banner58

Erdoğan, Poroşenko'yla yaptığı basın toplantısında uyuya kaldı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Ukrayna Cumhurbaşkanı Poroşenko'yla yaptığı basın toplantısı ilginç görüntülere sahne oldu.

Erdoğan, Poroşenko'yla yaptığı basın toplantısında uyuya kaldı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Ukrayna Cumhurbaşkanı Poroşenko'yla yaptığı basın toplantısı ilginç görüntülere sahne oldu.

09 Ekim 2017 Pazartesi 23:18
9539 Okunma
Erdoğan, Poroşenko'yla yaptığı basın toplantısında uyuya kaldı!

 Basın toplantısında Erdoğan'ın uyukladığı görüldü. Durumu farkeden Poroşenko'nın ise, Erdoğan'ı uyandırmak için elini masaya vurduğu görüldü.

İŞTE O ANLAR:

Reis bugünkü basın toplantısında defalarca uyuyakalmış. Hatta 45. saniyede uyansın diye Ukrayna cumhurbaşkanı elini masaya vuruyor pic.twitter.com/Cc5jEIao2L

— Bülend Ecevit (@BulendEcevit) 9 Ekim 2017
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.10.2017 23:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mine 2017-10-10 01:34:29

Artık oturamıyor yorgun ve bitkin metal yorgunluğu fena sarmış .

Misafir Avatar
minecim 2017-10-10 17:59:48 @Mine

sahi uçağa oturdunmu hiç? kesin oturmuşsun . hakaret ettiğin insan sayesinde tabi.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
mine ye 2017-10-10 11:18:24 @Mine

Mine sen çok güzel oturuyorsun. oturman süper. insanı çıldırtırsın.

Beğenmedim! (6)
Avatar
can türk 2017-10-09 23:31:28

bumu benim ülkemin sorunlarını çözecek hadi bee ordan resmen türklüğü rezil etti 5dk. boyunca uyumuş rezillik Allah belasını versin inşAllah kurtuluruz

Misafir Avatar
iftiracılara, akp düşmanlarına 2017-10-11 12:47:33 @can türk

bu gün yaşınız kaçsa bilemm. amma en fazla ama en fazla seksen yıl sonra hiçbiriniz hayatta olmayacaksınız. seksen yıl deyince ağzınız da sevinç salyaları akmasın. bu seksen yıl hiiiçde uzun değil yakındır ve gelecek sizde çoook pişman bir şekilde hesap vermeye yani ilahi adalet önünde kul hakkını vermek üzere sorguya çekileceksiniz. ama çok zor o zaman çookk. eeh inanmayan kendi bilir.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ege 2017-10-10 18:01:56 @can türk

nankörler ve isyankarlar, şikayet ediyorsunuz ama UÇAK ları tepe tepe kulanıyorsunuz. şikayet ediyorsunuz ama altınızda lüks arabalar, gece kondulardan apartman dairelerine, ulaşımdada kara trenden, ekspres trenden HIZLI trene kavuştunuz tepe tepe kullanıyorsunuz. nankörlük etmeyin burnunuzdan gelir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
UYUYyor dediğiniz adam neler yaptı bakalım. 2017-10-10 17:58:34 @can türk

syankarlara, nankörlere diyorumki, bu ülkede asgari ücretli çalışan bile uçağa binebiliyorsa AKP çok güzel şeyler başarmıştır arkadaş. ha asgari ücret çokmu? değil ama akp den önceki hükümetlerin dönemlerinden çok daha iyidir. AKP ye desteyimiz devam edecek

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
CUMHURBAŞKANIM benim 2017-10-10 08:23:45 @can türk

Cumhurbaşkanı bizim ülkemizin cumhurbaşkanıdır, bizim cumhurbaşkanımızdır. onun ilmi derecesine onu eleştirenlerin hiçbiri asla ve katiyyen ulaşamaz. ama ağzı olan konuşuyor. cumhurbaşkanını eleştiriyor. sinekte atın sidik inin üzerindeki bir çöpe konmuş kendini deryada sanıyor. buradaki sefiller bir iki kelime yazma imkanı bulmuşlar kendilerini akıllı ve akıl veren sanmıyorlar. yazıklar olsun sizin insanlığınıza.

Beğenmedim! (20)
Avatar
Davut kazancı 2017-10-09 23:49:01

Abooo.bu ne ciddiyetsizlik

Avatar
inan 2017-10-10 00:47:13

reis reis hic bir halt degil bence diplomasi olmayan bu zat ülkeyi bitirmek üzere eeeeeee desdekcileri zir cahil olursa daha bu ülke coooook ceker

Avatar
Mustafa polat 2017-10-10 12:02:20

Artık değişim zamanı.Ülkemiz bu Akparti yıkımından kurtulmalı.

Avatar
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ATATÜRKÇÜ TÜRKÜM TÜRK .. 2017-10-10 03:36:30

Ağır yorumlar yapmayın ..!! Ülkeler arası saat farkı var ve ALLAH için konuşuyorum ben.. Cumhuru hazetmeyenlerden biriyim ama ben üzülüyorum .. niye bu kadar hiçin..o muammayı çözemiyorum .. Her neyse ..bu yaz cumhur tatile çıkmadı ..ç0nki ÜLKEMİZ..TÜRK VATANIMIZDA okadar çizdi SORUNLAR VARKİ.. VE CUMHUR ABD Gitti ,bir akp toplantısı ,yaptı afyonda ..burada bir çokda telefonlar geldi ..baş tepede toplantılar yaptı kararlar aldı ..durnadan seyahatler yaptı açılışlar vs , vs yazıktır günahtır ada etten kemikten yaratıldı..nikah şahitliği yaptı ,hastaneye gitti .. başka ülkeden ,başka ülkeye gitti zaten cumhur tayyip 65,5 küsüryaşında .. dolayısıyla son seneler ruhen ,bedenen önem yorgun hem bunalımda ..hem içerideki , sorunlar ,hemde dış ülke sorunları ..Sorarım cumhur tayyip be bak cumhur TEK ADAM OLMAK ,PADİŞAH OLMAK .BAŞKAN OLMAK KOLAY DEYİL .. HEM SORUN..HEMDE BİR ÇOOK MESULİYETLERİ VAR Dolayısıyla gerçekten TÜRK ULUSUMUZUN CUMHURUNA ..YEMİNLE ÜZÜLDÜM (( Kİ )) cumhur tayyip bi eleştiren haketmeyen birisi olarak ..KESŞN CUMHURUN HİÇ OLMAZSA 1 HAFTALIK TATİLE ,DİNLENMEYE İHTİYACI VAR eğer 2019 yine İLLAHİDE TEK ADAM OLMAK İSTİYORSA ..önce sıhhati 16 SENE yeterince hayatının en güzel ,şatafatlı,ihtişamlı MEVKİİ MAKAM liğini yaşadı şimdi artı sihat önemli ..HADDİME DEYİL AMA ..CUMHUR SENİNDE BİR AİLEN TORUNLARIN VE SSEVİLENLERİN ,SEVENLERİN VAR dinlen cumhur tatile çık hayat çook kısa bu dünya sultan süleymana bile kalmamış ..vidiyoyu izledim gerçekten münteşir OLDUM.. bundan 1 kaç sene öncede şekerleme yapıyordun eşin uyandırdı uyan bey konferans bitti diye her neyse ..Şimdi burada CUMHURU eleştirenlere diyorumki ne olur bir dafa OLSUN cumhur tayyip bi eleştirmeyelim .. üst ,üste uçak yolculuğu yapıyor .. uçakta uyumak başka evinde kendi senelerdir alıştığım yatanda uyumak dinlenmek başka .. her neyse .. ALLAH cumhur yardim ETSŞN o kadar ağır bir yük taşıyormuş kolay deyil bu yaşdan sonra .. hem içeride ,hem dışarı da bir çok sorunları var .. ve cumhur tayyip bak TEK ADAMLIK ,PADİŞAHLIK KOLAY DEY .. Düşüne biliyormusun ..PADİŞAH OLDUĞUN ZAMAN BU SORUNLARIN 2 KATINI YAŞIYACAKSIN .Ben seni eleştiren olarak yine de içim yandı sana .. ALLAH yardımcın OLSUN ama yinede sana kırgın .. kızgın bir .. TÜRK VATANDAŞIYIM ..

Avatar
Cepo 2017-10-10 11:11:10

Bi etrafımıza bakın. Onbeş yılda kırk milyon Re-Cepci yarattılar her yaştan. Elhamdülillah, abdestleri namazları var. Bizi uyurken bile becermek istiyorlar.

Avatar
Gafiller 2017-10-10 12:09:07

İşde Akpartinin Resmi Uyuyarak Düşünmeden kafa yormadan Cağdışı yöntemlerle Ülkeyi yönetiyoruz sanan gafiller