Erdoğan'la görüşmesinin ardından Gökçek'ten ilk açıklama!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, istifa edeceği gündeme gelen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile Saray'da sürpriz buluşma gerçekleştirdi. 2 saat süren görüşme gece saat 22:45'te sona erdi. Görüşmenin ardından Gökçek, resmi sosyal medya hesabından ilk açıklamayı yaptı.

Erdoğan'la görüşmesinin ardından Gökçek'ten ilk açıklama!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, istifa edeceği gündeme gelen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile Saray'da sürpriz buluşma gerçekleştirdi. 2 saat süren görüşme gece saat 22:45'te sona erdi. Görüşmenin ardından Gökçek, resmi sosyal medya hesabından ilk açıklamayı yaptı.

05 Ekim 2017 Perşembe 23:38
Erdoğan'la görüşmesinin ardından Gökçek'ten ilk açıklama!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, istifası konuşulan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile sürpriz bir görüşme gerçekleştirdi.  Melih Gökçek'in isteği üzerine gerçekleşen görüşme 2 saat sürdü. CNN TÜRK’teki Hande Fırat’ın sunduğu Gece Görüşü programına katılan gazeteci Abdülkadir Selvi, “bu görüşmeden sonra Gökçek’in makul sürede istifa edeceğini düşünüyorum” dedi. Selvi, makul süre için “2 – 3 gün” ifadelerini kullanmıştı.

Görüşmenin ardından Gökçeki resmi sosyal medya hesabı Twitterdan açıklama yaptı.

"MÜZE İLE İLGİLİ PROJENİN DETAYLARINI SUNDUM"

Gökçek açıklamasında, "Dün gece sayın Cumhurbaşkanımdan randevu talep etmiştim... Bu gece görüştük... Sn Cumhurbaşkanıma külliye'nin karşısına yapılacak müze ile ilgili projenin tüm detaylarını sundum... Ayrıca büyükşehir'in devam eden projeleri konusunda çeşitli bilgiler verdim...Kamuoyunun bilgisine..." dedi.

İstifasının istendiği konuşulan Gökçek Twitter mesajlarında istifa iddialarına ilişkin herhangi bir açıklama yapmadı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.10.2017 23:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Çınar 2017-10-06 00:03:40

Benim kuş haber getirdi. Melih Gökçek Tayyip'e şantaj yaptı ve herşeyi açıklayacağını söyledi. Tayyip tedirgin oldu. M. Gökçek kaçmak için hazırlıklarını tamamladı be her an Ankaradan çocukları ile ayrılabilir. Yalnız paralar sonradan gelecek.

Misafir Avatar
ege 2017-10-06 08:30:36 @Çınar

yine diyorum, akp demokrattır, medenidir, özgürdür, iradelidir. akp lilerde öyle. görevden almalar, istifa edenler, görev yeri değişenler hepsi anlayışlı ve sabırlı insanlar. chp olsaydı cinayet olurdu , birbirlerini boğazlarlardı bunlar. halkımız zaten biliyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-10-06 08:28:37 @Çınar

Kıskanmayaın, bu ülkenin ortak malıdır . KÜLLİYE. saray dieyrekten kıskançlığınız ve kinizi ortaya koyuyorsunuz. Sarayda olsa Türk halkına yakışır zaten. içlerine sindiremeyenler e tavsiyem hoşgörülü olun mutlu olursunuz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan 2017-10-05 23:55:14

sadece müzemi konuştunuz.bırak bu ayakları.ankara senden ne zaman kurtuluyor

Avatar
orkun 2017-10-06 00:27:44

yalan müze muhabbeti yaptık diye milleti kandırıyorlar bizde salağız sanki yedik hele o gökçek çok yalan konuşuyor basına kesin ikisi bir dolap çeviriyor zemin hazırlıyorlar

Avatar
VatanSever 2017-10-06 03:06:04

i.melih gökçeğin yıllar önce hazırlattığı recep raporu var deniliyordu, masaya onu sürmüştür kesin. recep risk almaz, i.melih ile yola devam çıkarsa şaşırmayın, devam etmezlerse de i.melih'in oğlu bakan olacaktır. bunlar böyle bir birinin pisliği onarın koltuk güvencesidir...

Avatar
tuna 2017-10-06 01:27:22

Gökcek keske ankarada kalsa akp secimi kaybeder .parsel parsel sattin ankaryai fetö vatanhainlerune dahadami orda kalacaksun da .reus eger seunda birakursa ankarda hezimet Yasar .

Avatar
Tekin Baran 2017-10-06 05:08:25

KORLER VE SAGIRLAR BIRBIRINI AGIRLAR. IKI SEREFSIZ BIR ARADA.

Avatar
petek arı 2017-10-06 07:37:28

eşşek gibi istifa edecek kasalarını doldurup yurt dışına paramı aklıyor,fetöcüler tehdit etti onlarada bir şeylermi veriyor takip edilmesi gerekli.

Avatar
heval saklı 2017-10-06 08:33:28

iskenderun belediye başkanı seyfi dingilin imarsız yerlere verdiği ruhsatlardan 50000tl.hediye aldığını biliyormuydunuz.delil ispat akçay 342 parsel imar yok üzerinde atıkları ile dereyide kirleten fetö sempazitanı burçak söve fabrikası var. Gizle