Erdoğan Özbekistan'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "CAN" ile TSİ 18.20'de Özbekistan'ın başkenti Taşkent'e geldi.

Erdoğan Özbekistan'da

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, özel uçak "CAN" ile TSİ 18.20'de Özbekistan'ın başkenti Taşkent'e geldi.

29 Nisan 2018 Pazar 21:46
Erdoğan Özbekistan'da

Erdoğan, Taşkent Uluslararası Havalimanı'nda Özbekistan Başbakanı Abdulla Aripov tarafından karşılandı.

Karşılamada, Özbekistan Başbakan Aripov'un yanı sıra Dışişleri Bakanı Abdulaziz Kamilov, Taşkent Valisi Jakhongir Ortikhodjaevile Türkiye Cumhuriyeti Taşkent Büyükelçisi Ahmet Başar Şen ve Taşkent Büyükelçiliği personeli hazır bulundu.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan, MİT Müsteşarı Hakan Fidan, Başbakan Yardımcısı Hakan Çavuşoğlu, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Kültür ve Turizm Bakanı Numan Kurtulmuş, Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın da Taşkent'e geldi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.04.2018 22:27
Anahtar Kelimeler:
ÖzbekistanErdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-29 22:05:01

ÖZBEKLERE CIKARMAMI YAPIYORLAR YOKSA DiLENMEYE GiTTiLER ACABA ORADA KAC OY VAR

Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-04-30 03:18:00 @KECi COBANI

ALMAN AÇIKÇA SÖYLEDİ TÜRKİYE CUMHURİYETİ 24 HAZİRANDA YOK OLACAK / Yaşar Okuyan / 27 Nisan 2018
https://www.youtube.com/watch?v=Ru_hYf-QNIg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BOP PROJESİ VE ONUN TAŞERONÜ AKP 2018-04-30 02:54:04 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=kskgdTKiDF0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Diyarbakır Megri Megri 2018-04-30 02:53:42 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=fM0BnbkHffM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-29 23:03:50

Gezin Ankara'daki beyler gezin. Ekonomik darboğaz umurunuzda değil. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşuyor umurunuzda değil. BAY KEMAL ve 15 milletvekili iktidara, Kutsanmış Adam'a ve iktidar yancısı kocamış kurda Demokrasi dersi verdi " DEMOKRASİLERDE ÇARELER TÜKENMEZ" Ayarları bozuldu. Duvara tosladılar çirkefleşiyorlar

Avatar