Erdoğan: Sakın ha birbirinize karşı kin tutmayın

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Bitlis Ahlat’ta konuştu.

Erdoğan: Sakın ha birbirinize karşı kin tutmayın

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Bitlis Ahlat’ta konuştu.

26 Ağustos 2018 Pazar 14:35
Erdoğan: Sakın ha birbirinize karşı kin tutmayın

İşte Erdoğan’ın sözlerinden satır başları:

2053, 2071’e yürüyeceğiz. Sakın ha birbirinize karşı kin tutmayın. Hüküm çok açık net ortada. Hepiniz Allah’ın ipine sarılın ayrılığa düşmeyin.

Erdoğan halka hitabının ardından Malazgirt törenine katılmak üzere Ahlat’tan ayrıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.08.2018 16:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-26 14:52:39

Böyle bir sahtekarlık yok valla.Adam tepeden tırnağa kin,kalkmış kin tutmayın diyor.Ele verir talkını,kendi yutar salkımı.

Avatar
turan 2018-08-26 14:59:25

birisi bizlere DİNDAR ve KİNDAR nesil istiyorum demişti....KİNİNİZE sahip çıkın, demişti...

Avatar
ATEİST: 2018-08-26 15:17:35

SENDEN BAŞKA KİMSEYE ( KİN ) TUTULACAK kimseyle bir sorunumuz yok ..! Sen KARIŞTIRIYORSUN ülkeyi .%50 liye sen böldün TÜRK ULUSUNU SEN OLMAZSAN Bİ GİTSEN ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA herşey GÜLÜK gülistanlık olacak .Sen çıkartın kinçi,dinci,gençlik yetiştireceğim diye Hem sen kim oluyorsun da bizim genç lerimizin nasıl yetiştirileceğinine geleceğine karışıyorsun .?? Sana ne seni ilgilendirir mi bizim geleceğimiz GENÇLERİMİZİN istikbali .Dolayısı ile seninnvarlığın artık gına getirdi git artık ,git bıktık senden ülkece 16 SENEDİR ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN İÇİNE ETTİN BE ADAM .Ne yüzsüz adamsın..

Avatar
A 2018-08-26 15:27:48

Söyleyene bak. ..16 yıldır milleti birbirine düşürmeye çalışan kimdi.?

Avatar
ATEİST: 2018-08-26 15:18:40

SENDEN BAŞKA KİMSEYE ( KİN ) TUTULACAK kimseyle bir sorunumuz yok ..! Sen KARIŞTIRIYORSUN ülkeyi .%50 liye sen böldün TÜRK ULUSUNU SEN OLMAZSAN Bİ GİTSEN ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA herşey GÜLÜK gülistanlık olacak .Sen çıkartın kinçi,dinci,gençlik yetiştireceğim diye Hem sen kim oluyorsun da bizim genç lerimizin nasıl yetiştirileceğinine geleceğine karışıyorsun .?? Sana ne seni ilgilendirir mi bizim geleceğimiz GENÇLERİMİZİN istikbali .Dolayısı ile seninnvarlığın artık gına getirdi git artık ,git bıktık senden ülkece 16 SENEDİR ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZIN İÇİNE ETTİN BE ADAM .Ne yüzsüz adamsın..

Avatar
ATEİST: BEN 2018-08-27 00:14:07

Pislik,çöplük,,nasıl bir CANLI TÜRÜ olduğu bilinmeyen eşkıya. Serseri ne dediğini ,ne yaptığını bilmeyen BUNAK..aklı bu gün geliyor yarın gidiyor DENGESİZ ..!! kafayı yemiş dangalak . Saçmalıyor yine .apık sapık konuşuyor buda bi ABD BAŞKANI gibi gelir gider akıllının teki ne dediğini ,ne yaptığını bilemeyecek kadar bunamış üstelikte cahil. Din istismarcısı soyadı.

Avatar
İkizler 2018-08-27 13:30:36

Çok değişken bir kişilik.Kindar nesil istiyoruz diyen de aynı insandı.Öz ile söz uygun olursa bir anlam kazanır.Yoksa dilin kemiği yok.Önemli olan uygulamak.