Erdoğan pot kırdı: Bakan apar topar mikrofonu kapattı!

Ampute Milli Takımı, İngiltere'yi yenerek Avrupa şampiyonu oldu. Vodafone Park için teşekkür eden Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak'ı Erdoğan telefonda fırçaladı.

Erdoğan pot kırdı: Bakan apar topar mikrofonu kapattı!

Ampute Milli Takımı, İngiltere'yi yenerek Avrupa şampiyonu oldu. Vodafone Park için teşekkür eden Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak'ı Erdoğan telefonda fırçaladı.

09 Ekim 2017 Pazartesi 22:57
23657 Okunma
Erdoğan pot kırdı: Bakan apar topar mikrofonu kapattı!


Ampute Milli Takımının Avrupa şampiyonlu sonrası canlı yayında Erdoğan'la konuşan Bakan Osman Aşkın Bak,  "Beşiktaş'a da teşekkür ediyoruz saha için" dedi. 

Erdoğan ise Bak'a 'Saha Beşiktaş'ın mı ya? Bizim verdiğimiz paralarla yaptılar' karşılığını verdi.Bakan Osman Bak'ın telefonun mikrofunun telaşla kapamak istemesi kameralara yansıdı. 

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, daha önce Tivibu Spor'da katıldığı bir programda, ''Devlet her yere muhteşem statlar yaptı. Biz kendi stadımızı yaptık.'' demişti. 

Efendim Beşiktaş'a da teşekkür ediyoruz saha için.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Beşiktaş'ın mı saha ya? Ulan bizim verdiğimiz paralarla yaptılar ya.
DKJHSAJHSDHJASDSAJKHJASDJHASJHAS pic.twitter.com/urrlBUXgPf

— Adam Smith was here (@SmithciAdam) 9 Ekim 2017
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.10.2017 00:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
can türk 2017-10-09 23:32:48

rezil erif seni memleketi mahvettin

Misafir Avatar
kıyamet günü. 2017-10-10 09:10:36 @can türk

Ege,senin nasibin varmı kıyamet gününde..? kendini alim mi sanıyorsun..herkesi kötüleyip akp.yi ALLEMEİ CİHAN gibi gösteriyorsun..sen ve benzerlerinde kul hakkı için Allah huzurunda 100 binlerce kişi davacı olacaktır..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-10-10 08:28:56 @can türk

Aynen zalimler inkarcılar yoldan çıkardıklarını kıyamet gününde tanımayacaklar, o kandırdıkları diyeceklerki yarabbi bu zalimlere iki kat azap et. onlar bizi kandırdı. ama öyle demeleri kendilerini azap tan kurtarmayacak. şimdi bu sefil yorumcular şaşkın isyankarların gazı ile yazıp atıp tutuyorlar. ama bir hesabın olacağından pek habersizler.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
ege 2017-10-10 08:26:16 @can türk

Kim din kardeşinin bir ayıbını örterse Allah cc de onun kıyamette bir ayıbını örter, günahını siler. ama isyankarlar ayıp örtmek şöyle dursun. olmayan ayıplar yüklüyorlar insanlara. bunların demekki ahirette hiç nasipleri yok. bu nasipsizlein gazına gelip hakaret edenlerde aynı akibete uğrayacaklar.

Beğenmedim! (11)
Avatar
Mine 2017-10-09 23:54:26

Mahalle ağzı hiç yakışmadı .

Misafir Avatar
ege 2017-10-10 09:33:52 @Mine

ülkemin bölünmesine çanak tutanlara, ülkemizin iş yapan insanlarına, bayrağıma, ezanıma, dinime hakaret edenlere karşıyım ve hepte karşı olacağım. bunun hesabınıda heryerde vermeye hazırım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
cahit 2017-10-10 01:58:37 @Mine

yanlışsın... tam olarak yakıştı çünkü yakıştığı yer tam olarak bu

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cevaben 2017-10-10 08:38:31

Mahalle agzı hic yakısmadı?yooo bence cok yakıstı.sextiğiniz adamın kalitesi bı.cuvaldan takım elbise cıkmaz.kultursuz bir hırsız,cete reisi.ne demek kimsenin babasının parasıyla yapılmadı.benim paramla babamın parasıyla yani bu milletin parasıyla yapıldı.%90 ını yandas firmalar akp liler yesede %10 uyla da buralar yapılıyor.

Misafir Avatar
bolu 2017-10-10 09:28:46 @Cevaben

cevaben e cevap----- gerizekalılık ve zır kara cahillik sana denirmiş . cumhurbaşkanı biz yaptık derken bu vatanın halkı yaptı demek istiyor. sen lafı arkandan anlarsan böyle tökezlersin. serseri. sen ve snin kafadan birkaçı kin ve nefretinden söz söylemekten ayrı anlamaktan acissiniz.

Beğenmedim! (4)
Avatar
DÜZGÜN 2017-10-10 09:23:15

CEBİNDEN YAPTIN AYIP AYIPTIR

Avatar
cemil 2017-10-10 01:58:36

kendi bakanı olduğu için ulan demiştir.samimiyetten.yoksa türkiyedeki tüm stadlar devletin malıdır.ama bedelini ödedikleri sürece kullanma hakkı kulüplerdedir.tüm kulüpler türkiyenin değerleridir.ayrıca bu stadlar devlet katkısıyla yapılsa dahi yapılma nedeni bu stadı değerli kılan beşiktaştır.dolayısıyla harcanan paralar devletin kasasından çıkmıştır.kimsenin babasının parası değildir.

Avatar
canpislik i e cevap 2017-10-10 09:31:45

Razillik senin damarlarında dolaşıyor yılan zehiri gibi. sürüngen karakterine bürünmüşsün kininden ve nefretinden . şeytanlaşmış ve canavarlaşmışsın.

Avatar
yılmaz yaşar 2017-10-10 12:51:14

akp trol itler durmak yok yürütmeye devam kemige devam

Avatar