Erdoğan: Tehdit etmeye kalkmayın, yaşam hakkı bulamazsınız

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Üsküdar 6. Olağan ilçe kongresi öncesinde konuştu.

Erdoğan: Tehdit etmeye kalkmayın, yaşam hakkı bulamazsınız

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Üsküdar 6. Olağan ilçe kongresi öncesinde konuştu.

15 Nisan 2018 Pazar 21:45
Erdoğan: Tehdit etmeye kalkmayın, yaşam hakkı bulamazsınız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kurdaki hareketlilikle ilgili olarak "Bize kur savaşı ilan ettiler. Ne ilan ederseniz edin avucunuzu yalarsınız. Ey finans sektörünün içinde olanlar bizi kurla tehdit etmeye kalkmayın bu ülkede yaşam hakkı bulamazsınız" dedi.

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, partisinin Üsküdar 6. Olağan ilçe kongresi öncesinde konuştu.

Dövizdeki hareketlilikle ilgili konuşan Erdoğan şunları söyledi:

"Kalktılar bu ara bize kur savaşı ilan ettiler. Ne ilan ederseniz edin avucunuzu yalarsınız. Buradan söylüyorum; ey finans sektörünün içinde olanlar bizi kur, şu, bunlarla tehdit etmeye kalkmayın, bu ülkede yaşam hakkı bulamazsınız.

- Bize kur savaşı ile müdahale bu memlekete ihanettir. Ona fırsat veremeyiz. Yarın gazeteler yazar piyasalar alt üst oldu. Bundan dolayı piyasalar alt üst oluyorsa hayırlı olsun.

- Eğer finans sektörü bu vatana ihanet etmezse, onlar da görevini yaparsa başımız gözümüz üstünde yerleri var her türlü desteği veririz. Bu faiz denilen belayı düşürmeleri lazım."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.04.2018 21:57
Anahtar Kelimeler:
Erdoğan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2018-04-15 22:31:49

Bu kafa ile 16 yildir ulke yönetiyor...sanki ekonominin basinda uzaylilar var

Misafir Avatar
aynen 2018-04-16 08:44:32 @Firat

Erdoğan olmasa bu ülkede muhalefet edenlerde hayat hakkı bulamaz . bunu fetö olayında gördük. fetö olayı gerçekleşmiş olsaydı chp si, hdp si kemalı selosu mearlımı kalırdı sanıyorsunuz?
geri zekalılar ama anlamıyor lafı eyip büküp servis ediyorlar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-16 01:10:23 @Firat

Kendi ekonomisini cok iyi biliyor. Zarrabdan ve diger ihale alan is adamlarindan komisyon almaya üstüne dünyada yok! Tek evlilik yüzügü simdi milyar dolarlar oldu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ekonomi bilgi ve uygulaması:Sıfır 2018-04-15 21:58:59

Ekonomik siyaseti ve bilgisi 0000000000000000000 SIFIR

Misafir Avatar
sizin akrabalarinizin milyon dolarlari yokmuydu ?? 2018-04-16 05:46:20 @Ekonomi bilgi ve uygulaması:Sıfır

man adasindanmi gelmisti gitmismiydi neyse bi kac milyon dolarcigi tl ye bozdurunda dolar dussun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
man adasinda dolarlari olan 2018-04-16 05:44:34 @Ekonomi bilgi ve uygulaması:Sıfır

ulkemize getirip bozdursun offshore hesaplari olanlarda paralari ulkemize getirip tl ye bozdursun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYY AKP 2018-04-16 05:43:29 @Ekonomi bilgi ve uygulaması:Sıfır

eyyy akp dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ??meclisi milli iradeyi by pass ettiniz bunun neresi demokrasi ??? mit ordu polis zaten akp nin emrinde daha ne kadar ohal i surdurceksiniz ohalsiz terrore karsi mucadele edemiyormusunuz ?? ayrica varlik fonunun terrorle ne ilgisi var khk ile yasalastirdiniz pes valla yeter artik ecevit kibris i alirken ohal mi vardi ??? ayrica yunanlilarin isgal ettigi keci adasini ne zaman geri alacaksiniz hepsi vatan topragi burnumuzun dibi yani

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-15 21:48:42

Yandan muhalefet mhp ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar Varsa yoksa Bay Kemal. Bay Kemal mi iktidar? Hep ayrışma hep biz biz. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Misafir Avatar
sayın başkan 2018-04-15 22:52:06 @Vatandaş

ozaman dövizleri bozdurun kur etkilenmesin ,vekillerde bozdursun biz ancak aç karnımızı zor doyuruyoruz bizim evdeki tek kasamız buz dolabı oda sayende tam takır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-15 22:04:01

sayın akp başkanı iyde 16 senedir nerdeydiniz de şimdi laf cambazlığı yapıyorsunuz yok efendim merkez bankasında şu kadar dolar varmış kimin diye sorarlar çoğunluğu keyat üstünde var oda yabancıların neymiş imf borcunu bitirmişler iyde sizler yani akp 16 senedir iç dış borcu ne hale getirdiniz *ya devlet kurumları *haaa yetmedi birde kalan kurumları adınıza cumuhur başkanlığınıza transfer ettiniz *lütfen insanları kandırmayın bu türk insanı zekidir *yaniiii

Avatar
hasan 2018-04-15 22:30:13

cumhur başkanım faizi düşürdün sıra dollarda emret düşürsünler siz konuştukca dollar düşüyor dört gözle sizi bekliyoruz

Avatar
Unal 2018-04-16 02:23:03

BU ADAM EYYY DIYE LAFA BASLADIYSA TAMAMDIR EYYY AMERIKA SENIN SURIYEDE NE ISIN VAR AMERIKA BU BOMBARDIMANDA HAKLI YARINDA DERKI DOLAR KURU HAKLI BIZDEKI ENFLASYON YUZUNDEN FAIZ LOBISI YUZUNDEN DOLAR ARTTI DER HATTA ULAN KEMAL SEKER FABRIKALARINI NIYE SATTIN ELINI TASIN ALTINA KOYMAMIS ADAM BILE DER

Avatar
eyyy akp yetti gari 2018-04-16 05:43:13

dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ??meclisi milli iradeyi by pass ettiniz bunun neresi demokrasi ??? mit ordu polis zaten akp nin emrinde daha ne kadar ohal i surdurceksiniz ohalsiz terrore karsi mucadele edemiyormusunuz ?? ayrica varlik fonunun terrorle ne ilgisi var khk ile yasalastirdiniz pes valla yeter artik ecevit kibris i alirken ohal mi vardi ??? ayrica yunanlilarin isgal ettigi keci adasini ne zaman geri alacaksiniz hepsi vatan topragi burnumuzun dibi yani

Avatar
SUSSSS BE ADAM SUSSS . 2018-04-15 22:38:45

Ya yapacaksın yani ..?? Veleti bilalin gemisini azıya aldı bu adam .Lafa bakın BUDDİST AŞKINA YAŞAM HAKI BULAMAZLARMIŞ BU TÜRK VATANINDA .Ulan TÜRK VATANI SENİN babanın çiftliğimi ?? Eninde sonunda sende hanedanlığında defolup gideceksiniz ve biz TÜRK ULUSU DENİ VE HANEDANLIĞINIDA YARGILATACAĞIZ JEMDE TÜRK VATANI VE TÜRK ULUSU HAYİNLİĞİNDEN ..ASACAĞIZ 7 DEN 70 BÜTÜN SÜLÂLENİ ..!! ULAN TÜRK VATANIMIZDA SATMAFIĞIN TEK BİZ TÜRK ULUSU KALDI ..!!banka hesapların azaldıkca ülkeyi satıyorsun TÜRK VATANI DAHA OSLAYI ,HABURU ,İMRALIYI ,PKKNIN İNİ KANDİLİ EN SON DOLMABAHÇEDE 4 LÜ kürtistanı kurduğunu unutmadık ..IMRALI
Sİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK APO İLE TÜRK VATANIMIZI BÖLME PLANLARINI UNUTMADIK ne planlar yaptın 2 sene meclisin pkklı terörist sözde vekil olduklarını idia eden terörisit pkklı foseptik TÜRK VATANI HAYİNİ meclisin pkklı terörist sözde vekileri ile foseptik imralı canisi bebek katili puşt apoya ne sözü verfin ja niye bizim vergilerimizle apo puştuna terörist başına büyük ekran tv verdin ha ..?? Niye terörist lağım faresi bebek katiline hapis şatrarını moderenleştirdin ..?? LAĞIM FARESİ PUŞT OROSPU PİÇİ FOSEPTİK APONUN pkk terör başı ile ülkemizi niye böldün ha ..?? 16 senedir TÜRK VATANIMIZIN İÇİNE ETTİN ,ÖRTÜLÜ ÖDENEĞİ NERELEREDE HARÇADIN HAA ..??ÜLKEDE SENDEN VE HANEDANLIĞINDAN YALAKA YALTAKCILARINDAN GÖT ÖPENLERİNDEN BAŞKA KİMSE MİLYAR DOLARLIK SERVETE SAYİP OLMADI ..

Misafir Avatar
Deli nine 2018-04-16 01:12:43 @SUSSSS BE ADAM SUSSS .

sapik kari yine ciktin ortaya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cvp 2018-04-15 22:49:00 @SUSSSS BE ADAM SUSSS .

Apo ile tatmin oluyorsun pezevengin evladi,apo s....ke öz özünü....

Beğenmedim! (2)