Erdoğan reytinglerde tepe taklak

7 Haziran tarihinde yayınlanan televizyon programlarının izlenme oranları belli oldu. Cumhurbaşkanı Recep Erdoğan'ın Kanal D-CNN Türk ortak yayınında katıldığı program sıralamada 27'nci oldu. Farklı tarihlerde FOX TV'ye konuk olan liderlerden Muharrem İnce 8, Meral Akşener 6, Temel Karamollaoğlu ise 7'nci olmuştu.

Erdoğan reytinglerde tepe taklak

7 Haziran tarihinde yayınlanan televizyon programlarının izlenme oranları belli oldu. Cumhurbaşkanı Recep Erdoğan'ın Kanal D-CNN Türk ortak yayınında katıldığı program sıralamada 27'nci oldu. Farklı tarihlerde FOX TV'ye konuk olan liderlerden Muharrem İnce 8, Meral Akşener 6, Temel Karamollaoğlu ise 7'nci olmuştu.

08 Haziran 2018 Cuma 16:04
Erdoğan reytinglerde tepe taklak

24 Haziran cumhurbaşkanlığı ve genel seçimlerine sayılı günler kala cumhurbaşkanı adayları Recep Tayyip Erdoğan, Muharrem İnce, Meral Akşener, Selahattin Demirtaş, Temel Karamollaoğlu ve Doğu Perinçek'in seçim çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Bu çalışmaların en önemli ayağını ise katıldıkları televizyon programlarında yaptıkları propagandalar oluşturuyor.

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'IN KATILDIĞI PROGRAM 27. SIRADA TAMAMLADI

Dün akşam Kanal ve CNN Türk’ün ortak yayına katılan Erdoğan, izlenme oranlarında Total’de 1.78’le 27. sırada yer aldı. İşte 7 Haziran reyting rakamları:

İNCE, AKŞENER VE KARAMOLLAOĞLU KAÇINCI OLMUŞTU?

16 Mayıs 2018’de; Liderler FOX’ta programına konuk olan Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 8. sırada.

6 Haziran 2018’de; Liderler FOX’ta programına konuk olan İYİ Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener 6. sırada.

23 Mayıs 2018’de; Liderler FOX’ta programına konuk olan Saadet Partisi lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu 7. sırada yer almıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
misafir 2018-06-08 16:07:36

usandık.....hangi kanalı açarsak karşımızda........

Misafir Avatar
bb 2018-06-08 18:18:44 @misafir

seçim akşamı patlar chp balonu. sus puss. ama kooooş anayasa mahkemesine. kılıfları hazır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp baraj altında . ama şişiriyorlar. 2018-06-08 18:18:02 @misafir

ft, times, sp gibi yalan gazetelerin çırağı bunlarda reytingi neye göre yapmışlarsa....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Program deyil 2018-06-08 17:47:39 @misafir

yalan ruzgari, kim seyreder.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAMAM GİT ARTIK SIKILDIK SENİ GÖRMEKTEN TAM 16 SENE BÜTÜN BASINLARDA . 2018-06-08 17:13:56

Keşke hiiiiiç görmesek 16 senedir gına geldi bu adamı görmekten tvlerede ,gazetelerde,ve radyolarda sesini bile duymaya artık tahamülümüz kalmadı . TAMAM diyoruz ne olur görünme artık sesini solupun6da çıkartma artık .Hem sonra emekli ol .Git torunlarını sev bişeycikler yap tek GÖGE ETME BAŞKA İHSAN EYLEMEZ .Bıktık sendende 7 den 77 diye hanedanlığından da git tayyip ,git hiç olmazsa bir kerecik iyilik yap .

Avatar
TAMAM GİT ARTIK SIKILDIK SENİ GÖRMEKTEN TAM 16 SENE BÜTÜN BASINLARDA . 2018-06-08 17:14:31

Keşke hiiiiiç görmesek 16 senedir gına geldi bu adamı görmekten tvlerede ,gazetelerde,ve radyolarda sesini bile duymaya artık tahamülümüz kalmadı . TAMAM diyoruz ne olur görünme artık sesini solupun6da çıkartma artık .Hem sonra emekli ol .Git torunlarını sev bişeycikler yap tek GÖGE ETME BAŞKA İHSAN EYLEMEZ .Bıktık sendende 7 den 77 diye hanedanlığından da git tayyip ,git hiç olmazsa bir kerecik iyilik yap .

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-08 17:29:38

Millet masal dinlemekten bıktı beyaaa.
Hemide hep ayni masallar.
Sadece bu seçimde zengin doğalgaz ve petrol yatakları bulmayı unuttular.Her seçim öncesi bulunurdu da hatırlatayım dedim.

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-08 17:35:00

Millet masal dinlemekten bıktı beyaaa.
Hemide hep ayni masallar.
Sadece bu seçimde zengin doğalgaz ve petrol yatakları bulmayı unuttular.Her seçim öncesi bulunurdu da hatırlatayım dedim.

Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2018-06-08 17:40:01

Millet masal dinlemekten bıktı beyaaa.
Hemide hep ayni masallar.
Sadece bu seçimde zengin doğalgaz ve petrol yatakları bulmayı unuttular.Her seçim öncesi bulunurdu da hatırlatayım dedim.

Avatar
16 YIL DİNLEDİK 2018-06-08 19:32:00

YENİLİK ZAMANI.DEĞİŞİM ZAMANI. HUZUR ZAMANI.ADALET ZAMANI.HOŞGÖRÜ SEVGİ KUCAKLAŞMA ZAMANI.KAVGAYA SON.KİN VE NEFRETE SON.KİNDAR NESİLE SON.DİNİ SİYASETE ALET ETMEYE SON.YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA.MUHARREM İNCE...MUHARREM İNCE CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE....