi göreceksin ömrün yeterse şerefsiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2017-12-02 21:43:35 @Dilsiz Şeytan Aydın

Kemal kılıçdaroğlunun Türkiye aleyhinde çalıştığının asla inkar edilemeyecği gün gibi ortada. bu adam halkın oyunu almayı hedeflemiyor, dert de etmiyor zaten bu adamın derdi Türkiyeyi dış şer güçlerine yem etmek. parçalatmak. bu adamın derdi buu. ama biz halk olarak vatanımıza sahip çıkacağız kardeşlerim.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Aslan 2017-12-02 20:12:46

Yahu bu zat herhalde doktora kendini sordutmus. Herseye yalan herseye sahte, bir tek senmisin durust olan. Allah hepinizin belasini versin vede verecek. Serefsizler.

Avatar
Derince 2017-12-02 20:18:43

Dogruyu konuşana tavsiye pisikiyatrıs ..peki Size ne olmalı acaba .siz söyleyince her şey dogru deyilmi vAllahi hiç bir kimse,de size inanası gelmiyor her kez hiiii olabilir diye çelkincedeler bunu bilmenizi isteriz.

Avatar
Tam tersi bas git 2017-12-02 20:25:02

16 yıl Türkiyemizi batırdı.hala Devlet yönetmesini öğrenemedi

Misafir Avatar
mert 2017-12-03 01:17:01 @Tam tersi bas git

devleti yönetmeye gelmediki zaten devleti bitirmeye geldi soygun sahtekarlık hepsi bunda bir çok askeri alay askeri birlikler lojmanları kapattı toki ye bina diktirdi askeriye ufaldı bunun yüzünden herşey

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Tam tersi bas git x--cevap koç 2017-12-02 21:41:01 @Tam tersi bas git

Allahını seversen,zaten Allahını seven biri gerçeği anlar yada neyi seviyorsan onun hatırına 16 yıl önceki Türkiyeye bak birde bu günkü Türkiyeye bak. birde etrafımızdaki ülkelerdeki yangınlara bak. birde etrafımızdaki ülkelerde yangın yokken Türkiye üzerinde yakılmak istenen yangınları biraz gör. ama o yangınların ülkemizde çıkmasına ERDOĞAN izin vermemiştir. ama vicdanla düşünün.

Beğenmedim! (7)
Avatar
hasan ali 2017-12-02 21:25:53

cok dogru bu tam psikiyatri sorunu benn cocuklarıma helal lokma yedirrmedim birgün recep tayyip zenginse bilinki hırsızlık yapmıştır.....bu cümleler recep tayyip erdoganın agzından cıkmıştır Allah söyletmiş olabilirmi...

Avatar