banner87

Erdoğan Mehmet Şimşek’i mi eleştirdi?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ekonomik durumun sıkıntılı olduğunu söyleyen arkadaşların kendisini üzdüğünü söyledi. Cumhurbaşkanı'nın bu açıklamaları akıllara Uludağ Ekonomi Zirvesi'ndeki sözleri yüzünden Mehmet Şimşek'i mi eleştiriyor sorusunu getirdi.

Erdoğan Mehmet Şimşek’i mi eleştirdi?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ekonomik durumun sıkıntılı olduğunu söyleyen arkadaşların kendisini üzdüğünü söyledi. Cumhurbaşkanı'nın bu açıklamaları akıllara Uludağ Ekonomi Zirvesi'ndeki sözleri yüzünden Mehmet Şimşek'i mi eleştiriyor sorusunu getirdi.

30 Mart 2018 Cuma 18:33
Erdoğan Mehmet Şimşek’i mi eleştirdi?

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan AKP’nin Genişletilmiş İl Başkanları toplantısında ekonomik durumu sıkıntılı olduğunu söyleyenlerin kendisini üzdüğünü söyledi. Erdoğan, “Aramızdaki bazı arkadaşların ülkemizdeki ekonomik durumun sıkıntılı olduğuna dair açıklamalar yapacak kadar yanlışın içine düştüklerini görmek bizi üzdü.” diye konuştu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın bu sözlerle Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek’i kast edip etmeği akıllara geldi. Zira Şimşek şirketlerin döviz borçlarını yönetemediklerini söyleyerek şu ifadeleri kullanmıştı:

Sorun reel sektörün döviz borçları. Ne yapacağız? Meşhur ABD Başkanı JF Kennedy'nin lafı var; 'çatıyı güneşliyken tamir etmek lazım.' Şu anda faizler nispeten düşük; ekonomiler büyüyor ama yağmur yağacak. Bunlar için tedbir alıyoruz. Döviz borçlanmaya sınır getireceğiz; KOBİ'lerde yaptık. Büyükler yönetebildiklerini söylüyor ama görüyoruz yönetemiyorlar; tedbiri alacağız.

Kaynak: REUTERS-SOZCU.COM.TR

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bir dost 2018-03-30 19:09:07

Gerçekler acıdır ve acıtır

Avatar
bir dost 2018-03-30 19:10:57

Pembe rüyalar kabusa döndü.

Misafir Avatar
ekonomi 2018-03-31 07:22:47 @bir dost

SIKINTILI OTESI MILLET BORC BATAGINDA GERCEKCI OLMAK LAZIM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-03-30 19:04:28

Bunların dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbe güç zehirlenmesi yaşıyorlar vatandaş perişan farkında değil vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim ve vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı orta ve küçük ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak işçi ve memur aybaşını getiremiyor ek işte de çalışsa aile büyüklerinin yardımda alsa aybaşına çıkamıyor kredi kartı borcu nedeniyle bankalara rehin. Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamları getirdi taşeron işçi çıkarılan KHK'dan dolayı endişeli işsiz kalacağından çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor emekli maaşı yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor kısacası bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş perişan. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Sandıkta el mi yaman bey mi yaman gösterecek İYİ günlere

Avatar
bir dost 2018-03-30 19:07:03

İsraf iflas ettirir

Misafir Avatar
Kennedy Atatürk'ü Anlatıyor 2018-03-31 07:57:17 @bir dost

https://www.youtube.com/watch?v=pkAdMWi43Fc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
john f kennedy 2018-03-31 07:56:07 @bir dost

gizlilik sozcugu ozgur ve acik toplumda tiksindiricidir
https://www.youtube.com/watch?v=9Zr3TmfHZF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp nin basarisi 2018-03-31 07:43:40 @bir dost

2002 yılında dolar 1,41 lira 2018 yilinda dolar 3,9410 lira 100 senelik milletin birikimlerini sat sat ye kopru bilmem ne hep borcla yapildi paramizdan 6 sifir silindi paramizmi degerlenmisti yo hayir 2002 yilinda dolar 1,41 lira civarindaydi paramiz zaten degerliydi 2018 yilinda ise paramiz baya bi deger kaybetti 2018 yilinda dolar 3,9410 lira satilcaklar azaldi borcumuz kaca katladi millet devlet borc icinde yuzuyor eti samani ithal eder olduk tuket tuket nereye kadar hazira hazir dayanmazki

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-30 19:39:02 @bir dost

Hesap kitap işi, bu üzülmeyle süzülmeyle olmuyor saray agasi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
esnaf 2018-03-30 19:08:37

esnafin halini bilen yok mahvolduk borclarimizi odeyemiyoruz bittik artik adimiz üşkagitciya cikti kimse asnafa guvenmiyor artik

Misafir Avatar
Sen de utanma yokmu? 2018-03-30 22:11:35 @esnaf

sen düzenbazsin avrupada yaşayip türkiyedeymiş gibi dolap ceviriyorsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
50+1 2018-03-30 19:25:02

50+1' in oy'unu alacak para kalmadı. 100'un malını satacaklar.

Avatar
Deniz 2018-03-30 23:46:15

Herkes senin gibi yalani ve sahtekarligi beceremez,baspust.

Avatar
M.Şimşek 2018-03-30 19:12:56

Yağmur yağmadan çatıyı onarmak gerekir

Misafir Avatar
@M.Şimşek x--dayanisma! 2018-03-30 19:41:11 @M.Şimşek

Kiremitler kirik, saglam olanida akp liler talan ediyor, yakinda tamir edecek cati da kalmiyacak!

Beğenmedim! (0)