Erdoğan: Kimse ben yoksam AK Parti yok demesin

Erdoğan, erken seçim kararı sonrası bakanlar ve milletvekilleriyle toplantı yaptı.

Erdoğan: Kimse ben yoksam AK Parti yok demesin

Erdoğan, erken seçim kararı sonrası bakanlar ve milletvekilleriyle toplantı yaptı.

19 Nisan 2018 Perşembe 15:58
Erdoğan: Kimse ben yoksam AK Parti yok demesin

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip  Erdoğan,  erken seçim kararı sonrası bu sabah Genel Merkez'de Başbakan Binali Yıldırım, bakanlar ve milletvekilleriyle toplantı yaptı. Toplantı sırasında konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan neden 24 Haziran'da seçime gidildiğini dair  bilgiler verdi. Vekillere seslenen Erdoğan, "Listelere girecek ya da çıkacaklar olabilir. Kimse ben yoksam AK Parti yok demesin herkes çalışmaya başlasın" dedi.

Erdoğan, "Kimse küçük hesaplar peşinde olmamalı.Listelere girecek ya da çıkacaklar olabilir. Bugünlere beraber geldiğimiz arkadaşların doğru insanlar olduğunu tarih birçok kez teyit etti. Bugüne kadar yanlış yolda olan arkadaşlar ilk durakta indiler. İnmeyenleri biz indirdik."

Habertürk'te yer alan habere göre, CHP ile ilgili değerlendirmelerde de bulunan Erdoğan'ın seçimlerden sonra CHP'nin durumunun daha da kötüye gideceğini, daha da marjinalleşeceğini söylediği öğrenildi.Erdoğan'ın HDP ile ilgili olarak da "Bölgede o partiye karşı büyük başarı elde etmek gerekiyor" dediği öğrenildi.Erdoğan'ın bir başka uyarısının da Trakya'ya dönük olduğu belirtildi. Erdoğan vekillere, Doğu ve Güneydoğu'daki gibi Trakya'da performansın artırılması gerektiğini söyledi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 16:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-19 16:02:29

Tabii sen haric,oyle mi?

Misafir Avatar
eyyy bahceli paldir kuldur erken secimmi yapilir 2018-04-19 23:33:03 @Okur

demokrasi yok sayilamaz iki kisi keyfi secim karari alamaz hukuga aykiridir
Turkiye Buyuk Millet Meclisi secim icin karar verir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bahceli bu erken secim neyin nesi 2018-04-19 21:49:58 @Okur

askerlerimiz sehit olurken afrinde hala savastayken ulkemizde hala ohal varken akp nin mhp nin derdi erken secim koltuk derdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secim icin aceleniz nedir ?? 2018-04-19 21:45:59 @Okur

ekonomi berbatken ohal varken askerlerimiz afrinde savasirken bu secim acelesi nedir ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
perincek bey dogrulari konusmus 2018-04-19 21:32:59 @Okur

Doğu Perinçek, "Tayyip Erdoğan ve Devlet Bahçeli'nin erken seçim kararı alma yetkisi yok. Siz erken seçim kararı alamazsınız, siz ancak darbe kararı yani hukuksuz kararı alabilirsiniz. Erken seçim kararını TBMM alır" ifadelerini kullandı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bahceli bu erken secim neyin nesi 2018-04-19 21:26:38 @Okur

baskanlik sistemi sonrasi federasyon devletinemi gececez ?? amerikami bunu dayatiyor ?? daha ohal varken askerlerimiz afrindeyken secimmi olur ?? ekonomi ortada secim icin parami harciycaz pess yahu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-19 21:13:44 @Okur

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kensisi 2018-04-19 17:11:56 @Okur

hicbir duakta inmeyi istemiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
senin yanında olanlar senin gibi menfaatçi 2018-04-19 18:06:49

menfeatçiler gidince kıskançlıktan ve yargılanmaktan korkacakları için seni sen milli görüşü nasıl sattın öyle satacaklar.

Avatar
eyy erdogan 2018-04-19 20:57:37

demokrasilerde zaman bellidir vakit gelir cikarsin secimi yaparsin siz 2019 senesine hazirlanin ohal kalkmadan erken secim demokrasilerde olmaz

Avatar