banner83
Flaş Haber
Kapat

Erdoğan: Kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Trabzon AKP İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada, "İnşallah kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alarak bu harekâtı sonuca ulaştıracağız" dedi. Son zamanlarda bürokrasinin ağır işlediğine dair şikâyetler aldığını da belirten Erdoğan şöyle konuştu: "Sorumluluk almaktan çekinen, projeleri üretmekte yetersiz kalan hiçbir bürokrat bulunduğu makamı fuzuli yere işgal etmesin. Bunun affı yok. Versin istifasını, çeksin gitsin'' açıklamalarında bulundu

Erdoğan: Kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Trabzon AKP İl Kongresi'nde yaptığı konuşmada, "İnşallah kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alarak bu harekâtı sonuca ulaştıracağız" dedi. Son zamanlarda bürokrasinin ağır işlediğine dair şikâyetler aldığını da belirten Erdoğan şöyle konuştu: "Sorumluluk almaktan çekinen, projeleri üretmekte yetersiz kalan hiçbir bürokrat bulunduğu makamı fuzuli yere işgal etmesin. Bunun affı yok. Versin istifasını, çeksin gitsin'' açıklamalarında bulundu

25 Mart 2018 Pazar 17:16
Erdoğan: Kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Trabzon AK Parti İl Kongresi'nde konuşuyor. Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları şöyle: 

Bundan tam 9 yıl önce bugün Türkiye çok büyük bir yürek acısı yaşadı. Muhsin Yazıcıoğlu kardeşimizi şahadetinin 9. yıldönümünde rahmetle yâd ediyorum. Şayet kendisi yaşasaydı 15 Temmuz’da ve sınır ötesi operasyonlarımız başta olmak üzere son yıllarda attığımız tüm adımlarda yanımızda olur, omuz omuza mücadele ederdi. Gerçi onun varisi durumundaki arkadaşlarımız da bizimle beraber yürüyorlar sağ olsunlar, var olsunlar. Benim tanıdığım Muhsin Yazıcıoğlu vatan âşığı biriydi. Böyle bir insan hayatta olsa eminin 15 Temmuz’da darbecilere karşı bizimle omuz omuza mücadele ederdi. Eminim Fırat Kalkanı ve Zeytin Dalı harekâtlarında bizim gibi aynı heyecanı duyardı.Yokluğunu, boşluğunu tekrar tekrar hissettiğimiz rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu kardeşime Rabbimden bir kez daha rahmet diliyorum."

'VERSİN İSTİFASINI, ÇEKSİN GİTSİN'

Son zamanlarda bürokrasinin ağır işlediğine dair şikâyetler alıyorum. Sorumluluk almaktan çekinen, projeleri üretmekte yetersiz kalan hiçbir bürokrat bulunduğu makamı fuzuli yere işgal etmesin. Bunun affı yok. Versin istifasını, çeksin gitsin. Bizim işimiz var, yapacağımız çok şey var.
Kimsenin yokluğu bu ülkede herhangi bir eksikliği ortaya çıkarmaz.

Bu millete hizmet edecek çok yetişmiş insanımız var. Türkiye’nin kaybedeceği tek bir saniyesi bile yoktur.

ETKİSİZ HALE GETİRİLEN TERÖRİST SAYISI 3747'

Buraya gelirken son durum nedir öğreneyim dedim, son durumu aldım, bugün itibarıyla etkisiz hale getirilen teröristlerin sayısı 3747…

Hem Afrin hem de Irak. Her iki tarafta da bu devam ediyor.

TEL RIFAT MESAJI 

İnşallah kısa sürede Tel Rıfat’ı da kontrol altına alarak bu harekatı sonuca ulaştıracağız.

Terör örgütünün Münbiç’e ilk geldiği yıl, sayın Obama döneminde her seviyede verilen sözler vardı. Yönetim değişmiş olabilir ama devlette devamlılık esastır. Bunun için ABD’nin bir an önce Münbiç’in denetimini terör örgütünden alıp bölgenin gerçek sahiplerine devretmesi lazım. Biz elbette müttefiklerimize silah doğrultmayız ama gördüğümüz teröristleri de affetmez indiririz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.03.2018 20:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bidon 2018-03-25 17:49:10

On yılda onbeş milyon bidon kafalı yarattiniz. Bu gün beyaza yarın siyah diyorsun. Memurun kafası karıştı. Şeytan bile yetişemez bu virajlara.

Misafir Avatar
ah ah degerli insanimizi kaybettik 2018-03-26 01:17:02 @Bidon

https://www.youtube.com/watch?v=bUBHlh8lC_o

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BBP Muhsin Yazıcıoğlu ile birlikte 2018-03-26 01:08:37 @Bidon

Rahmetli oldu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhsin yazicioglu bey 2018-03-26 01:03:48 @Bidon

bop esbaskanligina karsi dururdu diye dusunuyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Allah Rahmet eylesin 2018-03-26 01:02:53 @Bidon

Muhsin Yazıcıoğlu | Ben Türk'üm Konuşması (Tamamı)
https://www.youtube.com/watch?v=42YXk8QjF8w

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Muhsin Yazıcıoğlu - Bir Hayalim Var 2018-03-26 01:00:28 @Bidon

https://www.youtube.com/watch?v=KT3jGdcqvK0

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
MUHSİN YAZICIOĞLU BEN TÜRKÜM 2018-03-26 00:59:11 @Bidon

Ben Türk'üm Türk esir olmaz
Ben Türk'üm Türk bayraksız olmaz
Ben Türk'üm Türk devletsiz olmaz
Ben Türk'üm Türk ezansız olmaz
Ben Türk'üm Türk hürriyetsiz olmaz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatansever 2018-03-26 00:55:31 @Bidon

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhsin yazicioglu bey 2018-03-26 00:50:52 @Bidon

seker fabrikalarini satmazdi diye dusunuyorum

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muhsin yazicioglu bey in konusmasi 2018-03-26 00:49:41 @Bidon

https://www.youtube.com/watch?v=XmCWW4RugyY

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-25 22:31:16 @Bidon

"İnşAllah kısa sürede Tel Rıfatı da kontrol altına alarak bu harekatı sonuca ulaştıracağız" . akp baskani tayyipin kulagi cekildi artik membic ve firatin dogusunu agzina alamiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emekliyi perişan edene emekli de perişan etmeli.. 2018-03-25 18:30:55 @Bidon

Türkiyenin her yerinde ev kiraları en basit 1000 lira..inceleyin..emekli ve asg.üc.li nasıl bu kirayı verebilir MERHAMET yokmu akp.de..50 lira ile artışlar mazlum emeklilere bişey kazandırmıyor. Bu defa emekliler İYİ PARTİ ye oy verecekler.yeter gari..bıktı millet ..dillencilikten.. suriyelide ataköy plajında nargile tutturup,kızların g...lerine bakıyor..işte ülke bu durumda..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-03-25 17:58:17

Man adaları belgesi ne olcak.Gerçek çıkarsa istifa ederim demişti RECEP BEY.gerçek çıktı belgeler nasıl olacak şimdi

Avatar
Bülent 2018-03-25 17:45:32

Yazıcıoğlu yaşasa idi, senin gibi BOP Başkanlığına soyunan, halkı ayrıştıran ve rejimi değiştirmek için çalışan diktatörlerin karşısında durur ve sana lanet ederdi. Nereden birşeyler koparma peşindesin.

Avatar
A 2018-03-25 18:01:05

Rahmetli Ecevit zamanında kasa atıldı aylarca dalga geçtin; senin hükümetin zamanında inslar kendini yakmaya başladı. Sağlık kurumunu batırdılar bunlar birşey bilmiyor diye kıs ķıs güldün; şimdi SSK borç batağında. Tl'ye itibar kazandırdık diye diye Dolar ve uluslararası piyasa karşısında paramız kaģıt parçasından başka bir şey olmadı. Bu ara ekonomiden bahsetmez oldun hayırdır. Komşularla sıfır sorun dedin bütün komşularla kavğalı ve savaş halindeyiz. Zalim ve diktatör esat dedin ama bütün amacın diktatör olmak. Neticede senin söylediğine hiçbir şeye kimse inanmaz. Etrafındaki 7/24 yalaka takımı hariç.

Avatar
senin elin var 2018-03-25 17:56:54

cinayetin icinde erdoganin devlet bahcekiclinin eli vardir em oldurduler hemde propandasini yapiyorlar ogrenecekler yaptiginizi hesabinida soracaklar sizden

Avatar
Dangerous 2018-03-25 20:53:06

Bu deli cok tehlikeli adimlar atmaya basladi.Bana sanki dünya savasina yol acacak gibi geliyor.

Misafir Avatar
susuz toprak 2018-03-25 21:28:07 @Dangerous

yaniliyorsun, sadece görevini yapiyor. sen bop nedir biliyor musun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-03-25 17:31:26

İsraf eden iflas eder Buna güç zehirlenmesi diyorlar bir eliniz yağda bir eliniz balda olduğu için vatandaşı anlayamaz durumdasınız. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim ve vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı orta ve küçük ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşını yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte yapsa veya aile büyüklerinin yardımına rağmen bankalara kredi kartı borcu nedeniyle rehin durumda. Kısacası beyler vatandaş uyandı metanetle seçimi bekliyor Milli irade sandık bekliyor sandık el mi yaman bey mi yaman göreceksiniz İYİ günler

Avatar
uzaylı 2018-03-25 19:02:01

Bu bürokratlar amir ve memurlar uzaylımı yoksa atamaları terfileri uzaydan mı yapılıyor yoksa. Yoksa devletin bundan da haberi yok mu?