Erdoğan: Kim konuşuyorsa fitne üretiyordur

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, muhafazakâr medyada ve AKP çevresinde çıkan "İslamcıların tasfiye edileceği" ve "Kim Erdoğan'a daha yakın" kavgasını gönderme içeren açıklamalar yaptı. 

Erdoğan: Kim konuşuyorsa fitne üretiyordur

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, muhafazakâr medyada ve AKP çevresinde çıkan "İslamcıların tasfiye edileceği" ve "Kim Erdoğan'a daha yakın" kavgasını gönderme içeren açıklamalar yaptı. 

04 Mayıs 2017 Perşembe 20:24
712 Okunma
Erdoğan: Kim konuşuyorsa fitne üretiyordur

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Benim adıma sadece Cumhurbaşkanı Sözcüsü konuşur. Başkası konuşamaz" dedi. Erdoğan, "Kim konuşuyorsa fitne üretiyordur" ifadelerini kullandı.

Erdoğan, Yenikapı Etkinlik Alanı'nda düzenlenen İstanbul Gençlik Festivali'nin açılışında konuştu.

Erdoğan’ın açıklamasından satırbaşları şöyle:

94'te İstanbullu bu kardeşinizi 40 yaşında İstanbul'a belediye başkanı yaptı.

Sevdalısı olduğum İstanbul için çöp dağlarından İstanbul'u kurtarmam gerekliydi.

Cezaevine bir şiirden dolayı girdim ve cezaevinde 4 ay yattıktan sonra çıktım halkımın arasına katıldım. Çıktıktan sonra halkıma sordum tamam mı devam mı diye? Halkım devam dedi ve AK Parti'yi kurduk.

Bunu neden anlatıyorum, kurduğunuz arkadaşlıkları unutmayın.

Siz kendinize güvenmezseniz, siz kendinize inanmazsınız kimse size güvenmez.

Şimdi seçilme yaşını 18'e indirdik ve parlamentonun yolunu size açtık.

Gençlerimiz 15 Temmuz'da Ulubatlı Hasan'dan gelen selamı alarak, tankların, silahların, uçakların, helikopterlerin karşısına aslanlar gibi dikildiklerinde, ecdatlarına layık olduklarını ispatlamışlardır. Hem erkeğiyle hem bayanıyla... Tankların altına girdiler mi? Girdiler. Yıldılar mı? Yılmadılar. Niye? Dedi ki 'Ben Nene Hatun'un torunuyum.' Ne dediler? (Ben Fatih'in torunuyum)

Bu gençlik erkeği ile kızı ile Anadolu kıtası büyüklüğündeki dava taşını gediğine koyan gençliktir.

Dünyayı bilmek, tanımak takip etmek çok önemli önce ana dilinizi sonra yanında bir farklı dil öğrenmeyi kendinize amaç edineceksiniz.

Benim adıma Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü konuşur.Başka kimse benim adıma söz sahibi değil. Kim konuşuyorsa fitne üretiyor.

Birileri bizi rahatsız ediyorsa, bir gece ansızın gelebiliriz.


Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-05-04 20:28:14

SENDEN ALÂ FİTNE ÜRETEN OLURMU ..!!

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-05-04 20:40:10

Git işine be sen kimsinki ben senin Halkın olayım ben AZİZ ALLAHTAN BAŞKA KİMSENİN KULU DEYİLİM VE ALLAHTAN BAŞKA KİMSEYE TAPMAM seni sen yapan ERİKALARIN SAHTEKARLIĞIN ZORBALIĞIN CEBREN VE HİLE İLE ZAPTEDİĞİN korkaklar zavalı mahsum kültür derecesi eksik olan mahsum saf insanlar datın aldığın yalaka yaltakcı g..t kılların biz seni tanımıyoruz yok hükmündesin benin çaldığın HAYIR oylarımla oradasın ama daha bitmedi AIHM VE DÜNYA MAHKEMELERİ LAHEYE GİTTİK İNŞALLAH kazanacağız benim HAYIR OYLARIMI ÇALMAK NEYMİŞ GÖRECEKSİN .Hemsende ben TÜRK MİLLETİ YERİNE KONUŞAMAZSIN SANA O YETKİYİ VERMEDİM BENİM LAİK TÜRK CUMHURİYETİ BÜYÜK MİLLET MECLİSİMDE (( VEKİLLERİM VAR )) SENİN BENİM ÜZERİMDE YETKİN YOK .!! KENDİNİ Bİ NİMETEN SAYMA PATRON BENİM BEN TÜRK MİLLETİ NEYMİŞ SENİN PATRONUNDA BENİM BEN HADDİNİ BLİLLECEK BANA TÜRK MİLLETİ OLARAK SAYGILI OLACAKSIN VE BEN SUSSSSS DEDİMMİ SUSACAKSIN (( NOKTA ))

Avatar
Davut kazancı 2017-05-04 20:53:48

CD Kaset Fitne bunların hepsi Akparti zihniyetinin ürünüdür.

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-05-04 20:59:29

Sen benim Kardeşim deyilsin ALLAH KORUSUN benim kardeşlerim biz 6 taneyiz çalmadık çırpmadık haram yemedik dolandırmadık ihalelere fesat karıştırmadık hille ile çebren aziz vatanın topraklarını bölmedik ETRİKALAR ÇEVİRMEDİK ÖLDÜRMEDİK POLİSLERE DESTAN YAZDIRMADIK TÖBE HAŞA İSLAMİYETİN KUTSAL KİTABIN KURANIMIZI TÖBE HAŞA MEYDANLARDA MEVKİ MAKAM MENFAATLER UĞRUNA GAZETE PARÇASIN SALALAMADIK MİLLİYETCİLİĞİ AYAKLARALTINA ALMADIK ŞEHİTLERE 3 BEŞ KELLE ÖLMÜŞ DEMEDİK .Birileri çoksa senin çocuklarına 3 beş kelle ölmüş dese ne yaparsın ? Biz sıfırlamadık TÜRK VATANININ KURTARICISI KURUCUSU TÜRK MİLLETİNİN ULU ÖNDERİ KUTSALI ALLAHIN TÜRK MİLLETİNE ÖZENE BÖZENE YARATIĞI HEDİYE ETTİĞİ VELİ NİMETİMİZ KUTSASALIMIZ MUSTAFA KEMALE VE İSMET PAŞAYA 2 AYYAŞ ÇIKMIŞ ANAYA YAPMIŞ DEMEDİK OSLADA HABURDA KANDİLDE İMRALIDA EN SON RAMAK KALMIŞTI DOLMABAHÇEDE 4 LÜ KÜTRİSTANIN KURULMASINA 301 ŞEHİT MADENCİYE FIKRATINDA VAR DEMEDİK YALAN YERE NAMUSU ŞEREFİ ÜZERİNE YEMİB ETMEDİK HERKEZ NAMUSU ŞEREFİ İÇŞN YAŞAR DOLANDIRMADIN 15 SENE SAHTEKARLIKLA DALAVERE İLE DÜZANBAZLIKLA İKTİDARDA KALMADIK YA GİT İŞİNE BE ADAM HANDÜGİ BİR ETRİKALARINI SAYAYAYIMDİLE KOLAY 15 SENE NE YAPTIĞINI VE BUNDAN SONRADA YAPACAĞINI SAĞIR SULTAN BİLLE DUYDU SUSSS BE KONUŞMA KONUŞTUKCA BİZ TÜRK MİLLETİNİ GERİYORSUN . BU NE BE BU YEMİYOR İÇMŞYOR UYUMUYOR SABAHTAN AKŞAMA KADAR TV LERDE RADYOLARDA GAZETELERDE HER YERDE YETER YA BIKTIK ARTIK BU ŞEYTANI HERGĞN GÖEMEKTEN DUYMAKTAN OKUMAKTAN AZİZ ALLAHIM YETER ARTI BUNU BİNDİR İMAMIN KAYIPINA GİTSİN BU NE YA BU ADAM BİR SUSMAK BİLMEDİĞİ GİBİ YORULMADI ZATEN BUNAMIŞ AMA BU ÇENE NE YA YALAN DOLAN SAHTEKARLIK YALAN CILIK SAHTE GÖSTERİŞLİK HER SANİYE HEM YALAN DOLAN VE SAHTE 2 YÜZLÜLÜJ KONUŞMALAR BİZ TÜRK MİLLETİ HOŞLANMIYORUZ YALAKA YALTAKCILIKTAN BE ADAM SEN DEYİLİZ Bİ SUSS

Avatar
Hakan aksoy 2017-05-04 21:27:45

Fitne de İbret de Akparti Zihniyetidir.

Misafir Avatar
hakan aksoy e cevap 2017-05-05 09:18:11 @Hakan aksoy

AKP fitne asla yapmadı, asla ayrımcılık yapmadı. peşinden gittiğiniz chp yalan iftira ve fitne . hepsi bunlarda ve sizde bunlardan zehirleniyorsunuz günah a giriyorsunuz. lütfen Allah cc u bilin ve onun kitabını, efendimiz sav in hadislerini okuyorun. bakın cennet yoluna gireceksiniz. kalın sağlıcakla.

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatansever turuş 2017-05-05 08:33:05

KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH e cevap. Kardeşim bak ne güzel ALLH cc u biliyorsun. birde kul hakkına riayet etsen. Bazen insanın damarlarına şeytan girer. kardeşim o zaman insan yaptığı yanlışları, küfrü şirk i de iyi görür ve sonunda hak yoldan çıkar. Allah korusun . kardeşim ehli sünnet kitaplarından oku. dini kitaplar oku, özellikle namazını kıl. bak gönlün ferahlayacak. isyan etmeyeceksin. Cumhur başkanına halk olmak la Allah cc a kul olmak farklıdır. Tabiki biz Allah cc un kuluyuz. ona itaat etmek emir ve yasaklarına uymak mecburiyetindeyiz. Hak olmak ise farklı. . biz yaratılanı seveceğiz yaratandan ötürü. Kimseye iftira hakaret etmehakkımız yok. cennet ve cehennem var.

Avatar
Laik Cumhuriyet 2017-05-05 10:38:15

Bir çok Akp li bu adama hasta ruhlu şekilde Aşık bir çoğuda Erkek kişiler.Utanın sefiller Utanın siz nasıl Erkeksiniz.bu Aşık olduğunuz kişi sıradan bir siyasetci Türkiyede din imanla Secim kazanıyor.Herhangi bir Avrupa ülkesi olsa Kılıçdaroğlu bunu her Secimde Sandığa gömer.

Misafir Avatar
laik cumhuriyete cevap. 2017-05-05 11:02:07 @Laik Cumhuriyet

Ulan aklı kıt manyak. avrupa ya özenen zavallı, islam ülkesinde doğdun, annen baban müslüman ama senin zihniyetin gavur! avrupamı demokrat ulan manyak. görmedinmi Türklere yaptıklarını. Kendi konsolosluğumuza girmemize izin vemediler. bunlarmı demokrasi? Kılçdaroğlunu ki Tayyip erdoğandan bilgili kabul edebiliyorsan SEN SAPITMIŞ VE ALDANMIŞSIN . bre zavallı kör seni.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-05-05 10:48:31

ULA VATANSEVER DURUŞMUSUN NEYİN B..KUSUN SANANE BEN SENİNKARDEŞİN FELANBDEYİLİM .git işine be g.,t arısı sende mff be aynı FETÖCÜLER GİBİ KONUŞUYORSUN GİBİSİDE FAZLA SANANE DANGALAK BENİM KİMSE KARDEŞİM DEYİL VE BEN DE ((( NORMAL M Ü SLÜMANIM KOYUSU SENİN GİBİLERŞNİN BEYNİNİ YIKAMIŞ BEN MİNİ ETEK GİYİYORUM GÖĞSLERİM DIŞARIDA ASKILI BULİZ GİYİYORUM AĞIR MAKYAJ YAPIYORUM ORUÇ TUTMUYORUM SIGARA İÇİYORUM MİLLİ İÇKİMİZ RAKIYA BAYILIYORUM DENİZDE ÇIPLAK YÜZÜYORUM HER YERİM YANSIN BONZ OLSUN DİYE .!! SAKIN OLAKİ BANA BİRDAHA KARDEŞİM DEME BU KARDEŞ SÖZÜ LAFI CÜMLESİ KELİMESİ BENİM ÇİNLERİMİ GETİRŞYOR .SENDE ÖYLE UYUZ UYUZ KONUŞUP SİGORTALARIMI ATTIRMA SANANE BENİM NE YAPMAM VE YAPMAM GEREKTİĞİNDEN BEYNİNİ YIKAMIŞ SENİN YOBAZ HACILAR HOCALAR İMAMLAR OĞLAN TECEVÜZCÜLERİ HOÇALAR İMAMLAR .BAK SEN BENİM GİBİ SEX KİTAPLARI OKU SENİNDE İÇİNE TECAVÜZCÜ İMAMLAR GİRMİŞ BAK SEN BENİ DİLLE SEN ŞÖYLE DENİZE GİT HER TARAFIN YANACAK ŞEKİLDE GÜNEŞLEN MİLLİ İÇKİMİZ RAKIYIDA ÇEK KAFAYI BIÜUL OHH NE ALÂ NE ALÂ RAHATLARSIN KAFAN AÖILIR VAHH ZAVALI ÇİNSİYETİNİ TAHMİN EDEMEDİM AMA BEN BAYANIM GEL SEN ŞÖYLE KENDİNE GEL HÜR OL ALLAHA İNANIYORUM AMA ALLAHTAN KORKMUYORUM ALLAHTAN KORKTUĞUN İÇİN SEVİLİRMİ ALLAH BENİ YARATIĞI İÇİN SEVİYORUM İNANIYORUM TAPIYORUM KORKUDAN ALLAHI SEVİYOR OLUNURMU ALLAHI SEVECEKSİN SAYACAKSIN ALLAHTAN BAŞKA HİÇ KİMSEYE TAPMIYACAKSIN ALLAH BENİ YARATAN OLDUĞU İÇİN SEVİYORUM ANLADINMI BAK ALLAH DİYORKİ DŞNİN KOYUSU NU DA KABUL ETMŞYORUM HİİÇ BİR ŞEYİN AMA HİÇ BİR ŞEYŞN AŞIRISINI YAPMA DŞYOR YANİ DOLAYISIYLA SEN FŞKİRLERİNİ KENDŞNE SAKLA BENDE BENİMKİNİ SAKIN OLA DİNLE İMANLA BAKARA MAKARA İLKE SEN SEN OL KİMSENİN BEYNİNİ YIKAMA YARATILANIDA YARATANDAN DOLAYI ÇOOK SEVDİĞİNİ SÖYLEYŞPDE tayyip gibi KAZIK ATMA bak ben CENNETE GŞDECEĞİM senin tayyipin CEHENDEMİN TAA DŞBİNE ARAMIZDAKŞ FARK NE BİLİYORMUSUN BEN AŞIRI YAPMAYAN ALLAH SEVİMİ GÖSTERİŞ YAPMAYAN NIM tayyip abdestini tazelemeden namaz kılıyor yalan konuşuyor ben bunları yapmıyorum yalan yere yeminbetmşyorum 1 lokma ekmeğimi herkezle paylaşıyorum .hangi birini sayyayım her neyse sen gel beni dşnle hğr yaşa ALLAH SEVGİNİDE GÖSTERİŞ YAPMA DENİZE BENİM GİBİ ÇIPLAK GİR AĞIR MAKYAJ YAP MİNİ ETEK GİY RAKI İÇ MİLLİ İÇKİMİZ SIGARA İÇ PURO İÇ BENİM GİBİ RAHATBOL ÇİNSİYETŞNİ BİLEMŞYECEĞİM ARTIK NEYSE TEK UYUZ UYUZ KONUŞMA GĞYA BENİM DİNLE ŞMANLA ALLAHLA CENNETLE CEHENDEMLE KORKUTUP BEYNİMİ YIKIYACAĞINIMI ZANNEDİYORSUN BEN SENİ KUYUYA ŞNDİRŞR ÜSTÜNDEN İPİ KESER SENİ KUYUDA BIRAKIRIM TAM ADAMINI BULDUN BEYNİNİ DŞNLE İMANLA YIKIYACAÇ UYUZLUK YAPMA .. SENİN BEYNİNİ ÇOOK KÖTĞ YIKAMIŞ LAR DİN İSTİSMARCILARI YOBAZLAR VAR YA HANİ DAKAVERE DÜZENBAZLAR YOBAZLARDAN HACILARDAN HOCALARDAN ÖZELLİKLE TECAVĞZCĞ ((( İMAMLARDA AMAN OLAKİ UZAK DUR ŞMAMLARIN HEOSİNİN İÇİNDE ŞEYTAN VAR SAPIKLAR TECAVÜZCĞLER NOKTA BEN GİDİYORUM RAKIMI İÇMEYE ÇOOK UZADI DAHA MAKYAJIMI YAPMADIM HADİ CANIM SANA BOL ŞANSLAR BANADA İYİ EYLENCELER .