banner58

Erdoğan: OHAL hangi kampanyayı engelledi?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rize'nin Güneysu İlçesindeki baba evinde, 24 TV, 360 ve Anadolu Yayıncılar Birliği'nin ortak canlı yayınına katıldı.

Erdoğan: OHAL hangi kampanyayı engelledi?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Rize'nin Güneysu İlçesindeki baba evinde, 24 TV, 360 ve Anadolu Yayıncılar Birliği'nin ortak canlı yayınına katıldı.

14 Haziran 2018 Perşembe 00:39
Erdoğan: OHAL hangi kampanyayı engelledi?

“Biz yerli motorumuzu da yapar hale geliyoruz. Bunu yaptığımız andan itibaren bu iş çok daha ileri kademelere taşınacak” diyen Erdoğan, “İsrail, bize 10 tane İHA verdi. Daha sonra arıza yaptı 2 tanesi, 8’i şu anda yarı kullanılabilir durumda. Böyle bir vaziyette. Amerika ise ‘kongre izin vermiyor’ diyerek bize insansız hava aracını vermedi. Biz, şimdi kendi üretimimizi kendimizi yapıyoruz, artık ev sahibi konumuna gelmiş durumdayız” ifadelerini kullandı.

Erdoğan, “Yunanistan’ın S-300’leri var. Şu anda onda S-300 varken ona böyle bir şeyi söylemiyorsun. Öbür tarafta NATO dışında aynı şekilde Suriye’de bunlar var, her hangi bir şey söylemiyorsun. Türkiye’ye gelince böyle bir takılma politikası, bunu anlamak mümkün değil” dedi.

Muhalefeti eleştiren Erdoğan şöyle konuştu:”Bu adamlar ekonomiyi bilmiyor. Bunlar zannediyorlar ki ekonomi sadece cepteki paradır. Ekonomi sadece cepteki para değildir.”Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Türkiye’de ekonomi zor durumda olsa yüklenici firmalar bu kredileri, rakamları nereden bulacaklar? İnşallah 24 Haziran’dan sonra o Moody’se bir operasyon biz çekeceğiz” ifadelerini kullandı.

“OHAL HANGİ KAMPANYAYI ENGELLEDİ?”

“24 Haziran’dan sonra bu göreve devamım halinde ilk işimiz inşallah OHAL’i kaldırmak olacaktır” açıklamasında bulunan Erdoğan, şunları söyledi:

“OHAL’in kampanyalara yansıyan en ufak yanı yok ki. Bir tane örnek versinler, OHAL nerede hangi kampanyayı engelledi? Bir defa bu OHAL, bizim göreve geldiğimiz zamandaki OHAL değil. Bu OHAL, tam aksine şu andaki terör tehdidi altındaki bölgeleri, bu tehditten kurtarmaya yönelik bir güvenlik tedbiridir.” 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mafya iktidarda. 2018-06-14 00:54:56

OHAL oldugu icin, KHK lar ile ükeyi sultanlar gibi yönetiyorsun. Terör bitmismis, fetö nün siyasi ayagi nerde? 1 numarasi sensin tayyip.

Misafir Avatar
. 2018-06-14 12:26:51 @Mafya iktidarda.

http://www.yurtgazetesi.com.tr/ekonomi/mehmet-simsek-ohal-turkiye-algisini-bozuyor-h97415.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uyum yasalari neden khk ile yasalascak 2018-06-14 10:56:04 @Mafya iktidarda.

neden mecliste karar verilmiyor ???
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/uyum-khk-lari-secim-sonrasina-birakildi-h97386.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
FETONUN SIYASI AYAGI YOKMU ??? 2018-06-14 10:44:23 @Mafya iktidarda.

fetonun siyasi ayagi ortaya cikarilsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-06-14 10:43:19 @Mafya iktidarda.

UNIVERSITE DIPLOMALARINI MILLETTIMIZE SUNSUN

Beğenmedim! (0)
Avatar
demir kaya 2018-06-14 01:04:28

deliden zırvalamalar yok motor yok tank dünya lideri daha planör yapamıyorsun osuruktan komutan

Misafir Avatar
Teröris ve tilki**** 2018-06-14 10:49:34 @demir kaya

Lan mal !!! a ka pe tilkileri kümesin icinde lan!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLAH RAZI OLSUN ERDOĞAN DAN***** 2018-06-14 10:47:16 @demir kaya

Serhat- SAHIDEN-ALLAH RAZI OLSUN ERDOĞAN DAN siz akplilere verin onlarin arasinda mutlaka kulanpara sempatizanlari vardir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
METIN BEY COK GUZEL ACIKLAMIS 2018-06-14 10:40:06 @demir kaya

Metin Feyzioğlu, OHAL'in Türkiye Ekonomisine Verdiği Zararları Rakamlarla Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=xtMxeFgAHGg

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-14 10:38:51 @demir kaya

AKP ELVEDA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal ile meclis milli irade bay pass 2018-06-14 10:37:45 @demir kaya

khk ile yasalar cikartiliyor varlik fonu khk ile yasalasti kis lastigi yasasi khk ile yasalasmadimi ?? meclis in bay pass oldugu ulkeye hangi yatirimci gelir ??? dolar avro tabikide artar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hepsi aydin nikli yemezler okey 2018-06-14 10:35:04 @demir kaya

Teröris ve tilki SAHİDEN? serhat_ ALLAH RAZI OLSUN ERDOĞAN DAN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
terroristlerle mucadele icin 2018-06-14 10:32:56 @demir kaya

ohal e gerek yok savas icinde ohal e gerek yok ecevit kibris a girerken ulkemizde ohal mi vardi ?? khk ile yasalar cikartiliyor dunyanin neresinde boyle uygulama var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-14 10:29:19 @demir kaya

Metin Feyzioğlu, OHAL'in Türkiye Ekonomisine Verdiği Zararları Rakamlarla Anlattı
https://www.youtube.com/watch?v=xtMxeFgAHGg

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Teröris ve tilki 2018-06-14 08:57:45 @demir kaya

teröristler OHAL a karşı......TİLKİ de kümeslerin kapısının kilitli olmasına karşı.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
SAHİDEN? 2018-06-14 08:56:20 @demir kaya

OHAL nedir?
kime ne gibi fayda ve zarar getiriyor?
ben şuna bakarım. ben sade bir vatandaşım ohal den dolayı hiç bir engel ile karşılaşmadım. yani, ohal var yok ohal nedir bilmem. ama teröristlerin adamları fena ciyaklıyor. onlar eskisi gibi at oynatamıyor halkımızın arasında, halkı baskı altında tutamıyorlar, eşkiyalar haraç toplayamıyor, mafya haraç alamıyor, terörist ler polise askere molotof atamıyor, teröristler şehirleri yangın yerine çeviremiyor. bu ohal baş göz üstüne be kardeşim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
serhat_ 2018-06-14 08:52:08 @demir kaya

Bilgili, güçlü, onurlu, şerefli, namuslu, hak kı söyler, adil, çalışkan ve başarılı bir lider. helal olsun. SEVİYORUZ VE DESTEKLİYORUZ.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ALLAH RAZI OLSUN ERDOĞAN DAN 2018-06-14 08:50:42 @demir kaya

Böyle idarecimiz oldukça ülkemiz emin ellerde. böyle Cumhur başkanımız oldukça gönlümde hoş aklımda hoş. uyanık asker gibi, çakı gibi asker gibi, nöbetinde pür dikkat asker gibi, ülkesi ilkesi, dini, bayrağı halkı için kendini feda eden bir asker gibi RECEP TAYYIP ERDOĞAN. seni ülkemi için sevyorum, seni ALLAH için seviyorum . DEVAM

Beğenmedim! (6)
Avatar
Okur 2018-06-14 00:50:56

Şimdi siz bu konuşmadan ne anladınız? ABD ye kafa tutuyoruz,iyide bir önceki haberde dışişleri bakanının ağzı kulaklarında ABD ile Suriye için nasıl anlaştıklarını ballandirarak anlatıyor,buda kafa tutuyor,he bu arada akape in başkanı demiski ohal eski ohal değil,o eski ohal seni buralara taşıdı, unuttun mu? Peki bu ohal niye var? çünkü feto darbe yaptı,peki bunlara bu gücü kim verdi,hatta ne istedilerse kim verdi?

Avatar
Cahil 2018-06-14 03:32:25

AMERIKA ILE ERDOGANIN ATISMASI DANISIKLI DOVUSTUR TIPKI ISRAILLE OLDUGU GIBI AMERIKA VE YAHUDILER TEZKERENIN INTIKAMINI TURKIYEDE DEMOKRASIYI YOKEDEREK BASKANLIK SISTEMINI KURDURUP DESTEKLEYEREK ALIYOR RUSYAYADA SURIYEDE ROL MODELLIK VEREREK BOPA DEVAM EDIYORLAR AMERIKADIR BU SEN IRAKI YOKETMEZSEN AMERIKA SENI BOYLE YOKEDER HEMDE TURKIYEDEKI MUSLUMANLARI ARACILIGI ILE

Avatar
Ahmet 2018-06-14 03:50:56

İşinize yarıyorsa neden OHALİ değiştiriyor sunuz anlamdık?

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-14 10:38:26

AKP ELVEDA